Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Natte puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44902 - Natte puch
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 4053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kenerie 31-8-2007 18:05 Print topicpost

Posts: 129
Moah!
Maat van is met zijn puch de dichtsbijzijnde sloot gaan opzoeken, en nu looptie niet meer
Wat kan je hier het beste tegen doen?
Alles laten drogen en dan in het vet zetten
Of heeft er iemand andere suggesties
thx alvast

 
Hoe groter hun muil, Hoe harder ze vallen

zundappchef 31-8-2007 18:07 Print reply

Posts: 4082
juist da kun je doen
of je haalt uhm uit de sloot das ook wel handig
 
1000 v twin rotax biatch
-TimP- 31-8-2007 18:08 Print reply

Posts: 1836
alles uit elkaar halen en drogen lijkt mij idd de beste optie. En niet mee wachten want roest verschijnt eerder dan je lief is.
 
zxr club zx6r 2003
Kenerie 31-8-2007 18:12 Print reply

Posts: 129
dus voordat je em uit elkaar haalt moet ik hem uit de sloot halen?

 
Hoe groter hun muil, Hoe harder ze vallen
Ariej 31-8-2007 18:15 Print reply

Posts: 3685
verstandig ja. is hij al lopend de sloot in gemieterd?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Kenerie 31-8-2007 18:17 Print reply

Posts: 129
Jah naar wat ik vernomen heb is dat ie geen bocht kan inschatten en daarna zat een leuningloos bruggetje dus
 
Hoe groter hun muil, Hoe harder ze vallen
ikkejw 31-8-2007 18:19 Print reply

Posts: 9886
is ie met een warm blok de sloot in gejakkerd?

dikke kans dat de shit dan vastgenaaid is (door temperatuurverschil/troep in de cilinder)
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Vehikel 31-8-2007 18:23 Print reply

Posts: 2903
De carburatuer moet je grondig schoon maken, de kans is groot dat er een dikke druppel in je sproeier zit. Das alles goed doorspuiten met remmenreiniger.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
puch-driver xl 31-8-2007 18:27 Print reply
Posts: 300
Kans dat de cilinder vervormd is..., ontsteking na de klere waarschijnlijk..
 
-TimP- 31-8-2007 18:28 Print reply

Posts: 1836
en je olie vervangen..
 
zxr club zx6r 2003
Vehikel 31-8-2007 18:31 Print reply

Posts: 2903
Ik denk dat de cilindernog wel mee zal vallen, water moet eerst door de carburateur en de sproeier hen voor dat 'ie de lopende motor bereikt, maar ik zou wel ff je kop eraf halen. En checken of de brommer nog ontsteekt.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
benellifan 31-8-2007 18:32 Print reply
Posts: 1553
ontsteking kan lang aan hoor als je maar laat drogen en niet probeert te starten
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Mopar 31-8-2007 18:32 Print reply

Posts: 4772
Puch kan best wat hebben, heb al zoveel warm en vastlopers gehad met de puch van me zus

Ding blijft maar gaan...

Gewoon uit elkaar trekken, de cilinder als 1e, die meteen drogen en inspuiten met wd40 ofzo, blank staal roest namelijk erg snel

Blok gewoon leeg laten lopen, olie verversen, ff laten lopen, olie er weer uit, en ff 2x doorspoelen ofzo...
Dan is het maar goed...

Gewoon eerst uit elkaar halen, alles smeren en verzorgen en schoonmaken, in elkaar zetten, en dan hopen dat er niks beschadigd is
wss zal het allemaal wel mee vallen...

En och, als het verrot is.. boeiend, tis een puch... nieuw blokje heb je voor een knaak en een bounty...

Vergeet de carb en tank ook niet
 
Vehikel 31-8-2007 18:33 Print reply

Posts: 2903
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
ontsteking kan lang aan hoor als je maar laat drogen en niet probeert te starten

Jah, maar ik zou toch controleren voordat je je rot trapt :P Maar idd wel de brommer (lang) laten drogen.
 
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!...
Mopar 31-8-2007 18:35 Print reply

Posts: 4772
Gewoon ff blok eronder uit, alles drogen, liefst met de compressor als je die hebt.
In elkaar zetten, en testen maar :-P

3uurtjes werk...

Maar trek de cilinder er liever nu als straks vanaf...
Die zit echt zo vol met roest, en dan heb je een probleem...
 
zundappchef 31-8-2007 19:01 Print reply

Posts: 4082
haal dat ding uit de sloot zo is het vragen op problemen
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 4053 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved