Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - te veel druk op koelsysteem?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1144 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44813 - te veel druk op koelsysteem?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1759 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamaha_RD 26-8-2007 20:49 Print topicpost

Posts: 975
gister na uur rijde ofzo knalde ineens mijn koelvloeistof slang eraf hele poot verbrand magoed, ligt dit nou aan de ori slangklem of zou de druk te groot zijn geweest? ik heb namelijk geen zin om nog een keer 2 dage met me poot omhoog te zitte
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!

erwinko 26-8-2007 21:04 Print reply

Posts: 1012
overdruk klep blijven hangen?
slangetje naar expansievat verstopt?
 
master3rnie 26-8-2007 21:11 Print reply

Posts: 601
koppakking lek druk kan niet uit de slang..
het water word warm bouwt druk op..
je koppakking is lek en maakt nog meer druk..


 
dennie 26-8-2007 21:12 Print reply
Posts: 438
Derbi blok van je zulu? dan is dit zeker vanwege je druk gekomen want dit mag niet gebeuren hoor!
 
Wtf?
yamaha_RD 26-8-2007 21:14 Print reply

Posts: 975
nouja goed, nieuwe cilinder is inmiddels besteld dus koppaking moet dan zeker goed wezen. maar ik wil straks zeker weten dat ik niet weer hele week bij huis loop
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
ARWIN_honda 26-8-2007 21:15 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha_RD
nouja goed, nieuwe cilinder is inmiddels besteld dus koppaking moet dan zeker goed wezen. maar ik wil straks zeker weten dat ik niet weer hele week bij huis loop

als je zo normale slangenklem erop zet heb je er geen last meer van
 
Suzuki GSX-R600 K4
yamaha_RD 27-8-2007 19:28 Print reply

Posts: 975
vandaag cilinderkop losgetrokken en kwam dat overdrukklep (teminste wat ik denk dat de overdrukklep is) tegen, die was dus kapot..
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
coene 27-8-2007 19:36 Print reply

Posts: 45
ik denk dat je je terhomstaat bent tegen gekomen als je je cilinder kop er af hebt gehaalt.
overdruk ventiel zit in je dop.

 
yamaha_RD 27-8-2007 19:41 Print reply

Posts: 975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: coene
ik denk dat je je terhomstaat bent tegen gekomen als je je cilinder kop er af hebt gehaalt.
overdruk ventiel zit in je dop.



nja ding waar die dikke slang overheen gaat daar zit een klep in die was kapot,,

edit:



het gaat dus om dat ding wat in het grootste gat gedraait zit, links

Dit bericht is gewijzigd door yamaha_RD op 27-8-2007 om 19:52 uur.
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
erwinko 27-8-2007 20:56 Print reply

Posts: 1012
dat is de thermostaat, als die het niet doet wordt hij gewoon veel te heet

als de brommer koud is staat die klep ook dicht en knalt je slang er ook niet af :P

overdruk klep zit in de dop op de radiateur
 
yamaha_RD 28-8-2007 18:23 Print reply

Posts: 975
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwinko
dat is de thermostaat, als die het niet doet wordt hij gewoon veel te heet

als de brommer koud is staat die klep ook dicht en knalt je slang er ook niet af :P

overdruk klep zit in de dop op de radiateur


nouja goed, ik heb inmiddels een nieuwe cilinder besteld, aangezien de oude niet meer fijn was.. ook komer er nieuwe slang klemmen op. nu maar hopen dat het probleem zich niet weer voordoet
 
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Jozeff - Forum en Sales Moderator 28-8-2007 19:08 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha_RD
vandaag cilinderkop losgetrokken en kwam dat overdrukklep (teminste wat ik denk dat de overdrukklep is) tegen, die was dus kapot..


wat was er aan kapot en hoe weet je dat die kapot is?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.

Dit topic is 1759 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved