wat voor brommer heb je eigenlijk?
en wil je echt persee 50cc blijven rijden. of is een rustige laagtoerige 70 ook goed? want dan zou ik daar voor kiezen.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
wat voor brommer heb je eigenlijk?
en wil je echt persee 50cc blijven rijden. of is een rustige laagtoerige 70 ook goed? want dan zou ik daar voor kiezen.
gaat om een gilera zulu opzich wil ik hem niet zwaar opgevoerd hebben want ik rij met een ori carb enzo. alleen wel mk uitlaatje.
maar als ik een 70 rustiger kan laten lopen zodat hij niet echt hard zal slijten enzo zou dit ook mogen
gaat om een gilera zulu opzich wil ik hem niet zwaar opgevoerd hebben want ik rij met een ori carb enzo. alleen wel mk uitlaatje.
maar als ik een 70 rustiger kan laten lopen zodat hij niet echt hard zal slijten enzo zou dit ook mogen
ik heb nou ook pas een rustige 70 op mijn brommer(derbi gpr). en hij loopt nog helemaal niet goed enzo. dus moet nog afstellen. maar vind het nou al veel fijner rijden als 50cc. het trekt met gare afstelling gewoon voor de powerband als door alle versnellingen heen. en ik heb best zware vertanding(15/52). ik heb een dr70 en ori carb. de cilinder is een mooie complete set. er zitten ook nog stuggere koppelings veertjes bij voor als je koppeling met ori veertje gaat slippen. en hij is nogal wat goed koper als de cilinders die jij noemt. hij was iets van 130 euro.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
ik heb nou ook pas een rustige 70 op mijn brommer(derbi gpr). en hij loopt nog helemaal niet goed enzo. dus moet nog afstellen. maar vind het nou al veel fijner rijden als 50cc. het trekt met gare afstelling gewoon voor de powerband als door alle versnellingen heen. en ik heb best zware vertanding(15/52). ik heb een dr70 en ori carb. de cilinder is een mooie complete set. er zitten ook nog stuggere koppelings veertjes bij voor als je koppeling met ori veertje gaat slippen. en hij is nogal wat goed koper als de cilinders die jij noemt. hij was iets van 130 euro.
ja , maar ik wil wel zeker weten dat ik beetje goed spul heb, dat het niet extreem hard slijt enzo.. ik rij met vrij lichte vertanding (14-70) maar een laagtoerige 70 zou dan beter zijn als een hoogtoerige 50?
ja , maar ik wil wel zeker weten dat ik beetje goed spul heb, dat het niet extreem hard slijt enzo.. ik rij met vrij lichte vertanding (14-70) maar een laagtoerige 70 zou dan beter zijn als een hoogtoerige 50?
dr gaat mits goed afgesteld 20.000 km mee
staat op scootparts d8 ik
sorrie las ff verkeerd:P
EDIT: waar je wel mee komt, is dat je krukaslagers sneller slijten, omdat je inhoud groter is met 70cc, komt er meer kracht op de lagers te staan,
Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 26-8-2007 om 18:41 uur.