Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt5 valt aldoor dood

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 849 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44723 - mt5 valt aldoor dood
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2322 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Streethonda 22-8-2007 0:00 Print reply

Posts: 2114
wel heel vaag dat als je terug schakelt dat hij dood gaat, dan neemt hij toch juist meer benzine aan? kan je sproeier te groot zijn dan neemt hij mischien TE veel benzine, zodat hij versuipt, maar dan zou hij bij het optrekken enzo ook moeten verzuipen ?? wat doet hij als je gewoon normaal rechtdoor rijd en dan terug schakelt?
 
henk43 22-8-2007 17:39 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer-G
wel heel vaag dat als je terug schakelt dat hij dood gaat, dan neemt hij toch juist meer benzine aan? kan je sproeier te groot zijn dan neemt hij mischien TE veel benzine, zodat hij versuipt, maar dan zou hij bij het optrekken enzo ook moeten verzuipen ?? wat doet hij als je gewoon normaal rechtdoor rijd en dan terug schakelt?


ik heb het eigenlijk alleen maar als ik een scherpe bocht neem en dus terug moet schakelen, als ik een klein stukje rij en een bocht neem heb ik dat niet.

 
Nobody said it was easy
Streethonda 22-8-2007 17:44 Print reply

Posts: 2114
zou je toch even je carb moeten nakijken
 
henk43 22-8-2007 19:50 Print reply

Posts: 916
of kan het zijn dat die brommer niet kilometers volgas kan rijden, want ik ree net een kilometer of 5 volgas 85 ofzo en toen viel hij opeens zomaar uit.
hij stotterde niet of zo heel vreemd, dus ik was gestopt.
En ik kick hem gelijk weer aan en alsof er niks aan de hand was hij deed het zo weer.

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

en mijn twv is 15 45, kan het daar ook aan leggen, want dat is natuurlijk heel zwaar, maar nog geen tijd gehad om te veranderen
 
Nobody said it was easy
- Han - 22-8-2007 20:10 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ploe
[...]




dat is wel een heel raar andwoord




valt wel mee. Als je vlotter al heel snel op zen ''eind'' is, en je gaat door een bocht gaan alle benzine (dus maar een beejte) op 1 kant hangen, en dan zuigt die lucht door de sproeier, en dan loopt die dus ook niet

Dus als dit het zou zijn de vlotter wat bijbuigen


 
<10.000 posts
henk43 22-8-2007 20:35 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


valt wel mee. Als je vlotter al heel snel op zen ''eind'' is, en je gaat door een bocht gaan alle benzine (dus maar een beejte) op 1 kant hangen, en dan zuigt die lucht door de sproeier, en dan loopt die dus ook niet

Dus als dit het zou zijn de vlotter wat bijbuigen




maar ik had het vandaag ook op het rechte end
 
Nobody said it was easy
- Han - 22-8-2007 20:36 Print reply

Posts: 9667
denk dan toch valse lucht. Ff overal neiuwe pakkingen tussen stoppen, kosten ook geen drol
 
<10.000 posts
ploe 22-8-2007 21:20 Print reply

Posts: 635
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


valt wel mee. Als je vlotter al heel snel op zen ''eind'' is, en je gaat door een bocht gaan alle benzine (dus maar een beejte) op 1 kant hangen, en dan zuigt die lucht door de sproeier, en dan loopt die dus ook niet

Dus als dit het zou zijn de vlotter wat bijbuigen




nog nooit meegemaakt maar volgens mij gaat hij dan zo plat door de bocht dat zn stuur handels op de grond komen

toch maar even naar de carb kijken en goed schoonmaken
 
www.placeonearth.nl
master3rnie 22-8-2007 21:29 Print reply

Posts: 601
die knik in je benzineleiding..

vult je carb niet snel genoeg aan..

na een lang stuk trekt hij heel je vlotterbak leeg..
vooral met die grote sproeier..
de benzineleiding kan dat niet goed hebben door die knik..
en dan in de bocht gaat alle benzine naar 1 kant van je vlotterbak..
aangezien hij in het midden benzine aanzuigt en dan in de bocht niks krijgt is die knik je probleem..

en je verteld dat als je top rijd ruime tijd.. dat hij zomaar uitvalt.. dat is ook omdat hij dan je vlotter leeg heeft getrokken en de benzineleiding het niet snel genoeg kan bijvullen

klaar probleem opgelost..

oja draai ook even je benzine kraan eraf om te kijken of er veel troep in je tank zit dat de doorstroming van je benzine verstoort
 
henk43 22-8-2007 21:40 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master3rnie
die knik in je benzineleiding..

vult je carb niet snel genoeg aan..

na een lang stuk trekt hij heel je vlotterbak leeg..
vooral met die grote sproeier..
de benzineleiding kan dat niet goed hebben door die knik..
en dan in de bocht gaat alle benzine naar 1 kant van je vlotterbak..
aangezien hij in het midden benzine aanzuigt en dan in de bocht niks krijgt is die knik je probleem..

en je verteld dat als je top rijd ruime tijd.. dat hij zomaar uitvalt.. dat is ook omdat hij dan je vlotter leeg heeft getrokken en de benzineleiding het niet snel genoeg kan bijvullen

klaar probleem opgelost..

oja draai ook even je benzine kraan eraf om te kijken of er veel troep in je tank zit dat de doorstroming van je benzine verstoort


kijk dit is informatie waar ik wat aan heb, alvast bedankt

 
Nobody said it was easy
henk43 3-9-2007 17:28 Print reply

Posts: 916
ik heb het probleem gevonden.
De benzine kraan zat verstopt, en er kwam allemaal bende uit de tank, dus ik heb alles ff schoongemaakt, en hij loopt als een zonnetje
 
Nobody said it was easy
Djeep 3-9-2007 17:40 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk43
ik heb het probleem gevonden.
De benzine kraan zat verstopt, en er kwam allemaal bende uit de tank, dus ik heb alles ff schoongemaakt, en hij loopt als een zonnetje


Ik zou toch even kleinere sproeier erin doen...

Ik heb 70cc 18mm en daarin een sproeier 110... denk dat jij rond de 90 moet zitten...
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
henk43 3-9-2007 18:19 Print reply

Posts: 916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djeep
[...]


Ik zou toch even kleinere sproeier erin doen...

Ik heb 70cc 18mm en daarin een sproeier 110... denk dat jij rond de 90 moet zitten...


als ik een kleinere sproeier neem, dan loopt hij niet goed meer

 
Nobody said it was easy

Dit topic is 2322 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved