Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welk 80blok best op sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1200 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44718 - welk 80blok best op sh
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

driver004 21-8-2007 17:33 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
CRM blok niet, dat is LC.

ik zou voor een MCX blok gaan, die zijn wel AC. geen gedonder met KVS, en lekke koppakkingen...
al is MCX wel wat moeilijker te vinden, als je er een vind heb je ook wat!
en is btw ook goed om schakelen.

sorry vergiste met tussen crm en mcx
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
- Han - 21-8-2007 17:40 Print reply

Posts: 9667
crm heeft toch vlinderpoort itt mtx r1/2?


 
<10.000 posts
Sypie_Honda 21-8-2007 17:41 Print reply

Posts: 13830
ze hebben allemaal vlinderpoort.

R1/R2/CRM/NS1/MBX...
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
- Han - 21-8-2007 17:42 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ze hebben allemaal vlinderpoort.

R1/R2/CRM/NS1/MBX...


R1/mbx niet naar mijn weten. Kheb ze daarbij nooit gezien. Ns1/R2 blok nog nooit open gehad
 
<10.000 posts
driver004 21-8-2007 17:48 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


R1/mbx niet naar mijn weten. Kheb ze daarbij nooit gezien. Ns1/R2 blok nog nooit open gehad

klopt wat sympie zegt
ze hebben idd allenmaal vlinderpoort
heb hier aantal mbx cillinders allemaal met vlinderpoort erin

Dit bericht is gewijzigd door driver004 op 21-8-2007 om 17:48 uur.
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
- Han - 21-8-2007 17:49 Print reply

Posts: 9667
huh? Ik weet toch zeker dat ik pas op een mbx blok een gewone poort zag zitten hoor (GE3 dus)
 
<10.000 posts
Niek de Wildt 21-8-2007 17:51 Print reply
Posts: 7168
Jullie maken het veel te moeilijk, Ik heb een mtx r1 blok (eerst naar beneden de rest omhoog) 6 bak daar zit een redelijke cilinder op en een 18/20mm carb is wel nodig.
Uitlaat, proma80 past meteen (heb ik) redelijk vermogen 85km/pu
maar er is nog heel wat uit die cilinder te halen.
ook past er 110cc op en bijv een homoet/gianelli uitlaat.
alles hiervan is plug en play.
een standaard 80cc met proma en 20mm carb is te vergelijken met een 70cc (die 80cc is iets luier vandaar dat als je hem laat tunen dat er lekkr vermogen uit kan worden gehaald)

suc6
 
driver004 21-8-2007 17:57 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
huh? Ik weet toch zeker dat ik pas op een mbx blok een gewone poort zag zitten hoor (GE3 dus)

100% zeker vlinder

zeker bij jouwe spijl eruit gefreest door een noob oid
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
christianos 21-8-2007 18:00 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
huh? Ik weet toch zeker dat ik pas op een mbx blok een gewone poort zag zitten hoor (GE3 dus)

dan zou ik toch even langs de oogarts gaan.

Ga trouwens zoals eerder werdt aangeraden NIET voor een MCX blok, voor cilinders en koppakkingen zoek je je een slag in de rondte..

 
- Han - 21-8-2007 18:01 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]

100% zeker vlinder

zeker bij jouwe spijl eruit gefreest door een noob oid


heb er wel meer gehad, heb er nog 1 ligge trouwes, kzal esk ijke als ik weer int hok ben
 
<10.000 posts
christianos 21-8-2007 18:02 Print reply

Posts: 20445
ori mbx/nsr/mtx80 enz enz. (GE3 dus)

heeft 100% zeker een vlinderpoort

daarom hebben die cilinders namelijk ook zoveel tuningspotentie


Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-8-2007 om 18:03 uur.
 
Niek de Wildt 21-8-2007 18:16 Print reply
Posts: 7168
ik heb ge3 (staat overal op me blok) voor zover ik weet niet op me cilinder (kan zomaar wel hoor)

maar ik heb geen vlinders...

(mtx r1)

 
christianos 21-8-2007 18:18 Print reply

Posts: 20445
dan heb je geen orginele cilinder
 
mtx_owned 21-8-2007 18:19 Print reply

Posts: 2183
ik hoop wel dat ik met zo'n 80 blok wat harder kan rijden dan 85, want dat reed ik al met mn ori 50cc. ik verwacht toch wel dat de snelheid boven de 100 te krijgen is?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
christianos 21-8-2007 18:19 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
ik hoop wel dat ik met zo'n 80 blok wat harder kan rijden dan 85, want dat reed ik al met mn ori 50cc. ik verwacht toch wel dat de snelheid boven de 100 te krijgen is?

niet zonder tunen, en knappe ori 50 heb je als je er al 85 mee reed
 

Dit topic is 2665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved