Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - welk 80blok best op sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 954 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44718 - welk 80blok best op sh
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx_owned 21-8-2007 15:33 Print topicpost

Posts: 2183
Hallo,

Ik zou graag willen weten wat voor 80 blok ik nou onder mn sh moet gooien. Ik wil wel graag normaal schakelen, dus mbx valt al af. Maar ik weet niet of een mtx-r blok past, ook ivm de uitlaat.
zouden jullie misschien wat ideeen kunnen geven. Ik wil wel een plug en play blok, dus geen aanpassingen etc aan t frame.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

christianos 21-8-2007 15:33 Print reply

Posts: 20445
mtx-r1 en mtx-r2 dus
 
mtx_owned 21-8-2007 15:34 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
mtx-r1 en mtx-r2 dus


r2 is toch heel anders? dacht dat dat niet paste, ook de uitlaat niet
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
THOMASJEUHHH 21-8-2007 15:41 Print reply

Posts: 4159
nee das de r200 oid die hebben atac enzo,, net als nsr 125cctjes hebben..
 
bwoaahhppp,,..
mtx_owned 21-8-2007 15:57 Print reply

Posts: 2183
dus t beste koop ik gewoon een r1 blokkie met uitlaat?

en rijd dat een beetje door een ori80 r1?
of kan ik dan beter ok nog wat met de cilinder doen.
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
christianos 21-8-2007 16:00 Print reply

Posts: 20445
r2 past ook, en kan gewoon een r1 80 uitlaat op..

r2 blok is ietsjes sneller dan r1

en ori 80 rijd ongeveer 85, met een beetje kietelen is er veel mee ruit te halen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-8-2007 om 16:00 uur.
 
mtx_owned 21-8-2007 16:01 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
r2 past ook, en kan gewoon een r1 80 uitlaat op..

r2 blok is ietsjes sneller dan r1

en ori 80 rijd ongeveer 85, met een beetje kietelen is er veel mee ruit te halen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-8-2007 om 16:00 uur.


voor r2 ook nog genoeg en makkelijk onderdelen te krijgen?
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
THOMASJEUHHH 21-8-2007 16:02 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
r2 past ook, en kan gewoon een r1 80 uitlaat op..

r2 blok is ietsjes sneller dan r1

en ori 80 rijd ongeveer 85, met een beetje kietelen is er veel mee ruit te halen

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 21-8-2007 om 16:00 uur.


waarom is een r2 sneller dan?

 
bwoaahhppp,,..
christianos 21-8-2007 16:06 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]


voor r2 ook nog genoeg en makkelijk onderdelen te krijgen?

Bijna identiek aan R1

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]


waarom is een r2 sneller dan?



Doorontwikkeld R1 blok, betere timingen, grotere spoelkanalen, beter afgewerkt enz enz.
 
NSR_rijder 21-8-2007 16:31 Print reply

Posts: 510
Ik maak effe gebruik van dit topic

Dus de R1/R2 80 uitlaatjes passen gewoon op een mtx?

 
- Han - 21-8-2007 17:04 Print reply

Posts: 9667
crm blok, zelfde als ns1 maar schakeld normaal
 
<10.000 posts
THOMASJEUHHH 21-8-2007 17:08 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
crm blok, zelfde als ns1 maar schakeld normaal


dus?

daar ging het helemaal niet over?
 
bwoaahhppp,,..
Shifty 21-8-2007 17:12 Print reply

Posts: 1113
Mtx-r1 blok.

Ennuh, dat andersom schakelen maakt echt helemaal geen drol uit, schakelt wel lekker eigenlijk.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
driver004 21-8-2007 17:13 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
crm blok, zelfde als ns1 maar schakeld normaal

das wel ac he
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Sypie_Honda 21-8-2007 17:23 Print reply

Posts: 13830
CRM blok niet, dat is LC.

ik zou voor een MCX blok gaan, die zijn wel AC. geen gedonder met KVS, en lekke koppakkingen...
al is MCX wel wat moeilijker te vinden, als je er een vind heb je ook wat!
en is btw ook goed om schakelen.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtx_owned 21-8-2007 17:25 Print reply

Posts: 2183
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
CRM blok niet, dat is LC.

ik zou voor een MCX blok gaan, die zijn wel AC. geen gedonder met KVS, en lekke koppakkingen...
al is MCX wel wat moeilijker te vinden, als je er een vind heb je ook wat!
en is btw ook goed om schakelen.


ik heb liever wel LC, was vorige blok ook.

dus de opties tot nu toe zijn:

mtx r1
mtx r2
CRM
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes

Dit topic is 2663 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved