Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hebo manston revo?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #44710 - Hebo manston revo?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 20-8-2007 21:37 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
og og niet huilen je versnelling bak gaat echt niet kapot oid als je un 28 monteerd
sjonge jonge ik heb alles ori en niks kapot



ik heb bijlange niet alles ori, niets eigelijk meer behalve men bak

en ja ik zou niet te vaak wheely'en met een am6 bak met alles pr erop. kom niet blaten joh. Je kan niet verwachten van 50cc bakje dat ie met 20pk kan blijven omgaan
 
GTI - GTD - BMW
driver004 20-8-2007 21:45 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]



ik heb bijlange niet alles ori, niets eigelijk meer behalve men bak

en ja ik zou niet te vaak wheely'en met een am6 bak met alles pr erop. kom niet blaten joh. Je kan niet verwachten van 50cc bakje dat ie met 20pk kan blijven omgaan


pff kan handig en wheely heeft geen fuck te maken met versnellings bak
en zeg ik dan dat jij alles ori hebt?

ik zeg gewoon dat een race as met goede lagers en overal goede lagers in het blok en zorgen voor goede koppeling dan moet het gewoon heel blijven
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
crossgek - Forum en Sales Moderator 20-8-2007 21:48 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


nou, mhr team draait gewoon meer vermogen omdat ie meer toeren draait

toeren=vermogen




vermogen =koppel x toeren(in rad)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


bak heet van eigen al c4's d8 ik
en krukas lagers zijn zeker al kapot geweest
maar dat is allemaal te wijten aan het feit dat ik te weinig smeerde


bak hoeven geen c4's in wss is c2 al genoeg omdat de bak veel minder toeren draait als de krukas


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


met een 28 is je versnellingsbak/lagers/krukas zwaarder belast, dat bedoel ik


je bak sloop je niet met pk's
maar door er met onkunde mee om te gaan

een bak kun je met onkunde met een std setup slopen.
als je er met gevoel mee omgaat krijgt vermogen hem niet stuk (iig niet 20pk oid )

en als je bang bent voor kapotte bak , waarom rijdt je dan met een koppelsetup . een bak kan beter toeren maken als een boel koppel op de kop krijgen



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 20-8-2007 om 22:07 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Derbi Joris 21-8-2007 12:04 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


dat betrouwbare ligt 100% aan de afsteller

dus je kan dan een 21mm hebben, maar als die slecht is afgesteld, kan ie net zo hard nakken als een 28

Carberateur heeft niks te maken met vastlopen, slechts het afstellen van de carberateur...
 
Ice Ap rs50 21-8-2007 12:05 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Carberateur heeft niks te maken met vastlopen, slechts het afstellen van de carberateur...


dat zegt ie tog
 
GTI - GTD - BMW
Derbi Joris 21-8-2007 12:09 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
[...]


dat zegt ie tog

Ik bevestig alleen maar knul...
Even ontopic: wanneer ik een hebo manston revolution zou kopen zou ik er ook gelijk een R3 bij aanschaffen loopt gewoon lekkerder voor over straat, ik zou dan ook gelijk voor een 28mm gaan loopt gewoon lekkerder.
Wanneer ik een pro race zou nemen dan ook gelijk alles pro race, R3 op pro race is gewoon niks dan mist die uitlaat gewoon iets. Een 21mm dellorto gaat makkelijk op een pro race, ook al zou een grotere carberateur je meer trekkracht geven.
MHR team is gewoon echt een straat cilindertje vind ik, ding ziet er echt niet snel uit. En vooral het feit dat de spoelers hetzelfde zijn dan een originele cilinder vind ik niks. Met een beetje aanpassingen aan de cilinder is ie natuurlijk wel heel snel te maken. (timingen alá pro race zou het echt een leuk cilindertje maken) Pro race uitlaat zou ik ook kiezen op een MHR team, loopt schijnbaar toch beter...

Dit bericht is gewijzigd door Derbi Joris op 21-8-2007 om 12:17 uur.
 
ktmstyled 21-8-2007 13:07 Print reply
Posts: 1806
ik zou voor de hebo revolution gaan icm met R3 pijp voor straat gebruik geeft tog aardig wat koppel de prorace cilinder en evt prorace pijp zijn te hoogtoerig voor straatgebruik vind ik met een R3 loopt t net iets rustiger en is t niet super nerveus malossi heb ik geen ervaring mee
 
going sideways!

Dit topic is 2758 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved