ronge48 |
16-8-2007 22:00 |
Posts: 3003 |
dat wss omdat die nu meer compressie heeft.. ga eerst een stukje inrijde en dan moet het grotendeels zijn verholpen
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
sabar |
16-8-2007 22:16 |
Posts: 320 |
Heb je je cilinder ingereden ? anders ff opnieuw afstellen
|
|
|
|
derbi rene |
16-8-2007 23:00 |
Posts: 188 |
gaat om de zuiger hoef je alleen maar ff warm te laten draaien als je dat 2 a 3 keer doet dus ff starten beetje met gas spelen laten afkoelen weer starten met gas spelen uit zette afkoelen en nog een keer dan zit het met je zuiger wel goed
|
|
je moet nie zitte aan me nikes |
|
Dargor |
16-8-2007 23:03 |
Posts: 1771 |
miss stomme vraag is het wel goeie maat zuiger?
heb je de zuigerveertjes voor die tijd in de cilinder gehad om te kijken hoe ze afsloten?
|
|
I'm a Potential Terrorist, And my moped too! |
|
Timmetje1990 |
16-8-2007 23:11 |
Posts: 801 |
Wat ik gehoord heb is dat je een zuiger 20km in moet rijden. Dat kan het ploffen etc. ook veroorzaken, had ik ook toen mijn cilinder gehoont was, deed het in het begin beetje raar, na het inrijden niets aan de hand
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
Shifty |
17-8-2007 0:05 |
Posts: 1113 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Timmiay
Wat ik gehoord heb is dat je een zuiger 20km in moet rijden. Dat kan het ploffen etc. ook veroorzaken, had ik ook toen mijn cilinder gehoont was, deed het in het begin beetje raar, na het inrijden niets aan de hand
20km? Denk eerder een 250 minimaal, maar dat verschilt ook per cilinder (denk aan nicasal wand of een cromen wand etc.)
Denk dat je je afstelling wat aan moet passen ivm meer comressie.
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
BIET |
17-8-2007 2:40 |
Posts: 22355 |
250 is nogal overdreven, 50km is zat.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
VluggeJaapie |
17-8-2007 2:43 |
Posts: 1087 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]
20km? Denk eerder een 250 minimaal, maar dat verschilt ook per cilinder (denk aan nicasal wand of een cromen wand etc.)
Denk dat je je afstelling wat aan moet passen ivm meer comressie.
zuiger niet cilinder, zuiger hoeft idd niet ver, km of 35.
|
|
Auto RBW :) |
|
Tim V |
17-8-2007 11:58 |
Posts: 4468 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Shifty
[...]
20km? Denk eerder een 250 minimaal, maar dat verschilt ook per cilinder (denk aan nicasal wand of een cromen wand etc.)
Denk dat je je afstelling wat aan moet passen ivm meer comressie.
Tussen de 50-150 is goed genoeg hoor.
250 is wel erg veel
|
|
Kunde gij den nie zien dak ant werk ben? |
|
Shifty |
17-8-2007 12:12 |
Posts: 1113 |
Alleen een nieuwe zuiger, whoops, dacht ff dat ie een nieuwe cil+zuiger had.
Naja, ik zal ook niet zeggen dat ik 250km inrijd met een puchje maar oke, het hoort wel zo bij een nieuwe cil+zuiger.
My bad.
|
|
-- Crosser Only -- Crosser 4 life -- |
|
zundappchef |
17-8-2007 12:14 |
Posts: 4082 |
heb je gekeken of je de goeie zuiger hebt want je hebt waarschijnlijk een gepakt waarvan de piston pen de hoog of te laag zit
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
chick |
17-8-2007 13:51 |
Posts: 417 |
gewoon ff een tijdje een weekie ofzow ff rustig aan warm rijden en dan kan gewoon het gas erop maakt niet echt uit
|
|
lord of the bromfiets |
|
Maartuhhh |
20-8-2007 11:27 |
Posts: 385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
dat wss omdat die nu meer compressie heeft.. ga eerst een stukje inrijde en dan moet het grotendeels zijn verholpen
Ik heb eerst ff 5-10 km kwart gas gereden, toen 5-10 km half gas. Daarna heb ik gewoon ongeveer vol gas gereden, want hij plofte niet meer.. .Kan ik hem toch beter nog ff inrijden?
Tis idd alleen nieuwe zuiger+veertjes...
|
|
Ik zie wat jij niet ziet, en de kleur is oranje... |
|