Bjorntjuh |
17-8-2007 16:26 |
Posts: 1496 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
De bougie is nog ietsies grijs achtig, en hij stotterde gisteren ook net voor de powerband. Dus moet een iets grotere sproeier proberen.
Is een orginele uitlaat te ontgrenzen dan? En voor een ander tandwiel probeer ik al te kijken (achter)
ja is zeker te ontgrenzen, is bij mij ook gebeurd, openlassen
|
|
het lekkerste onder zon |
|
puch-driver xl |
17-8-2007 16:27 |
Posts: 300 |
open lassen
uh,, moet je um perse doormidde flexen zegmaar en daar weer aan elkaar lassen daarna? ?
|
|
|
|
puch-driver xl |
17-8-2007 18:34 |
Posts: 300 |
Iemand?, want anders kan ik nog even bezig gaan. Kan er namelijk niet echt informatie over vinden.
|
|
|
|
Frysk |
17-8-2007 19:00 |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
17-8-2007 19:17 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]
ja cilinder slijt ook maar miniem, maar ik doelde naar de zuigerveren. (die je nieuw krijgt bij een clinder)
ja als deze jongen hier een originele uitlaatheeft zonder prop zou hij harder moeten gaan als 50..
puch-driver xl: heb je het gevoel dat je nog een versnelling over hebt als je op topsnelheid rijd? zo ja, dan zou ik een zwaardere tandwielverhouding proberen
als je doelde op slijten van zuigerveren zegt dat dus helemaal niks over de compressieverhouding
en kunje alles nog zo goed nieuw en mooi hebben maar met een te grote ontbrandingsruimte heb je een waardeloze compressie verhouding
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
puch-driver xl |
17-8-2007 19:22 |
Posts: 300 |
IK snap dat die bedoeld open flexen en dichtlassen. Maar is er geen andere manier... Anders moetk weer lassen enzo
|
|
|
|
Scozzisa |
17-8-2007 19:23 |
|
MTRudolf |
17-8-2007 19:24 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
IK snap dat die bedoeld open flexen en dichtlassen. Maar is er geen andere manier... Anders moetk weer lassen enzo
naar mijn mening vind k het een beetje bullshit..
in ori mt uitlaatjes en mb uitlaatjes zit idd een kleine prop die je eruit kan halen maar dit zorgt alleen voor meer kabaal..
verder gebeurt er weinig..
ik zou voor je achtertandwiel gaan..
heb je geen ander wiel ofzo die je snel kan proberen??
en heb je je compressie al laten meten ??
ennuh je bougie grijs ??
stel hem dan is ff gewoon af da scheelt ook een hoop
Dit bericht is gewijzigd door MTRudolf op 17-8-2007 om 19:27 uur.
|
|
|
|
blub666 |
17-8-2007 19:26 |
Posts: 90 |
ik heb dezelfde setup als jouw gehad maar dan met een 13-42 tandwielen en dan rijd hij +- 90 op autoteller, dus ik zal eerder een oplossing voor je tandwielen gaan zoeken
|
|
uhh, justum |
|
puch-driver xl |
17-8-2007 19:34 |
Posts: 300 |
Uitlaatje scoren is geen probleem, maar alles moet aangepast worden omdat het dus een mt blok is onder een andere frame. Vandaar datk eerst andere oplossing probeer te zoeken.
Achtertandwiel, me kameraadje had nog een std tandwiel er voor. Maarja, standaard tandwiel is dus die 54..
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
17-8-2007 19:35 |
|
MTRudolf |
17-8-2007 19:36 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
Uitlaatje scoren is geen probleem, maar alles moet aangepast worden omdat het dus een mt blok is onder een andere frame. Vandaar datk eerst andere oplossing probeer te zoeken.
Achtertandwiel, me kameraadje had nog een std tandwiel er voor. Maarja, standaard tandwiel is dus die 54.. [/quote
waaronder heb je je blok zitten dan ??
|
|
|
|
puch-driver xl |
17-8-2007 19:38 |
Posts: 300 |
Een fantic cabellero Daarom is een achtertandwiel ook lastig omdat die dingen niet meer gemaakt worden en er nou niet echt bepaald veel onderdelen voor zijn.
|
|
|
|
MTRudolf |
17-8-2007 19:42 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: puch-driver xl
Een fantic cabellero Daarom is een achtertandwiel ook lastig omdat die dingen niet meer gemaakt worden en er nou niet echt bepaald veel onderdelen voor zijn.
mm oke nu word het un ander verhaal :P
het frame is zowiezo groter zwaarder etc en verhoudingen zijn helemaal anders..
maar dan zouk hem eerst afstellen en idd kijken voor een andere uitlaat omdat je het op een crossmotor frame hebt zitten...zal hij toch wat meer vermogen moeten hebben om hem vooruit te krijgen..
|
|
|
|
puch-driver xl |
17-8-2007 19:45 |
Posts: 300 |
nja, crossmotor frame.. Die fantic caballero zijn standaard ook maar 50cc or.
Maar een tandwiel 45 of zo zou goed moeten zijn..?
|
|
|
|