Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Takegawa Dry Clutch kit en Kitaco cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1319 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44611 - Takegawa Dry Clutch kit en Kitaco c...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6438 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtlover 15-8-2007 14:01 Print reply

Posts: 2372
Als ie het opstuurt, laat er dan opzetten dat het een kado is, scheelt een hoop douanekosten en gezeik..
 
De Schout 15-8-2007 17:10 Print reply
Posts: 5327
inbox hans f http://www.brommerforum.nl/user/1202 of mail hem ofzo, denk niet dat tie nog vaak op t forum komt. hij heeft gereden met zo'n daytona cilinder @ nsr.
 
tune tweak fiddle bang bummer
John Huijben 15-8-2007 17:42 Print reply

Posts: 2433
daytona mini cilinder is anders dan n kitaco cilinder

en als je toch in japan gaat bestellen, mischien dat t dan interresant is om n POSH cdi mee te bestellen.
dan heb je een zeer goede ontstekingscurve, en net zoveel vermogen dan n HPI rotor.
wel heb je dan nog je orgineel vliegwiel, dus dan heb je niet dat ie onbelast megasnel op toeren is, maar dat is niet echt n nadeel.
ook kun je dan je licht gewoon behouden.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Frysk 15-8-2007 18:15 Print reply

Posts: 34928


die mini NSR en honda NS1 hebben dezelfde stepjes dus in principe zouden deze dan ook op NS1 moeten passen vet
 
giggitybyte

Dit topic is 6438 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved