Ik heb vandeweek mijn nieuwe oliepomp op mijn senda gezet(compleet nieuw) Wat schijnt nu komt er af en toe ook een paar luchtbellen in de slang die naar de caburateur gaat.
Wat kan hier fout zijn dan? Heb het slangetje goed vast zitten zodat hij geen lucht kan aanzuigen
>>derbi senda sm<< Minder CO2 uitstoot, De industrie ziet meer in het opvoeren van bomen!
Ik heb vandeweek mijn nieuwe oliepomp op mijn senda gezet(compleet nieuw) Wat schijnt nu komt er af en toe ook een paar luchtbellen in de slang die naar de caburateur gaat.
Wat kan hier fout zijn dan? Heb het slangetje goed vast zitten zodat hij geen lucht kan aanzuigen
Moet je dat niet ontluchten, zodat de olie gewoon goed doorstroomt? paar keer in slangen knijpen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: freak-out
neej want in die dikke slang zeg maar zit geen lucht alleen als ie daarna naar die dunne slang zit komt er lucht bij
In slangen knijpen helpt niet
oh van je pompje naar je spruitstuk?
heb je er al veel mee gereden?
miss dat de laatste restjes lucht zijn?
als het goed is zit er een ontluchting op je olie pompje.
als je hem daar ontlucht moet je hem effe laten lopen tot dat je nergens in het dikke slangetje lucht meer zit.
dan moet het goed zijn dan pompt ie het van zelf goed door het dunne slangetje heen.
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Aan het oliepompje zit altijd een pin / tandwiel voor aandrijving, zet daarop een boormachine en laat die zolang draaien totdat alle luchtbellen eruit zijn, monteren op je brommer en je kunt weer lekker rijden.
(zo kan het iig bij vespa-ciao's, maar bij een honda weer net niet zo gemakkenlijk)