Naja eigenlijk mag je je uitlaat niet vervangen omdat hij door de frabiek zo is gemaakt dat hij onder de wet zit.
Als jij je uitlaat vervangt maakt hij meer db en zou je boette kunnen krijgen.
Zelfde als met brommers al gaat het daar vooral om sneller te gaan.
maak je dan met db killers minder kans op een boete?
want ik vind het standaard geluid van een ninja toch maar niks en de standaard uitlaat zelf is wel mooi maar kan beter daarom dat ik graag deze zou hebben
maak je dan met db killers minder kans op een boete?
want ik vind het standaard geluid van een ninja toch maar niks en de standaard uitlaat zelf is wel mooi maar kan beter daarom dat ik graag deze zou hebben
Alleen demper vervangen,
En dat is niet alleen om sneller te gaan hoor. De helft doet het ook puur voor geluid! En ik heb daar helemaal begrip voor.
Tis toch mooi als een 2007 yamaha R1 naast je rijde met een volledige akrapovic pijp, dat geluidt, ooooooooohhhhhh
Naja eigenlijk mag je je uitlaat niet vervangen omdat hij door de frabiek zo is gemaakt dat hij onder de wet zit.
Als jij je uitlaat vervangt maakt hij meer db en zou je boette kunnen krijgen.
Zelfde als met brommers al gaat het daar vooral om sneller te gaan.
neuh, is niet waar.. zolang er een E keur op zit mag jij wisselen wat je wil hoor.. Met motoren mag meer dan met brommers..
En dan met name in Duitsland zijn ze belachelijk streng wat betreft die E-keur (en TUV keur)
ik heb hier de motorwereld van deze maand liggen en toevallig testen ze deze pijp erin op een nieuwe cbr600cc. hij maakte 109.7DB (geen grapje), de luidste uitlaat die ze getest hadden die two brothers racing, is trouwens een bolt-on type.
En dat is niet alleen om sneller te gaan hoor. De helft doet het ook puur voor geluid! En ik heb daar helemaal begrip voor.
Tis toch mooi als een 2007 yamaha R1 naast je rijde met een volledige akrapovic pijp, dat geluidt, ooooooooohhhhhh
ja weet ik pa van een vriend va mij heeft een r1 met helemaal akrapovic lijn en dat is ook ooooooh