Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 125cc uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1079 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44495 - 125cc uitlaat
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

siegerink 7-8-2007 19:57 Print topicpost
Posts: 52
hoi

ik heb vandaag mn nieuwe 125cc cilinder voor mn mb gekregen.
nu is mn vraag,past een homoet special op de ze cilinder?
omdat de flens van een 50/70cc kleiner is.

mvg siegerink
 

BlackHonda 7-8-2007 19:59 Print reply

Posts: 1115
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
hoi

ik heb vandaag mn nieuwe 125cc cilinder voor mn mb gekregen.
nu is mn vraag,past een homoet special op de ze cilinder?
omdat de flens van een 50/70cc kleiner is.

mvg siegerink

Daar moet je volgens mij ook echt een andere uitlaat voor aanschaffen, die homoet voor 50/70cc gaat niet passen iig.
 
honda_freak 7-8-2007 19:59 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
hoi

ik heb vandaag mn nieuwe 125cc cilinder voor mn mb gekregen.
nu is mn vraag,past een homoet special op de ze cilinder?
omdat de flens van een 50/70cc kleiner is.

mvg siegerink


zelfs al zou dat passen zijn je prestaties dan flink onder de maat, gewoon een passende uitlaat fixen, de conus van een 50/70 is niet gebouwd voor een 125
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
siegerink 7-8-2007 20:57 Print reply
Posts: 52
is een standaard uitlaat voor 80cc wel goed dan?

 
siegerink 7-8-2007 21:01 Print reply
Posts: 52
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
is een standaard uitlaat voor 80cc wel goed dan?
ik zag net op motoimport een luhao uitlaat dr stond bij 80/125cc kan dit wel dan?
 
5MB5 7-8-2007 21:03 Print reply

Posts: 878
je kunt er vanalles onder schroeven, een snelle uitlaat voor 50 of 70cc, een standaard uitlaat voor 80cc, of een snelle uitlaat voor 80cc, maar daarmee zal ie allemaal voor geen meter lopen.

zoek op de duitse ebay gewoon een snelle uitlaat voor een nsr 125 en maak die passend voor je mb.

of pak een 125 bocht van een crosser en maak die passend. met een beetje werk is dat passend te krijgen op een mb, heb ik in het verleden ook gehad.

hoe dan ook kost het best wat geld maar andere alternatieven zijn er niet echt. ik zou er never nooit geen 50/70/80 uitlaat onder zetten
 
honda_freak 7-8-2007 21:04 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
is een standaard uitlaat voor 80cc wel goed dan?
ik zag net op motoimport een luhao uitlaat dr stond bij 80/125cc kan dit wel dan?



top
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Sypie_Honda 7-8-2007 21:07 Print reply

Posts: 13830
koop gewoon een Homoet 110, en kloar is kees.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
ikkejw 7-8-2007 21:08 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
is een standaard uitlaat voor 80cc wel goed dan?

ik zag net op motoimport een luhao uitlaat dr stond bij 80/125cc kan dit wel dan?


Luhao voor MT is goed laagtoerig, MB weet ik niet

Zijn iig niet de snelsten, maar rijdt wel lekker rustig.


@nils024:
Crossmotor uitlaten zijn vaak extreem hoogtoerig, dat wil je dus niet. En de meeste zijn nog bovenlangs ook dus dat gaat niet passen op een MB

zo'n NSR125 uitlaat lijkt me t beste dan ja
 
Preserve nature - Always wear a helmet
5MB5 7-8-2007 21:13 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]

ik zag net op motoimport een luhao uitlaat dr stond bij 80/125cc kan dit wel dan?


Luhao voor MT is goed laagtoerig, MB weet ik niet

Zijn iig niet de snelsten, maar rijdt wel lekker rustig.


@nils024:
Crossmotor uitlaten zijn vaak extreem hoogtoerig, dat wil je dus niet. En de meeste zijn nog bovenlangs ook dus dat gaat niet passen op een MB

zo'n NSR125 uitlaat lijkt me t beste dan ja


daarom zei ik ook dat je em met wat hobbyen passen moet maken, en bovenlangs op een mb is te doen.

luhao zou ik niet doen, dan kun je net zo goed een flens op een koektrommel lassen en daarmee rijden


crosser bocht gaat best, er is geen reden waarom je met die 125 geen toeren zou kunnen draaien
 
siegerink 7-8-2007 21:14 Print reply
Posts: 52
zag net een Gilardoni uitlaat nsr mbx 125cc loopt dit wel een beetje dan?

 
5MB5 7-8-2007 21:16 Print reply

Posts: 878
moet lukken, die had ik zaterdag bijna meegenomen maar vond de prijs een beetje tè..
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-8-2007 21:18 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: siegerink
zag net een Gilardoni uitlaat nsr mbx 125cc loopt dit wel een beetje dan?



ja, dat gaat wel lopen
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
andre44 7-8-2007 21:56 Print reply
Posts: 7
of een 80cc onderlangse proma, die trekt in alle toeren goed, homoet vooral in hoge toeren
 
5MB5 7-8-2007 23:08 Print reply

Posts: 878
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: andre44
of een 80cc onderlangse proma, die trekt in alle toeren goed, homoet vooral in hoge toeren



en dat een 80cc proma voor een cilinder met 45cc minder inhoud gemaakt is merk je vast niet
 
andre44 8-8-2007 19:59 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nils024
[...]



en dat een 80cc proma voor een cilinder met 45cc minder inhoud gemaakt is merk je vast niet


ik heb een 125cc eurocilindro met een 80cc onderlangse proma, gaat buitegewoon, die proma past op cilinders van 80cc tot 125cc

 

Dit topic is 3974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved