Quote:Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
ja allebei zelfs, alleen die oude kan sloom zijn.
wat bedoel je met sloom zijn? hoe krijg ik hem dna snel?. welke raden jullie aan te pakken als ze toch hetzelfde zijn? die van de gpr of die van die senda
ik denk zelf aan die gpr
omdat die jonger is
Dit bericht is gewijzigd door derbi-yzf op 31-7-2007 om 18:51 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: HONDA MTX-TREME
Vergelijk de poorten en meet welke poorten het "extreemste" getimed is.
Kijk/meet ook gelijk welke het meeste versleten is.
dat zou makkelijk zijn maar ik heb beide cilinders nog op de brommer zitten. die op die oude senda zit is een DMP cilinder.... weten jullie misschien of dit iets is? of is het gewoon een hele simpele vervangingscilinder?
dat zou makkelijk zijn maar ik heb beide cilinders nog op de brommer zitten. die op die oude senda zit is een DMP cilinder.... weten jullie misschien of dit iets is? of is het gewoon een hele simpele vervangingscilinder?
dat zou makkelijk zijn maar ik heb beide cilinders nog op de brommer zitten. die op die oude senda zit is een DMP cilinder.... weten jullie misschien of dit iets is? of is het gewoon een hele simpele vervangingscilinder?
dmp is simpel vervangingscilindertje
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning