Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Hoelang Inrijden?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1427 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44388 - Hoelang Inrijden?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3671 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nunszrulez 30-7-2007 12:13 Print topicpost
Posts: 45
Sorry voor het hier hier plaatsen maar ik kon het kvt niet vinden omdat ik hier nieuw ben!

Maar wat ik wilde weten is hoelang ik mijn Malossi MHR 80 voor mijn derbi maximaal hoef in te rijden!

Ik zit nu al op de 200 is dit zat.
 

Royal Club 30-7-2007 12:16 Print reply

Posts: 60390
ja, zat, let wel op

je moet wel altijd even warmrijden, 10-15minuten niet vol belasten dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
HONDA MTX-TREME 30-7-2007 12:16 Print reply

Posts: 1486
Cilinder doe ik meestal 400/500km inrijden.



 
Royal Club 30-7-2007 12:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MTX-TREME
Cilinder doe ik meestal 400/500km inrijden.





dit is alu cil he..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Evo 30-7-2007 12:19 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nunszrulez
Sorry voor het hier hier plaatsen maar ik kon het kvt niet vinden omdat ik hier nieuw ben!

Maar wat ik wilde weten is hoelang ik mijn Malossi MHR 80 voor mijn derbi maximaal hoef in te rijden!

Ik zit nu al op de 200 is dit zat.


volgens mij zit er niksalwand in.. die hoef je niet in te rijden.. maar ik heb mhr50 en mun maat mhr80.. en hebben alle bij gewoon goed warm laten worden voor het rijden... en gewoon niet zelfde toeren en snelheid steeds aan houden... en niet vol open getrokken..

ik iets van 200 km ofzow.. voor ckrheid
 
nunszrulez 30-7-2007 12:20 Print reply
Posts: 45
Ik heb ook weleens gehoord dat ik deze cilinder eig haast niet in hoefde te rijden is dat waar?
 
Royal Club 30-7-2007 12:21 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nunszrulez
Ik heb ook weleens gehoord dat ik deze cilinder eig haast niet in hoefde te rijden is dat waar?


ja

in princiepe is het zo

warm rijden
rijden maar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Evo 30-7-2007 12:21 Print reply

Posts: 1239
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nunszrulez
Ik heb ook weleens gehoord dat ik deze cilinder eig haast niet in hoefde te rijden is dat waar?



jup.. nikasil wand

Dit bericht is gewijzigd door MarcelRS50 op 30-7-2007 om 12:22 uur.
 
steyn123 30-7-2007 13:03 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HONDA MTX-TREME
Cilinder doe ik meestal 400/500km inrijden.





Aluminium: 250 +-
Gietijzeren: 500 +-
 
Slipstream 30-7-2007 15:00 Print reply

Posts: 581
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steyn123
[...]


Aluminium: 250 +-
Gietijzeren: 500 +-

Dan is mijn vraag die hierbij aansluit:
Wat is een Gilardoni 2 dan, een gietijzeren of een aluminium?
 
Ik deel geen handtekeningen uit
Derbi Joris 30-7-2007 15:01 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Slipstream
[...]

Dan is mijn vraag die hierbij aansluit:
Wat is een Gilardoni 2 dan, een gietijzeren of een aluminium?

Aluminium...
 
Slipstream 30-7-2007 15:12 Print reply

Posts: 581
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi Joris
[...]

Aluminium...

...gelukkig, dankejwel...was al bang dat ik 500km moest inrijden
dan kan ik van de week beginnen met opvoeren
 
Ik deel geen handtekeningen uit
christianos 30-7-2007 15:13 Print reply

Posts: 20445
b e r t 30-7-2007 15:15 Print reply

Posts: 1855
ik heb een gietijzeren. ik heb m eerst 5 min laten draaien en heel klein beetje met gas spelen. niet boven de 4000tpm uit. toen laten afkoelen. Vervolgens beetje stationair 100 meter gereden. toen weer even naar de 4000. dat een paar keer. toen weer af laten koelen. na 5 kilometer gereden te hebben even naar de 5000 toeren. Dat heb ik een tijdje volgehouden. dus constant wisselen in toerental. nu zit ik op 50. toen trekte ik m vaak door tot 7000/8000. en na 100km heb ik m een keer doorgetrokken tot in de powerband. en nu doe ik dat nog steeds af en toe. doe ik dit dan een beetje goed? of kan ik het beter anders doen?

en hoe lang moet ik mn gietijzeren cilinder inrijden. de dealer zegt dat 200km meer dan zat is. in het boekje staat het ook. En hier op bf zitten ze allemaal te hameren op die 500km. is dat nou echt nodig? vindt het trouwens ook wel veel; 500km.
 
Jelmer MX 30-7-2007 15:19 Print reply

Posts: 13514
ik heb die alu cilinder(mhr80) 50km lang niet bove 8000toere.. en daarna gewoon vol :P
 
b e r t 30-7-2007 15:21 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
ik heb die alu cilinder(mhr80) 50km lang niet bove 8000toere.. en daarna gewoon vol :P


kan ook wel.
 

Dit topic is 3671 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved