GuNBoY |
26-7-2007 17:50 |
Posts: 81 |
Jah maar dat zoek ik dus niƩt. En kan me voorstellen hoeveel geld je daar hebt ingestopt, daar koop ik liever 3 mtxen voor of een zbtje ofzo
|
|
|
|
Advis52 |
26-7-2007 18:37 |
Posts: 480 |
ik heb wel ooit zo'n pitbike blokje onder een mt5 gezien. zag dr super vet uit. ik denk dat het makkelijker is onder een mt5 te hangen omdat die blokjes bij een pitbike enzo ook altijd hangen.
bij mtx zit denk ik de onderste framebuis in de weg omdat de blokjes wat langer zijn.
verder wil ik je veel succes wensen
|
|
If life kicks ass, kick back. |
|
ARWIN_honda |
26-7-2007 18:38 |
Posts: 3534 |
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
GuNBoY |
26-7-2007 19:46 |
Posts: 81 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen
Oh, en wat als ik dat wel zou willen?
Als het niet voor die klote dieven was reed ik nu nog steeds met een 4taktje rond .
|
|
|
|
THE CRAZY DOCTOR |
26-7-2007 19:51 |
Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
rot op met je sneller
of met betere wheelies
zeker niet met een 50cc blok
bij 100cc+ heb je pas power
of je moet een heel gaar DT blok hebben
ik heb er 125 cc onder gelegd
en ja het blok was aardig gaar
|
|
|
|
ARWIN_honda |
26-7-2007 19:52 |
|
THE CRAZY DOCTOR |
26-7-2007 19:54 |
Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GuNBoY
[...]
Klinkt aanmoedigend, maar frame van DT en MTX hebben wss bitterweinig met elkaar te maken , zuiniger mooier (geluid) idd, maar sneller, zo'n ori mtx 50 rijdt toch wel harder dan 50cc 4takt blokjes (die van vandaag), en betere wheelies... ben ik toch ook niet zo zeker van, maar daar doe ik het ook niet voor.
Ok, ik zal er allensinds op letten dat het een opstaande cilinder is. Zal al eens zoeken naar de voorradigheid in 2dehands land en de prijs die ze er voor durven vragen.
ik heb der ook 125cc ingelegd en dan moet je aardig op je voorstuur hangen
|
|
|
|
honda_freak |
26-7-2007 20:00 |
Posts: 7650 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]
ik heb der ook 125cc ingelegd en dan moet je aardig op je voorstuur hangen
heb jij ook een achterstuur dan?
@ TS, kijk ook is naar andere ombouwproject waar een ander blok bij om de hoek kwam kijken, staat vast een hoop spul in waar je op moet letten zoals uitlijning van je tandwielen, ophangpunten aanpassen, etc, etc
|
|
Sig-veranderaars zijn vervelend :| |
|
mcdronkz |
26-7-2007 20:01 |
Posts: 32777 |
|
|
|
|
stoeptegel |
26-7-2007 20:01 |
Posts: 3085 |
top idee
4takt ownage
|
|
80 cc ownatsj |
|
Kampersjaak |
26-7-2007 20:10 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]
nou als jij dat wel wil vind ik dat dom:P mja eigen keus
notitie voor offtopic.
dit soort praat kan met een beetje andere woorden keus in een profiel,
niet in een topic.
Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 26-7-2007 om 20:12 uur.
|
|
oderint dum metuant |
|
mcdronkz |
26-7-2007 20:22 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: GuNBoY
Maar die dingen met opstaande cilinders daar kan je niet echt zo'n mooie tuninguitlaatjes voor kopen denkik, dat is ook wel een must vindik.
Voor een blok met rechtopstaande cilinder kun je ook geen betaalbare snelle koppen enzo kopen, dat lijkt me net iets vervelender. Het is wel te koop, maar zoveel geld wil je niet aan een brommer uitgeven.
Wat betreft die uitlaat zou ik me niet te druk maken. Die zijn echt wel te koop, maar omdat je het onder een MTX zet moet het waarschijnlijk sowieso wel op maat gemaakt worden, ook als je een blok met liggende cilinder hebt. En als je iemand vind met een TIG lasapparaat kan je een heel mooie uitlaat laten maken waar je een mooie demper bij zoekt.
|
|
|
|
joep91 |
26-7-2007 20:38 |
Posts: 128 |
heb het wel ooit gezien op marktplaats.nl
een mt5 met een chinees 8pk blokje
|
|
|
|
leonmt5 |
26-7-2007 21:01 |
Posts: 799 |
Weet wel waar je aan begint voordat je problemen krijgt,
je moet het blok uitlijnen tegenover het achtertandwiel.
Je moet de ophangpunten verlassen.
Je moet zorgen dat het schakelpedaal op de juiste plek zit bij de linkerstep.
Je moet natuurlijk wel een werkplaats met een lasapparaat en dergelijke hebben, en de ervaring, anders zou ik als ik jou was er niet aan beginnen.
|
|
bert : bezopen en rijd toch. |
|
gerwin88 |
26-7-2007 21:26 |
Posts: 5197 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
Weet wel waar je aan begint voordat je problemen krijgt,
je moet het blok uitlijnen tegenover het achtertandwiel.
Je moet de ophangpunten verlassen.
Je moet zorgen dat het schakelpedaal op de juiste plek zit bij de linkerstep.
Je moet natuurlijk wel een werkplaats met een lasapparaat en dergelijke hebben, en de ervaring, anders zou ik als ik jou was er niet aan beginnen.
ervaring krijg je vanzelf als je ermee bezig gaat.
goed gereedschap is idd wel handig
|
|
VW rider for live |
|