Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MTX met 4takt blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 847 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44333 - MTX met 4takt blok
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GuNBoY 26-7-2007 17:50 Print reply
Posts: 81
Jah maar dat zoek ik dus niƩt. En kan me voorstellen hoeveel geld je daar hebt ingestopt, daar koop ik liever 3 mtxen voor of een zbtje ofzo
 
Advis52 26-7-2007 18:37 Print reply

Posts: 480
ik heb wel ooit zo'n pitbike blokje onder een mt5 gezien. zag dr super vet uit. ik denk dat het makkelijker is onder een mt5 te hangen omdat die blokjes bij een pitbike enzo ook altijd hangen.

bij mtx zit denk ik de onderste framebuis in de weg omdat de blokjes wat langer zijn.

verder wil ik je veel succes wensen
 
If life kicks ass, kick back.
ARWIN_honda 26-7-2007 18:38 Print reply

Posts: 3534
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen
 
Suzuki GSX-R600 K4
GuNBoY 26-7-2007 19:46 Print reply
Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen


Oh, en wat als ik dat wel zou willen?
Als het niet voor die klote dieven was reed ik nu nog steeds met een 4taktje rond .
 
THE CRAZY DOCTOR 26-7-2007 19:51 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: eat my dust
rot op met je sneller
of met betere wheelies
zeker niet met een 50cc blok
bij 100cc+ heb je pas power
of je moet een heel gaar DT blok hebben

ik heb er 125 cc onder gelegd
en ja het blok was aardig gaar
 
ARWIN_honda 26-7-2007 19:52 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GuNBoY
[...]


Oh, en wat als ik dat wel zou willen?
Als het niet voor die klote dieven was reed ik nu nog steeds met een 4taktje rond .

nou als jij dat wel wil vind ik dat dom:P mja eigen keus
 
Suzuki GSX-R600 K4
THE CRAZY DOCTOR 26-7-2007 19:54 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GuNBoY
[...]


Klinkt aanmoedigend, maar frame van DT en MTX hebben wss bitterweinig met elkaar te maken , zuiniger mooier (geluid) idd, maar sneller, zo'n ori mtx 50 rijdt toch wel harder dan 50cc 4takt blokjes (die van vandaag), en betere wheelies... ben ik toch ook niet zo zeker van, maar daar doe ik het ook niet voor.

Ok, ik zal er allensinds op letten dat het een opstaande cilinder is. Zal al eens zoeken naar de voorradigheid in 2dehands land en de prijs die ze er voor durven vragen.

ik heb der ook 125cc ingelegd en dan moet je aardig op je voorstuur hangen
 
honda_freak 26-7-2007 20:00 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THE CRAZY DOCTOR
[...]

ik heb der ook 125cc ingelegd en dan moet je aardig op je voorstuur hangen


heb jij ook een achterstuur dan?

@ TS, kijk ook is naar andere ombouwproject waar een ander blok bij om de hoek kwam kijken, staat vast een hoop spul in waar je op moet letten zoals uitlijning van je tandwielen, ophangpunten aanpassen, etc, etc
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mcdronkz 26-7-2007 20:01 Print reply

Posts: 32777
Geen MTX, maar het zelfde principe:

http://www.brommerforum.nl/gallery/view/730


 
stoeptegel 26-7-2007 20:01 Print reply

Posts: 3085
top idee
4takt ownage
 
80 cc ownatsj
Kampersjaak 26-7-2007 20:10 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
klootviool, je gaat tog nie onder een prachtige 2takt brom een 4takt hangen


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ARWIN_honda
[...]

nou als jij dat wel wil vind ik dat dom:P mja eigen keus



notitie voor offtopic.
dit soort praat kan met een beetje andere woorden keus in een profiel,
niet in een topic.

Dit bericht is gewijzigd door Kampersjaak op 26-7-2007 om 20:12 uur.
 
oderint dum metuant
mcdronkz 26-7-2007 20:22 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GuNBoY
Maar die dingen met opstaande cilinders daar kan je niet echt zo'n mooie tuninguitlaatjes voor kopen denkik, dat is ook wel een must vindik.


Voor een blok met rechtopstaande cilinder kun je ook geen betaalbare snelle koppen enzo kopen, dat lijkt me net iets vervelender. Het is wel te koop, maar zoveel geld wil je niet aan een brommer uitgeven.

Wat betreft die uitlaat zou ik me niet te druk maken. Die zijn echt wel te koop, maar omdat je het onder een MTX zet moet het waarschijnlijk sowieso wel op maat gemaakt worden, ook als je een blok met liggende cilinder hebt. En als je iemand vind met een TIG lasapparaat kan je een heel mooie uitlaat laten maken waar je een mooie demper bij zoekt.
 
joep91 26-7-2007 20:38 Print reply

Posts: 128
heb het wel ooit gezien op marktplaats.nl
een mt5 met een chinees 8pk blokje
 
leonmt5 26-7-2007 21:01 Print reply

Posts: 799
Weet wel waar je aan begint voordat je problemen krijgt,
je moet het blok uitlijnen tegenover het achtertandwiel.
Je moet de ophangpunten verlassen.
Je moet zorgen dat het schakelpedaal op de juiste plek zit bij de linkerstep.

Je moet natuurlijk wel een werkplaats met een lasapparaat en dergelijke hebben, en de ervaring, anders zou ik als ik jou was er niet aan beginnen.
 
bert : bezopen en rijd toch.
gerwin88 26-7-2007 21:26 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
Weet wel waar je aan begint voordat je problemen krijgt,
je moet het blok uitlijnen tegenover het achtertandwiel.
Je moet de ophangpunten verlassen.
Je moet zorgen dat het schakelpedaal op de juiste plek zit bij de linkerstep.

Je moet natuurlijk wel een werkplaats met een lasapparaat en dergelijke hebben, en de ervaring, anders zou ik als ik jou was er niet aan beginnen.


ervaring krijg je vanzelf als je ermee bezig gaat.
goed gereedschap is idd wel handig
 
VW rider for live

Dit topic is 3929 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved