MTRudolf |
24-7-2007 22:50 |
Posts: 2464 |
Is het dikke rook?
En is het ook zo dat als je ff gas geeft je gewoon niks meer kunt zien??
ik denk cker je kering lek
|
|
|
|
Remco RS |
24-7-2007 23:06 |
Posts: 11463 |
Vijsje in cilinderkop kan ook, had ik toen. Eruit gepoetst met scotchbrite, en toen ging t goed
|
|
|
|
timberman |
24-7-2007 23:11 |
Posts: 32 |
Het is idd zo dat als ik gas geef dat ik niet meer kan zien. Een rookgordijn, . @Remco bedoel je met vijsje een beschadigingtje? dat heb ik iedergeval niet. Ik denk dat ik dan maar eens moet kijken hoe het met die keering staat. Btw weet iemand wat de levensduur is van de standaard am6 lagers?
|
|
|
|
Remco RS |
24-7-2007 23:24 |
Posts: 11463 |
soort van bobbeltje erin
over lagers valt niks te zeggen, ligt aan gebruik en smering
|
|
|
|
timberman |
24-7-2007 23:32 |
Posts: 32 |
Oke, ik ga morgen mijn blok eronder vandaan halen en kijken hoe het met die keering zit. Laat wel horen ofdat dat het probleem is.
|
|
|
|
mtx-motard |
24-7-2007 23:36 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
soort van bobbeltje erin
over lagers valt niks te zeggen, ligt aan gebruik en smering
stootrand dus.
nee is keering/pakking lek.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Remco RS |
24-7-2007 23:45 |
Posts: 11463 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]
stootrand dus.
nee is keering/pakking lek.
nee figuur
in je koppakking zeg ik toch. gilardoni's hebben daar een rubberen ring, die moet precies in een groef vallen. in die groef zat een vijsje/braampje
|
|
|
|
timberman |
25-7-2007 0:15 |
Posts: 32 |
moet je blok trouwens worden gesplits als je krukas keering wil vervangen?
|
|
|
|
mtx-motard |
25-7-2007 0:27 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timberman
moet je blok trouwens worden gesplits als je krukas keering wil vervangen?
ja
@ remco rs
ok, die belgische termen ben ik niet erg bekend mee
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Ariej |
25-7-2007 0:55 |
Posts: 3685 |
als het echt blauwe rook is komt er idd veel olie in je carter. als het wat wittig is is het waarschijnlijk koelvloeistof. oh ja, als het olie is kan je het meestal wel ruiken
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
StefanB |
25-7-2007 0:58 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timberman
Nee het is niet echt blauw.. meer wit denk. Maar KVS kan het niet zijn ik heb me kop er net weer afgehaald de laatste druppels KVS eruit gezogen en nog ff laten lopen nog steeds hevige rook. Als ik mijn USB kabel kan vinden zal ik een foto van de rook posten
duh denk nou is na! er zit wsch nog kvs in het carter, en wat in je uitlaat enzo.. dat blijft nog wel ff dampen.. gewoon ff goed warm rijden met kvs derin en het is goed...
en je koppakking was zeker geploft omdat je het niet goed aangedraaid had :P
je kunt het ook wel ruiken trouwens, kvs ruikt beetje zoetig heh.
Dit bericht is gewijzigd door StefanB op 25-7-2007 om 1:00 uur.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
StefanB |
25-7-2007 0:59 |
Posts: 2591 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
[...]
nee figuur
in je koppakking zeg ik toch. gilardoni's hebben daar een rubberen ring, die moet precies in een groef vallen. in die groef zat een vijsje/braampje
een braam dus? gietfout? een vijs is een bout.
|
|
E24 M30b35@GT3576 |
|
mr200r |
25-7-2007 1:27 |
Posts: 5122 |
Misschien nog kvs in je uitlaat?
|
|
mr200r |
|
timberman |
25-7-2007 12:22 |
Posts: 32 |
KVS kan het gewoon niet zijn ik heb me blok helemaal leeg gehaald en heb de luchtspuit in mijn uitlaat gezet. En Heb al meerdere malen wat gereden om zo de overige KVS dan te verbranden, probleem word er niet minder op. En me oude pakkingen zagen er trouwens nog goed uit, die zouden dan wel lek moeten wezen en dat ziet er niet naar uit.
|
|
|
|
MTRudolf |
25-7-2007 12:26 |
Posts: 2464 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: timberman
KVS kan het gewoon niet zijn ik heb me blok helemaal leeg gehaald en heb de luchtspuit in mijn uitlaat gezet. En Heb al meerdere malen wat gereden om zo de overige KVS dan te verbranden, probleem word er niet minder op. En me oude pakkingen zagen er trouwens nog goed uit, die zouden dan wel lek moeten wezen en dat ziet er niet naar uit.
nou dan weet je het.. je kering is lek
|
|
|
|