Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Probleem MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44305 - Probleem MT5
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3316 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

OmafietS 25-7-2007 17:30 Print reply

Posts: 7472
naaa wat me net toch weer gebeurd..
ga ik naar de brommerboer..

'hey heb je een membraam en spruitstuk pakking voor me? voor honda MT'
- moet dat een snelle of een normale zijn?
' ehh doe maar een snelle pakking ja :P'


(wel een guote waard haha)

Maar kom ik weer terug..
haal ik mn carb er af.. leg m op de grond..
andere sproeier er in.. pak ik die carb op.. breekt dat fucking ding af (waarmee je hem vastzet op je spruitstuk)
k gebruikte nog geen eens een kracht van 5 newton ofzo..
klere ding..
miss was i daar wel krom en zoog i valse lucht ofzo..

 
- Kevin - 25-7-2007 18:44 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
naaa wat me net toch weer gebeurd..
ga ik naar de brommerboer..

'hey heb je een membraam en spruitstuk pakking voor me? voor honda MT'
- moet dat een snelle of een normale zijn?
' ehh doe maar een snelle pakking ja :P'


(wel een guote waard haha)

Maar kom ik weer terug..
haal ik mn carb er af.. leg m op de grond..
andere sproeier er in.. pak ik die carb op.. breekt dat fucking ding af (waarmee je hem vastzet op je spruitstuk)
k gebruikte nog geen eens een kracht van 5 newton ofzo..
klere ding..
miss was i daar wel krom en zoog i valse lucht ofzo..




Hmm jah daar ben klaar mee. Ik ben ook volop aan de sleutelen. Zaten ook een paar dingen echt niet normaal tegen. Vandaag ook weer 3 pakketjes binnen gehad met mooie onderdelen Morgen komt me Keihin PWK met serienummer binnen . Maar is wel zonde heb een maand geleden een originele 20 mm Mikuni / 24 mm Mikuni en 24 Vlakschuif Keihin verkocht omdat die te klein zijn voor mij . Als ik jou was zou ik 20 mm Mikuni gaan rijden. Dat is toch wel een hele fijne carb en heb ik nooit problemen mee gehad. Ook goed af te stellen en extern sproeier verwisselen. Dat is heel relaxed en makkelijk bij het afstellen. Als het allemaal niet wil lukken. Ik heb vakantie, dan hoor ik het wel
 
Almer 25-7-2007 19:53 Print reply

Posts: 3325
Heb je er wel goede ringen onder gelegd bij het vastdraaien van die carb? Horen een paar M6 carrosserieringen onder te liggen en dan een moer (geen zelfborgende!).
Bovendien zit er een O-ring in je carburateur, heeft deze er nog wel goed in gezeten? Wat voor membraam heb je? Je moet 1 hebben met 2 draadstukken, niet met 2 gaten, dat is kut met peren.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
OmafietS 26-7-2007 19:40 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Heb je er wel goede ringen onder gelegd bij het vastdraaien van die carb? Horen een paar M6 carrosserieringen onder te liggen en dan een moer (geen zelfborgende!).
Bovendien zit er een O-ring in je carburateur, heeft deze er nog wel goed in gezeten? Wat voor membraam heb je? Je moet 1 hebben met 2 draadstukken, niet met 2 gaten, dat is kut met peren.

ik heb er 1 met 2 draadstukken
en hij was niet gebroken tijdens het vast/los draaien.

maar gewoon toen ik de carb in mn hand had :S
 

Dit topic is 3316 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved