Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Probleem MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1259 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44305 - Probleem MT5
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3318 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

OmafietS 24-7-2007 16:42 Print topicpost

Posts: 7472
Goedendag,

J'ai une problem met mijn Honda MT5..

Ik heb laatst de cilinder vervangen want de oude was naar de ghetto gegaan. Nu heb ik alles weer in elkaar gezet maar hij loopt voor geen drol stationair (rijden doet hij wel)..

Als hij hele lage toeren stationair loopt en je probeert gas te geven hoor je bboooaaaawwwwwwpp en dan verzuipt hij.
Als je de choke opentrekt gaat hij opeens volle toeren lopen!

(ik dacht dus valse lucht)..
Dus ik met mn deo spuiten.. en jawel hij trok valse lucht..
Dus ik pakkingen vervangen.. alles opnieuw aandraaien.. starten.. deo spuiten.. en toen was het ok.. gebeurde niks als ik met deo spoot..

Echter loopt hij nu nog slechter stationair.. als je geen gas geeft valt hij bijna meteen uit!

Ook tijdens het rijden, als je dan de koppeling in knijpt valt hij vrijwel direkt uit..

Verder maakt het geen kont uit of de luchtschroef helemaal open of helemaal dicht staat, want hij blijft beroerd lopen..

Stotteren doet hij echter niet tijdens het rijden

Bovendien wordt alles (cilinder, kop en uitlaat) echt super heet na iets van 5 min rijden al.. echt gaar!
normaal wordt het nooit zo warm

Ik denk persoonlijk dat het nog steeds valse lucht is.. maar hebben jullie misschien andere suggestie's?

en kan ik het denken jullie verhelpen met vloeibare pakking?

mijn setup is:
-70 import + hogedrukkop
- tecno uitlaat
- 18 keihin
- malossi powerfilter

graag alleen serieuse reactie's!

Aju paraplu

Dit bericht is gewijzigd door OmafietS op 24-7-2007 om 17:01 uur.
 

ikkejw 24-7-2007 16:45 Print reply

Posts: 9886
te kleine sproeier?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtlover 24-7-2007 16:49 Print reply

Posts: 2372
Wat doet ie als je de luchtschroef helemaal dicht en dan een kwartslag open hebt? Hoe is de bougiekleur dan?

Staat de ontsteking wel op de ori stand?

Dit bericht is gewijzigd door mtlover op 24-7-2007 om 20:30 uur.
 
OmafietS 24-7-2007 16:49 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
te kleine sproeier?

bougie is zwart :P
 
OmafietS 24-7-2007 17:02 Print reply

Posts: 7472
Was nog vergeten te vermelden dat hij super snel ontiegelijk heet wordt.. (das ook niet normaal)
 
driver004 24-7-2007 17:03 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
Was nog vergeten te vermelden dat hij super snel ontiegelijk heet wordt.. (das ook niet normaal)

onsteking te vroeg
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
mtx-r50 24-7-2007 18:18 Print reply

Posts: 264
toch sproeier te klein?

 
I find his films about as funny as getting an arrow through the neck and discovering there's a gas bill tied to it.
OmafietS 24-7-2007 18:36 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-r50
toch sproeier te klein?


hoe kan het dan dat de bougie zwart is?
 
OmafietS 24-7-2007 20:23 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtlover
Wat doet ie als je de luchtschroef helemaal dicht en dan een kwartslag open hebt? Hoe is de bougiekleur dan?

loopt i iets beter.. zal morgen ff kijken naar bougie kleur
 
daan-tsx 24-7-2007 21:58 Print reply

Posts: 279

Als hij hele lage toeren stationair loopt en je probeert gas te geven hoor je bboooaaaawwwwwwpp en dan verzuipt hij.
Als je de choke opentrekt gaat hij opeens volle toeren lopen!


-> te weinig benzine, niet verzuipen dus want dan zou die stotteren.


omdat ie valse lucht trekt krijgt ie dus een veels te arm mengsel.

Dit bericht is gewijzigd door daan-tsx op 24-7-2007 om 21:59 uur.
grotere sproeier indoen en dan opnieuw proberen

Dit bericht is gewijzigd door daan-tsx op 24-7-2007 om 22:03 uur.
 
OmafietS 25-7-2007 0:20 Print reply

Posts: 7472
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daan-tsx

Als hij hele lage toeren stationair loopt en je probeert gas te geven hoor je bboooaaaawwwwwwpp en dan verzuipt hij.
Als je de choke opentrekt gaat hij opeens volle toeren lopen!


-> te weinig benzine, niet verzuipen dus want dan zou die stotteren.


omdat ie valse lucht trekt krijgt ie dus een veels te arm mengsel.

Dit bericht is gewijzigd door daan-tsx op 24-7-2007 om 21:59 uur.
grotere sproeier indoen en dan opnieuw proberen

Dit bericht is gewijzigd door daan-tsx op 24-7-2007 om 22:03 uur.

zal t proberen
 
Ariej 25-7-2007 0:46 Print reply

Posts: 3685
inderdaad, iets rijker afstellen. dat kan je niet van de bougiekleur afleiden
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
OmafietS 25-7-2007 3:03 Print reply

Posts: 7472
welke sproeier zal er ongeveer in moeten? heb geen idee wat er nu in zit..


nogmaals:

70cc import
70 hogedrukkop
Malossi powerfilter
18mm keihin
Tecno chrome uitlaat

rond de 100 ofzo? miss 105?

 
Jelmer MX 25-7-2007 3:18 Print reply

Posts: 13514
al geprobeert zonder luchtfilter te rijden enzo?
 
Eat My Dust 25-7-2007 8:59 Print reply

Posts: 2562
ik had ong dezelfde setup
met sproeier 110
probeer je ontsteking eens vroeger te zetten
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
THOMASJEUHHH 25-7-2007 12:00 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: OmafietS
welke sproeier zal er ongeveer in moeten? heb geen idee wat er nu in zit..


nogmaals:

70cc import
70 hogedrukkop
Malossi powerfilter
18mm keihin
Tecno chrome uitlaat

rond de 100 ofzo? miss 105?




met vergelijkbare setup heb ik 115,,


 
bwoaahhppp,,..

Dit topic is 3318 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved