Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda nsr wil niet meer starten.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 810 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44277 - Honda nsr wil niet meer starten.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2781 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crazyicter 22-7-2007 22:36 Print topicpost
Posts: 10
Goede middag iedereen
ik zit met een grote probleem met me nsr.
Hij wil niet meer starten.
Wat is er gebeurt !
Als ik ree op toeren begon die testotteren als een gek.
dus dacht cdi vervangen die vervangen probleem tijdeluk weg .
nu is het weer terug maar ik trok aan de kabel van de cdi en hij reed weer dus die kabels hebben wij vervangen.

Dus dacht probleem weg dus ik was in de test rondje en weer de zelfde probleem en viel echt totaal stotterd uit.
dus heb de bedrading en bezine boesie als bekeeken als werkt de. toen begon ik hem aan teloopen gen beweging er in te krijgen. tot dat ik op me hard begon te loopen kreeg ik contacht met de nsr de toeren vloogen om hoog gaf niet eens gas .
dus hebben we de cabrateur er af gehaal na gekeeken niks te zien niks aan de hand.
nog steeds dezelfde probleemen met me nsr
we hebben vandaag de cilinder vervangen en nog krijgen we hem niet meer aan.

weet iemand hoe dit kan gebeuren en hoe we dit kunnen oplossen
wat doet die
+ . Vonken (goed)
+ . Bezinegeven (goed)
+ . cabrateur (goed)
+ . Spruitstuck (goed)
+ . Membraam (goed)
+ . Cdi (goed)
+ . Celinder (goed)

Hij is totaal dood geen kick geeft die meer
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mvg crazyicter
 

sabar 22-7-2007 22:42 Print reply
Posts: 320
Heeft die wel compressie ??
 
-TimP- 22-7-2007 22:44 Print reply

Posts: 1836
is de cdi nog goed? de contactjes?
 
zxr club zx6r 2003
THOMASJEUHHH 22-7-2007 22:47 Print reply

Posts: 4159
wat voorn uitlaat licht dr onder?
en hoe zit het met de compressie?


Dit bericht is gewijzigd door THOMASJEUHHH op 22-7-2007 om 22:48 uur.
 
bwoaahhppp,,..
crazyicter 23-7-2007 2:10 Print reply
Posts: 10
ja hij heeft echt gewoon compressie
en de cdi is nog goed heb er 5 telegen die werken getest zijn op een anderen nsr

de nsr is vrij nieuw gekocht door ons bijna nooit aan gesleuteld
we zijn op een paardingen gestuid die we verandert hebben in dit probleem.

zo als de spruitstuck zit in een midden een balk die hadden ze weg gehaald hebben wij een orinalen voor terug gedaan en bij de kleppen hooren oke 4 krommen plaatjes te zitten die waaren oke niet aanwezig die heben we oke er opgeplaats.

de cinder is een 50 cc we maaken hem open is het een uitgeborden 70 cc
dus oke daar was mee gekloot.

wij hebben deze voor en snele 50 vervangen.

motter blok is niks mee aan de hand oke hebben we deze na gekeeken.

dus ik vermoet zelf dat er ieds totaal mis is met de kabel boom
we hebben hier voor probleem gehad met verlichting olie pijl werkten op eens oke niet dat zat in de kabel boom

het raarste is dat hij begon te ploffen op hoogen toeren.
en 5 minuten laater heb je het bij 3000 toeren al en dan lijk wel of er iemand een uit knop in druk en dan 1 seconden weer wouw maar dan tog maar uit val
(heb wel 2 klm moet loopen heb je net je gsm niet bij)

uitlaat is een proma


alvast bedankt op je reacties

mvg crazyicter




Dit bericht is gewijzigd door crazyicter op 23-7-2007 om 10:16 uur.
 
Woutjuh 23-7-2007 8:37 Print reply

Posts: 4422
zonder gas in hoge toeren is dat je gas blijft hangen, of valse lucht
 
veel MT spul te koop!
MTRudolf 23-7-2007 10:15 Print reply

Posts: 2464
ploffen is je ontsteking!!

tuft hij de hele tijd uit je uitlaat ?? dan is je onsteking gaar

 
crazyicter 23-7-2007 10:25 Print reply
Posts: 10
dat over valse lucht kan wel eens kloppen
hier en daar zat het niet echt vast door de ouden eigenaar
ik ben donderdag naar zoetermeer gereeden is 150 klm
heeft hij even 2 minuten gehad en over terug weg kwam ik stil te staan.
en trok aan de cdi cabel en hij dee het weer op lagen toeren.

en mtrudolf

hij ploften aardig te erg

vanavond haal ik de bedranding weg van me kabel boom en verang dit met nieuwe onder delen want het zint me niet als ik trek aan me kabels dat die dan kon rijden en liet ik het los kapten hij

mvg crazyicter



 
MTRudolf 23-7-2007 10:31 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazyicter
dat over valse lucht kan wel eens kloppen
hier en daar zat het niet echt vast door de ouden eigenaar
ik ben donderdag naar zoetermeer gereeden is 150 klm
heeft hij even 2 minuten gehad en over terug weg kwam ik stil te staan.
en trok aan de cdi cabel en hij dee het weer op lagen toeren.

en mtrudolf

hij ploften aardig te erg

vanavond haal ik de bedranding weg van me kabel boom en verang dit met nieuwe onder delen want het zint me niet als ik trek aan me kabels dat die dan kon rijden en liet ik het los kapten hij

mvg crazyicter







heb je een multimeter bij de hand ?? want ik zou ff je primaire spoel en secundaire speoel van je ontsteking door meten en daarna ook heeel je kabelboom denk dat daar idd je probleem ligt

 
crazyicter 23-7-2007 10:38 Print reply
Posts: 10
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]




heb je een multimeter bij de hand ?? want ik zou ff je primaire spoel en secundaire speoel van je ontsteking door meten en daarna ook heeel je kabelboom denk dat daar idd je probleem ligt




Bedankt dat zal ik zekker gaan doen.
en is er nog een speciaalen draad waar ik moet opletten
vanwegen dat die wel vonkt maar niet aan wil
lijk wel of je kontacht slot niet aan heb zo efecht
maar de vrij geeft hij een groen lichtje dus staat aan
mvg crazy
 
-Tom- 23-7-2007 10:38 Print reply

Posts: 4151
Heb je je bougie al vervangen?
 
FTS Member
MTRudolf 23-7-2007 10:40 Print reply

Posts: 2464
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crazyicter
[...]



Bedankt dat zal ik zekker gaan doen.
en is er nog een speciaalen draad waar ik moet opletten
vanwegen dat die wel vonkt maar niet aan wil
lijk wel of je kontacht slot niet aan heb zo efecht
maar de vrij geeft hij een groen lichtje dus staat aan
mvg crazy




ja je kunt als je 100% cker weet dat alles goed is je zwartwitte draad naar je contact ff los trekken als hij het dan wel goed doet dan ligt het aan je contact maar hij vonkt dus wel maar hij vonkt niet op het juiste moment oftewel onsteking k weet zo niet meer welke draad dat is maar moet je gewoon ff opzoeken hoeveel Ohm die moet zijn ..

ik zal wel ff kijke
 
Makrolon 23-7-2007 11:18 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTRudolf
[...]




heb je een multimeter bij de hand ?? want ik zou ff je primaire spoel en secundaire speoel van je ontsteking door meten en daarna ook heeel je kabelboom denk dat daar idd je probleem ligt


en neem gelijk ff een taalcursus nederlands, damn.
 
KTM 525 EXC Supermoto
yamahadt1986 23-7-2007 11:45 Print reply
Posts: 1713
er stond bij dat je cabrateur goed was maar dat kan je niet altijd goed zien met het bloote oog want er hoeft maar een heel klein krasje in de sproeier te zitten en je brommer gaat stotteren.

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
THOMASJEUHHH 23-7-2007 12:00 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
er stond bij dat je cabrateur goed was maar dat kan je niet altijd goed zien met het bloote oog want er hoeft maar een heel klein krasje in de sproeier te zitten en je brommer gaat stotteren.



:S nog nooit gehad,

@ts valse lucht misschien? overal wel nieuwe pakkingen op gedaan?
porbeer met een draaiende motor met een dun papiertje bij het inlaat traject te kijken of hij gaat wapperen enzo.
 
bwoaahhppp,,..
Makrolon 23-7-2007 12:30 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]


:S nog nooit gehad,

@ts valse lucht misschien? overal wel nieuwe pakkingen op gedaan?
porbeer met een draaiende motor met een dun papiertje bij het inlaat traject te kijken of hij gaat wapperen enzo.

deo lijkt me beter imo
 
KTM 525 EXC Supermoto

Dit topic is 2781 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved