Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1069 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44265 - Puch tunen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2196 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sabar 22-7-2007 13:33 Print topicpost
Posts: 320
Beste mensen,

Ik heb een orgineel puchje (z-one) nu wil ik hem wat harder laten lopen, wat raden jullie mij aan ? En hoe moet ik dat doen ? Ik koop liever geen nieuwe onderdelen.

B.v.d,
 

thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-7-2007 13:36 Print reply

Posts: 7728
met de search kom je een heel eind
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
fs180 22-7-2007 14:08 Print reply

Posts: 1346
puchmaxi.nl -> sleutelen -> tuning
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
-Tom- 22-7-2007 14:30 Print reply

Posts: 4151
Willekeurige "snelle" uitlaat erop, ontsteking goed afstellen, en carburateur ook. Cilinder/uitlaat ontkolen etc, dan zal 'ie iets van 60 km/h lopen
 
FTS Member
Knaapje 22-7-2007 15:20 Print reply
Posts: 56
Zorg wel voor goede remmen aub.

Levensgevaarlijk die Puchjes.
 
Viertakt 22-7-2007 15:21 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knaapje
Zorg wel voor goede remmen aub.

Levensgevaarlijk die Puchjes.


Spreek je uit ervaring?
 
Viertakt uber alles.
sabar 22-7-2007 15:38 Print reply
Posts: 320
Remmen werken als de besten (Y) voor + achter
 
fs180 22-7-2007 16:02 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
Remmen werken als de besten (Y) voor + achter

totdat je is echte remmen onder je kont hebt
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
-simon- 22-7-2007 16:49 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
Remmen werken als de besten (Y) voor + achter


voor een week remt het wel goed genoeg ja.
en daarna zijn ze versleten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
sabar 22-7-2007 18:10 Print reply
Posts: 320
weten jullie trouwens ook welke maat zuigerveren een standaart puch z-one heeft 50 cc ??
 
Shifty 22-7-2007 18:17 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
weten jullie trouwens ook welke maat zuigerveren een standaart puch z-one heeft 50 cc ??


Moet je even nameten, want de kans is er dat hij een keer of vaker gehoond is.

Makkelijkste manier om em wat harder te laten lopen: Koop een Proma GP uitlaatje, kost 20~25 eu, loopt ie 60. Wel ff afstellen daarna ae
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
-simon- 22-7-2007 18:19 Print reply

Posts: 8211
hoe hard wil je eigenlijk gaan?
watn als je rond de 60 wil rijden moet je gewoon zoals hierboven doen.
maar als je echt harder wil moet je toch 70cc en een 15mm carb en andere uitlaat erop zetten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
sabar 22-7-2007 19:48 Print reply
Posts: 320
Hij is nooit gehoond, dat weet ik zeker want hij is van een kamaraad geweest toen er nog een kenteken opzat. Dus is het 38 mm ?
 
-Tom- 22-7-2007 20:15 Print reply

Posts: 4151
Kan je zo niet zeggen, neem je zuiger en cilinder mee naar de brommerboer en laat hem je een passend setje meegeven
 
FTS Member
fs180 22-7-2007 20:28 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sabar
Hij is nooit gehoond, dat weet ik zeker want hij is van een kamaraad geweest toen er nog een kenteken opzat. Dus is het 38 mm ?

standaard 38mm ja, als je ori Nieuw Model cillinder hebt je dus 38mm zuiger nodig met 1.5mm veren
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
benellifan 22-7-2007 20:54 Print reply
Posts: 1553
ja maar in 1.5mm veren zijn ook nog verschillende soorten want niet alle zuigers hebben hetzelfde soort slotje
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Dit topic is 2196 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved