Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - gianelli uitlaat voor mx50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 868 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44259 - gianelli uitlaat voor mx50
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raoul 21-7-2007 23:37 Print topicpost

Posts: 2997
Yo,
ik wil binnenkort een nieuwe uitlaat halen, dit gaat zeer hoogstwaarschijnlijk de gianelli worden. (ik rijd helemaal origineel, alleen is alles ontgrensd)

nu schijnt deze uitlaat erg lekker te lopen op een standaard setupje
(ik rijd nu 80, hoe hard verwachten jullie dat k met gianelli haal?)

in ieder geval, ik plaats dit topic om te vragen of deze uitlaat zijn geld waard is. (search gebruikt )


 
Aprilia MX (H)

falco 21-7-2007 23:54 Print reply

Posts: 3724
voor welke brommer???

denk zon 10 tot 15 harder
 
Jorn 22-7-2007 0:12 Print reply

Posts: 2780
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
voor welke brommer???

denk zon 10 tot 15 harder

Ik denk dat je is ff heel goed naar de topictitel moet kijken
 
Jorn 22-7-2007 0:13 Print reply

Posts: 2780
Met gia haal je idd ong 10km/h sneller, hij zal waarschijnlijk wel een stuk harder optrekken
 
Raoul 22-7-2007 0:20 Print reply

Posts: 2997
dan was ik nog benieuwd naar iets, zit er nog een prop in deze uitlaat? die deruit geboord moet worden?
 
Aprilia MX (H)
harm0ss 22-7-2007 0:49 Print reply

Posts: 1247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
dan was ik nog benieuwd naar iets, zit er nog een prop in deze uitlaat? die deruit geboord moet worden?



jah standaart bji de uitlaatjes die je tegenwoordig in NL koopt mar met een schroevendraaier breek je hem er zo uit
 
b e r t 22-7-2007 8:20 Print reply

Posts: 1855
de brommer zal veel sterker worden, zodat je m weer een tandje zwaarder kan vertanden. waardoor de top weer omhoog gaat. dus dan zul je nog harder gaan.
 
dokocrosser 22-7-2007 11:21 Print reply

Posts: 1433
is het echt een goede uitlaat dan?
sommige hadden het ervan dat het de beste uitlaat is voor een orgi cilinder
ik ben zelf ook van plan om zoon uitlaat te kopen voor m'n honda en dat is dezelfde als die van de mx
dus is het echt een goede uitlaat of valt het ook nog wel mee
 
Elco 22-7-2007 11:54 Print reply
Posts: 4527
Bij derbi presteert gianelli echt gewoon goed,

Ik weet niet hoe het bij am6 is, bij am6 onderlangs kan je op 50 cc het beste een yasuni r1 pakken, maarja, voor am6 weet ik niet wat de snelste bovenlangse uitlaat is
 
dokocrosser 22-7-2007 12:32 Print reply

Posts: 1433
het moet een bovenlangs zijn want het is voor een crosser

 
Mt5_grolsch 22-7-2007 13:29 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dokocrosser
het moet een bovenlangs zijn want het is voor een crosser



john heeft geen gia conti uitlaat, maar een andere gia
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Frysk 22-7-2007 14:08 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
[...]


john heeft geen gia conti uitlaat, maar een andere gia



nee klopt, omdat de giannelli conti niet bestaat ... het is gewoon een giannelli of een conti geen giannelli conti hoe mensen erbij komen ik weet het niet maar het bestaat dus niet
 
giggitybyte
nunszrulez 22-7-2007 14:49 Print reply
Posts: 45
Die uitlaat is snel maar hij doet alles behalve lekker rijden!
 
Raoul 22-7-2007 18:56 Print reply

Posts: 2997
uiteenlopende reacties/meningen
welnu, ik ga hem waarschijnlijk ook echt kopen, ziet er mooi uit en k lees in dit topic en in 'uitlaat senda' dat het ding lekker presteerd.

maar (dit klinkt voor vele van jullie natuurlijk vreemd ) ik wil niet echt harder dan 85, rollerbank staat direct voor mijn nieuwe school, dus is het mogelijk deze uitlaat niet volledig te ontproppen, en zo 85 te blijven rijden (dat ik dan niet eruit haal wat erin zit moet k dan maar mee leven) of gewoon een andere twv nemen, maar dit lijkt me ook maar zo-zo, ivm overtoeren (en k neem toch aan dat als je hem van 90-100 terug wilt brengen naar 80-85, dat je aardig wat tandjes gaat veranderen?)
 
Aprilia MX (H)
Erik 39 22-7-2007 18:58 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
uiteenlopende reacties/meningen
welnu, ik ga hem waarschijnlijk ook echt kopen, ziet er mooi uit en k lees in dit topic en in 'uitlaat senda' dat het ding lekker presteerd.

maar (dit klinkt voor vele van jullie natuurlijk vreemd ) ik wil niet echt harder dan 85, rollerbank staat direct voor mijn nieuwe school, dus is het mogelijk deze uitlaat niet volledig te ontproppen, en zo 85 te blijven rijden (dat ik dan niet eruit haal wat erin zit moet k dan maar mee leven) of gewoon een andere twv nemen, maar dit lijkt me ook maar zo-zo, ivm overtoeren (en k neem toch aan dat als je hem van 90-100 terug wilt brengen naar 80-85, dat je aardig wat tandjes gaat veranderen?)

Je kan de prop ook natuurlijk voor de helft uitboren ja.. Of een begrenzer.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Raoul 22-7-2007 19:00 Print reply

Posts: 2997
begrenzer neem ik liever niet, als ze hem vinden ben ik dubbel de sjaak


die prop voor de helft uitboren, is dat gewoon een beetje proberen totdat ie de snelheid heeft die ik wil?


Dit bericht is gewijzigd door Raoul op 22-7-2007 om 19:02 uur.
 
Aprilia MX (H)

Dit topic is 3519 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved