Quote:Oorspronkelijk gepost door: Cryvahoc
Hij zat aardig bovenaan vast ja, gewoon tank er af, pet er af en met een lange dunne boor de veer er uit boren
< ik kreeg hem er toen ook met geen enkele genade uit dus heb ik geimproviseerd, en het bleek goed te werken want mn cilinder was krasloos >
Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 20-7-2007 om 19:08 uur.
denk je dat iemand dat gelooft?? cilinder KRASLOOS na VASTLOPER??????
denk ff na.
@ topicstarter, gewoon eerst voorzichtig proberen met wat wrikken als dat niet lukt grover geweld gebruiken
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
vraag me toch af waar je nou precies geboord hebt om de zuigerveren uit te boren zonder de cilinder te raken
buiten dat is de kans vrij klein dat er geen enkele kras in je cilinder zit na een vastloper.
ja hij is wel niet 100% gaaf meer, maar echt geen krassen die je kunt voelen als je er met je vinger over heen gaat. en als je je zuigerveren er uit boort gaat je er zuiger er wel aan
Ik maak wel een foto de eerstvolgende keer dat ik hem los heb :p
Dit bericht is gewijzigd door Cryvahoc op 20-7-2007 om 20:55 uur.
ik denk al je iemand aan de cilinder wand (wel recht voor lagers krukas enzo) en dan iemand anders voorzichtig met een rubberhamer op de zuiger tikt dat ie wel een keer los schiet
ER zat echt een héle diepe kras in.
Nu heb ik dus een nieuwe cilinder en zuiger, en pakkingen. We hebben het net gemonteerd, maar waar moet ik nu op letten als ik hem start/ga rijden?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Latias
ER zat echt een héle diepe kras in.
Nu heb ik dus een nieuwe cilinder en zuiger, en pakkingen. We hebben het net gemonteerd, maar waar moet ik nu op letten als ik hem start/ga rijden?
niet veel toeren draaien de eerst 300km (inrijden dus)
eerst afstellen hierbij moet je letten op gasreactie enz