Mach-3 |
19-7-2007 22:44 |
Posts: 7 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
precies t is toch geen gezicht, een lange dude op zon klein brommertje :p
maar op een mt ken je weer een dikker blok gooien. (of heb ik het hier nou mis)
Moet wel brommer blijven hé, dus max. 50cc.
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
19-7-2007 22:45 |
Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mach-3
[...]
Moet wel brommer blijven hé, dus max. 50cc.
ja en je mag ook niet opvoeren.
En lange doedzz op kleine brommers ownen !
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
Mach-3 |
19-7-2007 22:53 |
Posts: 7 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
ja en je mag ook niet opvoeren.
En lange doedzz op kleine brommers ownen !
afbeelding
Denk dat k toch liever een mtxje rijd
|
|
|
|
mtx-motard |
19-7-2007 23:05 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
ja en je mag ook niet opvoeren.
En lange doedzz op kleine brommers ownen !
afbeelding
idd, mijn puch owned ook
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Maximilliano |
19-7-2007 23:28 |
Posts: 666 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]
ja en je mag ook niet opvoeren.
En lange doedzz op kleine brommers ownen !
afbeelding
nee jonge als je dan je brommer staand wilt vasthouden (om er op te gaan willen zitten ofzo). moet je bukken :p dus dat is niks.
Ik heb zelf ook wel een tomos. maar dat is irritant. wat wel weer een pluspunt is, is dat je gweoon da ding ken pakken starte en wegrijden, zonder een helm te pakken of wat gekke andere dingen te doen.
Maar als ik dan jou was zou ik een MTX nemen, da ding hed ook een grote tank dus dan hoef je weinig naar t benzinestation. plus het heeft een meer uitgebreide dashboard
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
19-7-2007 23:53 |
Posts: 6114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
[...]
wat wel weer een pluspunt is, is dat je gweoon da ding ken pakken starte en wegrijden, zonder een helm te pakken of wat gekke andere dingen te doen.
dat kan met een mtx ook, en is ook net zo onverstandig als op een tomos hoor
ennuh zelfs met laag stuur is het handvat goed te bereiken zonder te bukken, alleen met de tomos langer dan 10 km lopen is toch wel erg vervelend
Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 19-7-2007 om 23:54 uur.
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
ikkejw |
19-7-2007 23:55 |
Posts: 9886 |
ik ben 195cm , en ik rij ook MT5, niet eens heel extreem opgehoogd
t zit verder best, maar op echt lange afstanden begin je het wel wat te voelen in je rug
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
mtx-motard |
19-7-2007 23:57 |
|
Frysk |
20-7-2007 0:04 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]
ik heb op een soortgelijke puch 350 km op een dag gereden (race stuurtje, buddysit) en nergens last van.
ik rij 10 km met een derbi gpr en ik wist weer hoe zeer het doet als je over een drempel knalt. polsen en ballen stuk
same here, heb immers lemmer toer gemaakt, godverdomme wat is dat kut..
koop MTX-SH ben je eraf.. geloof me
|
|
giggitybyte |
|
Ariej |
20-7-2007 0:56 |
Posts: 3685 |
mt's zijn vaak gaar, pas op dat je geen speling-mobiel koopt. ik zou voor de mtx gaan, is net ff een slagje groter
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Almer |
20-7-2007 12:18 |
Posts: 3325 |
Koop een MTX, deze zijn vaak minder versleuteld en dus ook makkelijker in het onderhoud, gewoon wat regulier onderhoud en klaar, bij MT zit je vaak met electronicashit en verbeunde zaken, waar je bij een MTX minder snel last van hebt !
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
vooruitnietachteruit |
20-7-2007 16:36 |
Posts: 618 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
nee fout,
MBX80 past onder MTX
MT8 past onder MT
Nog beter joh:
NSR50/MTX50SH/MBX50/MCX50/NS1(74)/MTX80R/MTX80R2/MBX80/MCX80 blokken hebben dezelfde ophangpunten, zijn dus allemaal uitwisselbaar.
Dit past dus ook allemaal onder een mtx-sh.
Van een CRM weet ik het niet zeker.
Voor MT blijft het bij:
MT5/MB5/MT8/MB8/MTX-ot50/MTX-ot80
Als ik het goed heb.
|
|
|
|
stoeptegel |
20-7-2007 17:35 |
Posts: 3085 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
[...]
Nog beter joh:
NSR50/MTX50SH/MBX50/MCX50/NS1(74)/MTX80R/MTX80R2/MBX80/MCX80 blokken hebben dezelfde ophangpunten, zijn dus allemaal uitwisselbaar.
Dit past dus ook allemaal onder een mtx-sh.
Van een CRM weet ik het niet zeker.
Voor MT blijft het bij:
MT5/MB5/MT8/MB8/MTX-ot50/MTX-ot80
Als ik het goed heb.
BIJ mt8 blokken kan je veel mee ccs erop gooien.
Dus niet zo mauwen, voor de blok keuze maakt het neit echt uit welke brommer je neemt.
|
|
80 cc ownatsj |
|
vooruitnietachteruit |
20-7-2007 17:45 |
Posts: 618 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
[...]
BIJ mt8 blokken kan je veel mee ccs erop gooien.
Dus niet zo mauwen, voor de blok keuze maakt het neit echt uit welke brommer je neemt.
Hij wil niet meer dan 50cc dus waar praat jij nou over dan?
Bovendien, ik zie voor beide blokken max 125 cc staan.
Maar dit is offtopic.
Wat een voordeel van de mtx boven de mt is, is dat het blok in het frame hangt, en niet eronder. Het wordt dus wel beter beschermd.
|
|
|
|
khpoppema |
20-7-2007 17:52 |
Posts: 3199 |
als jij 50 cc wilt blijven geen 70 cc, en je wil toch harder door middel van een andere cilinder, zal je bij mtx sh aan een watergekoelde moeten gaan denken omdat daar geen 50 snel van is.
dus moet je dat ombouwen, dat is geen ramp hoor.
voor de rest moet je denk ik meer kijken naar wat je mooi vind.
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|