Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda MTX-sh: geschikt voor beginner?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1127 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44232 - Honda MTX-sh: geschikt voor beginne...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3099 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mach-3 19-7-2007 22:44 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
precies t is toch geen gezicht, een lange dude op zon klein brommertje :p

maar op een mt ken je weer een dikker blok gooien. (of heb ik het hier nou mis)


Moet wel brommer blijven hé, dus max. 50cc.
 
Vuile Beunkoe 19-7-2007 22:45 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mach-3
[...]


Moet wel brommer blijven hé, dus max. 50cc.


ja en je mag ook niet opvoeren.

En lange doedzz op kleine brommers ownen !


 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Mach-3 19-7-2007 22:53 Print reply
Posts: 7
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


ja en je mag ook niet opvoeren.

En lange doedzz op kleine brommers ownen !

afbeelding



Denk dat k toch liever een mtxje rijd

 
mtx-motard 19-7-2007 23:05 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


ja en je mag ook niet opvoeren.

En lange doedzz op kleine brommers ownen !

afbeelding


idd, mijn puch owned ook
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Maximilliano 19-7-2007 23:28 Print reply
Posts: 666
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


ja en je mag ook niet opvoeren.

En lange doedzz op kleine brommers ownen !

afbeelding


nee jonge als je dan je brommer staand wilt vasthouden (om er op te gaan willen zitten ofzo). moet je bukken :p dus dat is niks.
Ik heb zelf ook wel een tomos. maar dat is irritant. wat wel weer een pluspunt is, is dat je gweoon da ding ken pakken starte en wegrijden, zonder een helm te pakken of wat gekke andere dingen te doen.

Maar als ik dan jou was zou ik een MTX nemen, da ding hed ook een grote tank dus dan hoef je weinig naar t benzinestation. plus het heeft een meer uitgebreide dashboard
 
Vuile Beunkoe 19-7-2007 23:53 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maximilliano
[...]


wat wel weer een pluspunt is, is dat je gweoon da ding ken pakken starte en wegrijden, zonder een helm te pakken of wat gekke andere dingen te doen.



dat kan met een mtx ook, en is ook net zo onverstandig als op een tomos hoor

ennuh zelfs met laag stuur is het handvat goed te bereiken zonder te bukken, alleen met de tomos langer dan 10 km lopen is toch wel erg vervelend

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 19-7-2007 om 23:54 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
ikkejw 19-7-2007 23:55 Print reply

Posts: 9886
ik ben 195cm , en ik rij ook MT5, niet eens heel extreem opgehoogd

t zit verder best, maar op echt lange afstanden begin je het wel wat te voelen in je rug
 
Preserve nature - Always wear a helmet
mtx-motard 19-7-2007 23:57 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
[...]


dat kan met een mtx ook, en is ook net zo onverstandig als op een tomos hoor

ennuh zelfs met laag stuur is het handvat goed te bereiken zonder te bukken, alleen met de tomos langer dan 10 km lopen is toch wel erg vervelend

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 19-7-2007 om 23:54 uur.


ik heb op een soortgelijke puch 350 km op een dag gereden (race stuurtje, buddysit) en nergens last van.

ik rij 10 km met een derbi gpr en ik wist weer hoe zeer het doet als je over een drempel knalt. polsen en ballen stuk
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 20-7-2007 0:04 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
[...]


ik heb op een soortgelijke puch 350 km op een dag gereden (race stuurtje, buddysit) en nergens last van.

ik rij 10 km met een derbi gpr en ik wist weer hoe zeer het doet als je over een drempel knalt. polsen en ballen stuk



same here, heb immers lemmer toer gemaakt, godverdomme wat is dat kut..

koop MTX-SH ben je eraf.. geloof me
 
giggitybyte
Ariej 20-7-2007 0:56 Print reply

Posts: 3685
mt's zijn vaak gaar, pas op dat je geen speling-mobiel koopt. ik zou voor de mtx gaan, is net ff een slagje groter
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
Almer 20-7-2007 12:18 Print reply

Posts: 3325
Koop een MTX, deze zijn vaak minder versleuteld en dus ook makkelijker in het onderhoud, gewoon wat regulier onderhoud en klaar, bij MT zit je vaak met electronicashit en verbeunde zaken, waar je bij een MTX minder snel last van hebt!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
vooruitnietachteruit 20-7-2007 16:36 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]

nee fout,

MBX80 past onder MTX
MT8 past onder MT


Nog beter joh:

NSR50/MTX50SH/MBX50/MCX50/NS1(74)/MTX80R/MTX80R2/MBX80/MCX80 blokken hebben dezelfde ophangpunten, zijn dus allemaal uitwisselbaar.
Dit past dus ook allemaal onder een mtx-sh.

Van een CRM weet ik het niet zeker.

Voor MT blijft het bij:
MT5/MB5/MT8/MB8/MTX-ot50/MTX-ot80
Als ik het goed heb.
 
stoeptegel 20-7-2007 17:35 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
[...]


Nog beter joh:

NSR50/MTX50SH/MBX50/MCX50/NS1(74)/MTX80R/MTX80R2/MBX80/MCX80 blokken hebben dezelfde ophangpunten, zijn dus allemaal uitwisselbaar.
Dit past dus ook allemaal onder een mtx-sh.

Van een CRM weet ik het niet zeker.

Voor MT blijft het bij:
MT5/MB5/MT8/MB8/MTX-ot50/MTX-ot80
Als ik het goed heb.

BIJ mt8 blokken kan je veel mee ccs erop gooien.
Dus niet zo mauwen, voor de blok keuze maakt het neit echt uit welke brommer je neemt.
 
80 cc ownatsj
vooruitnietachteruit 20-7-2007 17:45 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
[...]

BIJ mt8 blokken kan je veel mee ccs erop gooien.
Dus niet zo mauwen, voor de blok keuze maakt het neit echt uit welke brommer je neemt.



Hij wil niet meer dan 50cc dus waar praat jij nou over dan?
Bovendien, ik zie voor beide blokken max 125 cc staan.

Maar dit is offtopic.
Wat een voordeel van de mtx boven de mt is, is dat het blok in het frame hangt, en niet eronder. Het wordt dus wel beter beschermd.
 
khpoppema 20-7-2007 17:52 Print reply

Posts: 3199
als jij 50 cc wilt blijven geen 70 cc, en je wil toch harder door middel van een andere cilinder, zal je bij mtx sh aan een watergekoelde moeten gaan denken omdat daar geen 50 snel van is.

dus moet je dat ombouwen, dat is geen ramp hoor.

voor de rest moet je denk ik meer kijken naar wat je mooi vind.
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.

Dit topic is 3099 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved