Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #44221 - Welke uitlaat?
|
Pagina 1 van 1
|
Dit topic is 794 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
MaartenGerlo |
19-7-2007 12:35 |
Posts: 556 |
Hallo
1. welke is de beste-snelste-liefst laagtoerige uitlaat voor een yamaha tzr?? prijs speelt geen rol !!
-----> de bedoeling is dus, om nu nog ff rond te rijden met die uitlaat op mijn ori 50cc met 19mm, en later mss 50 of 70cc hebo manston erop.
2. Krijg ik mijn brommer nog aan de praat met een elektrische starter op een 70cc?? ivm de compressie??
Mvg
|
|
|
|
Royal Club |
19-7-2007 12:37 |
Posts: 60390 |
snelle laagtoerige uitlaat bestaat niet voor 2takt
snelste is yasuni r1 oid
2: ja lukt zekerwel
met mn manston was het 1x drukken en starten
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
-simon- |
19-7-2007 12:38 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
Hallo
1. welke is de beste-snelste-liefst laagtoerige uitlaat voor een yamaha tzr?? prijs speelt geen rol !!
-----> de bedoeling is dus, om nu nog ff rond te rijden met die uitlaat op mijn ori 50cc met 19mm, en later mss 50 of 70cc hebo manston erop.
2. Krijg ik mijn brommer nog aan de praat met een elektrische starter op een 70cc?? ivm de compressie??
Mvg
je wilt een snelle maar laagtoerige uitlaat en je wilt later ook nog is een hoog toerige cilinder gaan rijden.
de snelste uitlaat is een hoogtoerige.
r1 of r2 zal voor jou denk ik wel een goede uitlaat zijn als je later ook nog sneller wil.
Dit bericht is gewijzigd door simon16 op 19-7-2007 om 12:39 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Biggetjuh |
19-7-2007 12:39 |
Posts: 61 |
kun je beter een orginele uitlaat houden als je laagtoerig wil en orginele tzr pijp is niet zo slecht
en ja je brommer start nog met elek start maar je moet dan wel orginele onsteking houden, maar als je met manston wilt gaan rijden neem ik aan dat je een hpi koopt? dan kan je je brommer dus niet elek meer starten
|
|
|
|
MaartenGerlo |
19-7-2007 12:52 |
Posts: 556 |
ik heb onderin echt geen kracht , maar echt geen, is niets overdreven hoor, met deze uitlaat dan.
weet niet of het mss kan komen omdat de ori carb eropstaat??
ik denk niet dat ik een hpi ga kopen, de ori onsteking is toch goed ofniet?
en er zijn hpi's met vliegwielen voor een elek starter toch ook of ben ik mis?
thx mvg
|
|
|
|
Royal Club |
19-7-2007 12:57 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaartenGerlo
ik heb onderin echt geen kracht , maar echt geen, is niets overdreven hoor, met deze uitlaat dan.
weet niet of het mss kan komen omdat de ori carb eropstaat??
ik denk niet dat ik een hpi ga kopen, de ori onsteking is toch goed ofniet?
en er zijn hpi's met vliegwielen voor een elek starter toch ook of ben ik mis?
thx mvg
bestaat geen hpi met startmotor functie
dan zou het geen hpi zijn
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Biggetjuh
kun je beter een orginele uitlaat houden als je laagtoerig wil en orginele tzr pijp is niet zo slecht
en ja je brommer start nog met elek start maar je moet dan wel orginele onsteking houden, maar als je met manston wilt gaan rijden neem ik aan dat je een hpi koopt? dan kan je je brommer dus niet elek meer starten
manston zonder hpi gaat ook hard zat
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
MaartenGerlo |
19-7-2007 13:02 |
|
Royal Club |
19-7-2007 13:04 |
Posts: 60390 |
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Tzr Madness |
19-7-2007 13:04 |
Posts: 4656 |
|
|
|
|
MaartenGerlo |
19-7-2007 13:11 |
Posts: 556 |
ok , nu ff terug ontopic
dus best neem ik yasuni r1??
maar werkt deze ook goed op 70cc?
en de leovinci v6?? heeft die goede prestaties??
nog aanbevelingen ofzo?
Mvg
|
|
|
|
Royal Club |
19-7-2007 13:14 |
Posts: 60390 |
nou,
als je strax manston 50 wil gaan rijden
kan je beter nu een r2 of een hmr2 nemen
wil je later manston 70 gaan rijden moet je minimaal hmr2 of r3 nemen
leo is prut prestaties
en btw
als je 70cc gaat rijden is een andere sterkere krukas icm c3 lagers een verplicht iets
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-7-2007 om 13:14 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Derbi Joris |
19-7-2007 14:53 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nou,
als je strax manston 50 wil gaan rijden
kan je beter nu een r2 of een hmr2 nemen
wil je later manston 70 gaan rijden moet je minimaal hmr2 of r3 nemen
leo is prut prestaties
en btw
als je 70cc gaat rijden is een andere sterkere krukas icm c3 lagers een verplicht iets
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 19-7-2007 om 13:14 uur.
Metrakit SP klinkt ook wel leuk als ie nu voor een 50cc gaat en later voor een 70cc. Alleen zal ie het op een manston niet zo goed dan als een R3, in vergelijking met de HMR/2 zal het niet veel schelen. Maar wanneer je zo een uitlaat loopt heb je weer wel keuze uit andere cilinders, zoals: Metrakit SP, Malossi reeks, polini, gilardoni, etc... Niet de snelste maar wel leuke cilinders... En over dat je een "race ontsteking" had gezien met starterkrans is een MVT race ontsteking, zijn redelijk maar niks vergeleken bij een hpi.
|
|
|
|
MaartenGerlo |
19-7-2007 15:08 |
Posts: 556 |
ok, ik ben weer wat wijzer geworden.
En ivm et die krukas, ik heb hier al een doppler'tje liggen, die zal het wel houden zeker?
Ivm de metrakit SP, die kan ik tot hier toe nog nergens vinden
over mijn cilinder ben ik het nog niet eens, ik denk wel dat het een manston zal worden omdat ik hier nieuw voor 150eur aangeraak
dus, volgens jullie r2 of hmr2?
Mvg
|
|
|
|
Derbi Joris |
19-7-2007 15:21 |
|
Dit topic is 794 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 1
|
|