Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda MT8 cilinders

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44187 - Honda MT8 cilinders
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 7978 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Kevin - 17-7-2007 22:56 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]


Ben je nou zo achterlijk dat je m'n punt niet eens snapt?

de reden dat ze het zelfde vermogen uit een 70cc cilinder halen, als jij uit een 125cc ligt niet alleen aan de cilinder, maar ook groten deels aan de uitlaten, hier zijn zoveel verschillende, echt snelle uitlaten voor te krijgen...

nieuwe brommers hebben geen ziel, omg lul niet zon onzin man, die honda van je wsch ook zon rammelende hoop schroot zoals de meeste honda's. wat de fuck heeft dat met ziel te maken.
als je genoeg centen had, had je wsch wel wat nieuwers gekocht.

en als het je toch niet zoveel uitmaakt of je nou sneller gaat of niet, waarom doe je uberhaupt nog moeite om harder te gaan?


Nee, ik ben niet achterlijk, jij kan niet goed lezen, beter gezegd jij leest helemaal niet. Ik had al eerder gezegd dat een uitlaat groot verschil uitmaakt, ik had zelfs gezegd dat het bij een 2takt 60 procent van je vermogen bepaald. Dus beter lees je eerst voordat je zo reageert. En ik lul geen onzin, ik geef mijn mening, maar beter praat je normaal en niet zo laagtonig als hierboven. En een rammelende schroothoop? Hhahahaha ja vast, gelukkig denken hoop mensen er anders over, als je er geen verstand van hebt, oordeel er dan ook niet over. Ga wat nuttigs doen ofzo. En ja ik heb zat centen jah, en wat snellers, als je zoals ik net al zei gelezen had, het leven draait bij mij niet om snelheid, ik geniet er liever van. Maarja dit is al de tweede keer dat ik bij jou alles moet uitleggen. Echt snugger ben je niet volgens mij. Onthouden kan je ieder geval niet. Dus om nog even samen te vatten. Jou puntje betreffende de uitlaat had ik al LANG gezegd en dat hoef jij me niet te vertellen dat wist ik al lang. Dus doe me een lol en ga wat nuttigs doen en niet steeds mij lastigvallen met je moedenloze post's.
 
ktmstyled 17-7-2007 23:00 Print reply
Posts: 1806
ga naar de dichtstbijzijnde crossmotorzaak vraag om een oude cr125 uitlaat ( die van een cr uit 1999 koste maar 45 euro meer ofzo dus laat staan een van een cr uit 1985 ofzo) en beun die er op dat loopt 1000000002343223423423x beter als een proma
 
going sideways!
- Kevin - 17-7-2007 23:02 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
ga naar de dichtstbijzijnde crossmotorzaak vraag om een oude cr125 uitlaat ( die van een cr uit 1999 koste maar 45 euro meer ofzo dus laat staan een van een cr uit 1985 ofzo) en beun die er op dat loopt 1000000002343223423423x beter als een proma


Hmm beunen, daar doe ik niet aan. Ik ga eens wat zaken af en offertes laten maken van een bovenlangs opmaat uitlaat. Eerst maar eens kijken welke cilinder ik kies.
 
Frutje 18-7-2007 12:52 Print reply

Posts: 812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Nee, ik ben niet achterlijk, jij kan niet goed lezen, beter gezegd jij leest helemaal niet. Ik had al eerder gezegd dat een uitlaat groot verschil uitmaakt, ik had zelfs gezegd dat het bij een 2takt 60 procent van je vermogen bepaald. Dus beter lees je eerst voordat je zo reageert. En ik lul geen onzin, ik geef mijn mening, maar beter praat je normaal en niet zo laagtonig als hierboven. En een rammelende schroothoop? Hhahahaha ja vast, gelukkig denken hoop mensen er anders over, als je er geen verstand van hebt, oordeel er dan ook niet over. Ga wat nuttigs doen ofzo. En ja ik heb zat centen jah, en wat snellers, als je zoals ik net al zei gelezen had, het leven draait bij mij niet om snelheid, ik geniet er liever van. Maarja dit is al de tweede keer dat ik bij jou alles moet uitleggen. Echt snugger ben je niet volgens mij. Onthouden kan je ieder geval niet. Dus om nog even samen te vatten. Jou puntje betreffende de uitlaat had ik al LANG gezegd en dat hoef jij me niet te vertellen dat wist ik al lang. Dus doe me een lol en ga wat nuttigs doen en niet steeds mij lastigvallen met je moedenloze post's.




vriend, jij snapt niet wat er hier bedoeld wordt omdat jij niet goed leest,

komt erop neer dat al jou aanpassingen weinig nut zullen hebben als je er geen goede uitlaat bij hebt, de proma is meer, zoals ik het noem, een standaard uitlaatje, daar krijg je gewoon geen super prestaties uit...

 
- Kevin - 18-7-2007 13:57 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frutje
[...]




vriend, jij snapt niet wat er hier bedoeld wordt omdat jij niet goed leest,

komt erop neer dat al jou aanpassingen weinig nut zullen hebben als je er geen goede uitlaat bij hebt, de proma is meer, zoals ik het noem, een standaard uitlaatje, daar krijg je gewoon geen super prestaties uit...



Nog zo een dude. Gast ik zeg net in dat hele verhaal dat ik weldegelijk weet dat een uitlaat belangrijk is en dat ik opzoek ga naar een bovenlangse opmaat uitlaat. Best moeilijk dat lezen!!!!!! Ik weet verdomd goed wat er bedoeld werd. Ik wist het zelfs al voordat jullie zo steeds bleven doordrammen dat de uitlaat belangrijk is, hoeft niet 100 keer gezegd te worden. Maar bedankt voor de informatie! Ik hoop dat het nu wel duidelijk is. Niks ten aanziens van jou hoor. Maar wordt klein beetje moe ervan.
 
- Kevin - 18-7-2007 14:00 Print reply

Posts: 8086
Ik ben eruit. Ga een nieuwe Malossi 110 cc bestellen. En ik ga eens kijken waar ze een hele mooie bovenlangse opmaat uitlaat voor me kunnen maken. Ja een bovenlangse opmaat uitlaat. Zodat me prestaties goed tot recht komen. Deze topic kan gesloten worden.
 

Dit topic is 7978 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved