Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Air flow? waarvoor dient dat precies?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44167 - Air flow? waarvoor dient dat precie...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2950 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Eat My Dust 16-7-2007 18:34 Print reply

Posts: 2562
dit is z`n ding wat je op je $k0eT@h kan zetten
voor de AC varianten
dus waar de koelvin zit voor het vliegwiel
wou ook eest z`n ding voor me quad, maar vin het te speelgoedachtig uitzien
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
Mopar 16-7-2007 19:24 Print reply

Posts: 4772
Nee, het is bedoelt om de lucht te laten rond draaien, doordat de lucht rond zou draaien, zou het zich beter mengen met benzine, waardoor er een explosiever mengsel zou ontstaan = meer power per slag.

Dit zelfde idee heb je ook met auto's.

Onlangs heeft iemand het geprobeerd/gedaan met een standaard 350/5.7L V8 Chevy motor, met en zonder, en zonder stond er toch echt meer PK op het papiertje.
Zo'n kitje voor een auto kost 30dollar ofzo.
( goh, geloof je het zelf, voor 30 dollar meer PK's ? )

Dus voor brommers geldt gewoon precies hetzelfde, in theorie zou het ''beter'' zijn, maar de praktijk is anders.

Klink klare bull-shit en oplichterij van de 1e plank als je het mij vraagt.
Maar zo zijn er zoveel van die dingen....
En toch mensen die erin trappen...
Soort tell-sell idee, alles wurk purfect.. zjiet u ? grandioos.. :-P
 
RS_70_power 16-7-2007 19:45 Print reply

Posts: 1990
dat ding moet je volgens mij op je stuur monteren voor de grap
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Intenso 16-7-2007 20:07 Print reply

Posts: 2922
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
dat ding moet je volgens mij op je stuur monteren voor de grap


of op je helm en dan zo snel rijden dat je opstijgt?
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
-simon- 17-7-2007 13:44 Print reply

Posts: 8211
dat ding zit op je koel kap bij een ac scooter.
zal mee voor de sier zijn als iets anders denk ik.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
50cc crosser 18-7-2007 20:51 Print reply

Posts: 1866
dat proppellertje gaat alleen draaien door de aanzuigende lucht waar door de lucht ook gaat draaien waardoor hij alleen maar slechter op gaat lopen kortom geen nut of zin
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
-Tom- 18-7-2007 20:54 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
Nee, het is bedoelt om de lucht te laten rond draaien, doordat de lucht rond zou draaien, zou het zich beter mengen met benzine, waardoor er een explosiever mengsel zou ontstaan = meer power per slag.

Dit zelfde idee heb je ook met auto's.

Onlangs heeft iemand het geprobeerd/gedaan met een standaard 350/5.7L V8 Chevy motor, met en zonder, en zonder stond er toch echt meer PK op het papiertje.
Zo'n kitje voor een auto kost 30dollar ofzo.
( goh, geloof je het zelf, voor 30 dollar meer PK's ? )

Dus voor brommers geldt gewoon precies hetzelfde, in theorie zou het ''beter'' zijn, maar de praktijk is anders.

Klink klare bull-shit en oplichterij van de 1e plank als je het mij vraagt.
Maar zo zijn er zoveel van die dingen....
En toch mensen die erin trappen...
Soort tell-sell idee, alles wurk purfect.. zjiet u ? grandioos.. :-P

Bij je eerste post in dit topic wilde ik al vragen of je nog geen Turbonator in je auto hebt zitten
 
FTS Member
Ikhebeentomos 19-7-2007 16:28 Print reply
Posts: 105
lol zie ze een heel topic serieus vol praten over een tnt kinderijsje propellor

is gewoon meuk voor op scooter
 
www.derbi-club.com - HersenSpinsel
Matthijsar50 19-7-2007 17:17 Print reply

Posts: 1029
hahaha zie je et voor je, dikke stakkaz op zn roxxen met een dikke ventilator voor die extra floww wweeeejeee
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Mopar 19-7-2007 17:27 Print reply

Posts: 4772

 
BSTS 19-7-2007 17:35 Print reply

Posts: 4241
Heel leuk voor de looks idd, maar niet beter voor prestaties dat is duidelijk.

Wat ik even wou aangeven,

Tegenwoordig heb je de Boyesen - Power Wing.

dat is een klepje voor de carburateur.



Heel stilletjes zeg ik er wel even bij dat ik hem nog niet goedkoper heb gezien, als 112 engelse ponds

Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 19-7-2007 om 17:36 uur.
 
sprintjah
EIERBOER 19-7-2007 17:44 Print reply

Posts: 1207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ikhebeentomos
lol zie ze een heel topic serieus vol praten over een tnt kinderijsje propellor

is gewoon meuk voor op scooter



 
kalm an!!
Frysk 19-7-2007 18:11 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Opmerking
Met turbine.




 
giggitybyte
-simon- 19-7-2007 18:53 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
Heel leuk voor de looks idd, maar niet beter voor prestaties dat is duidelijk.

Wat ik even wou aangeven,

Tegenwoordig heb je de Boyesen - Power Wing.

dat is een klepje voor de carburateur.

afbeelding

Heel stilletjes zeg ik er wel even bij dat ik hem nog niet goedkoper heb gezien, als 112 engelse ponds

Dit bericht is gewijzigd door BSTS op 19-7-2007 om 17:36 uur.


die heb je ook voor in je spruitstuk volgens mij.
dat is voor als je springt dat niet al het mengsel naar boven in je spruit of carb gaat en daardoor de motor uitvalt ofzoiets volgens mij.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
BSTS 19-7-2007 19:27 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


die heb je ook voor in je spruitstuk volgens mij.
dat is voor als je springt dat niet al het mengsel naar boven in je spruit of carb gaat en daardoor de motor uitvalt ofzoiets volgens mij.



ok, bedankt voor de uitleg.
daarvoor word het dus in de cross bedoelt.

het is trouwens geschikt vanaf 85 cc staat er bij, en geschikt voor 2 stroke en 4 stroke
 
sprintjah

Dit topic is 2950 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved