Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #44141 - Zitten er meer begrenzers in Metrak...
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 2261 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
derbi-tuner |
15-7-2007 14:17 |
Posts: 2605 |
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.
|
|
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid |
|
ARWIN_honda |
15-7-2007 14:19 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.
bouwjaar van mij is 2001, model 99/00/01 , oud model senda is ouder dan 99 tog
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Royal Club |
15-7-2007 14:20 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo
Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.
voor derbi's ( de oudere, niet de nieuwste)
heb je 2 type std cilinders. de meest voorkomende was de std std cil, en de std snelle cilinder, met fluiters als ik me niet vergis, het zou kunnen dat arwin zon langzame heeft, maar dan vind ik het nog vreemd dat ie maar 70 gaat
loopt je rem niet aan ofzo?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
ARWIN_honda |
15-7-2007 14:21 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
voor derbi's ( de oudere, niet de nieuwste)
heb je 2 type std cilinders. de meest voorkomende was de std std cil, en de std snelle cilinder, met fluiters als ik me niet vergis, het zou kunnen dat arwin zon langzame heeft, maar dan vind ik het nog vreemd dat ie maar 70 gaat
loopt je rem niet aan ofzo?
neej volgens mij niet, alsk loop met het ding is het niet apart zwaar, alleen alsk naar achter loop, maar met zo'n langzame zou ik tog nog 90 moeten halen? of hoort 1e type gpr ook al bij oudere derbi's ? maar een maat van me heeft een zulu, is zelfde blok, en die loopt ook 90
Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 15-7-2007 om 14:27 uur.
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
ARWIN_honda |
16-7-2007 20:52 |
Posts: 3534 |
ik heb alle gpr's hier opt forum nagekeken, en ze lopen allemaal hard, 80/85 met ontgrenste pijp. ligt ook nie aan mn motorblok dus, dus zou je tog zeggen afstelling, maar lijkt me sterk als je van een grijze bougie kleur naar een bruine gaat , dat ie dan 30 km/h harder gaat en snel optrekt
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
Dit topic is 2261 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|