Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Zitten er meer begrenzers in Metrakit??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 864 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44141 - Zitten er meer begrenzers in Metrak...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

derbi-tuner 15-7-2007 14:17 Print reply

Posts: 2605
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.
 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
ARWIN_honda 15-7-2007 14:19 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.

bouwjaar van mij is 2001, model 99/00/01 , oud model senda is ouder dan 99 tog
 
Suzuki GSX-R600 K4
Royal Club 15-7-2007 14:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
hoor wel vaker dit probleem, ik had het ook op mijn senda, ging mijn brommer maar 70 met mk uitlaat, en had niet egt een sterke powerband. Mijn probleem was de cillender, alle oud model senda,s heef dit probleem. Misschien heb jij ook een slome cillender?
Ze horen ontgrenst indd zo,n 80/90 te gaan maar misschien op een rare manier zit er toch een slome cillender op (tamme cillender)
Miscchien ligt het aan het bouwjaar ofzo

Dit bericht is gewijzigd door loekyhendriksen op 15-7-2007 om 14:18 uur.


voor derbi's ( de oudere, niet de nieuwste)
heb je 2 type std cilinders. de meest voorkomende was de std std cil, en de std snelle cilinder, met fluiters als ik me niet vergis, het zou kunnen dat arwin zon langzame heeft, maar dan vind ik het nog vreemd dat ie maar 70 gaat

loopt je rem niet aan ofzo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
ARWIN_honda 15-7-2007 14:21 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


voor derbi's ( de oudere, niet de nieuwste)
heb je 2 type std cilinders. de meest voorkomende was de std std cil, en de std snelle cilinder, met fluiters als ik me niet vergis, het zou kunnen dat arwin zon langzame heeft, maar dan vind ik het nog vreemd dat ie maar 70 gaat

loopt je rem niet aan ofzo?

neej volgens mij niet, alsk loop met het ding is het niet apart zwaar, alleen alsk naar achter loop, maar met zo'n langzame zou ik tog nog 90 moeten halen? of hoort 1e type gpr ook al bij oudere derbi's ? maar een maat van me heeft een zulu, is zelfde blok, en die loopt ook 90



Dit bericht is gewijzigd door ARWIN_honda op 15-7-2007 om 14:27 uur.
 
Suzuki GSX-R600 K4
ARWIN_honda 16-7-2007 20:52 Print reply

Posts: 3534
ik heb alle gpr's hier opt forum nagekeken, en ze lopen allemaal hard, 80/85 met ontgrenste pijp. ligt ook nie aan mn motorblok dus, dus zou je tog zeggen afstelling, maar lijkt me sterk als je van een grijze bougie kleur naar een bruine gaat , dat ie dan 30 km/h harder gaat en snel optrekt
 
Suzuki GSX-R600 K4

Dit topic is 2261 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved