Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Suzuki RM

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 802 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4411 - Suzuki RM
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zeta-boy 24-6-2002?13:49 Print topicpost

Posts: 2066
Dit kom je echt niet vaak tegen. Ik sprak gisteren met een man en ik zag in zijn garage een suzuki RM staan. Ik vraag is die van 89. Hij zegt ja en als je iemand weet die hem wilt kopen is hij voor 250 euro van hem. Het is een 250 cc. Schijfrem erop, maar die is een beetje geroest net als de ketting. Hij start hem eens in de zoveel tijd even. Loopt supergoed volgens hem. Ik denk dus dat ik dat ding maar even ga kopen. Toch leuk speelgoed. Hij ziet er nog netjes uit. Dus dat is wel lekker. En dat voor 250 euro!!!!!
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??

dj_sbass 24-6-2002?14:40 Print reply
Posts: 263
hey das wel mooi maar heb je die 250 wel goed gehoord?? nou ja zo niet dan suc6 ermee!!
 
Life is short, ride hard!
Nasic 24-6-2002?15:18 Print reply
Posts: 890
gunstig........ dat zou ik meteen kopen. die schijf is ff een kwestie van een paar keer remmen, en die ketting ff invetten en gaan met die banaan
 
Ducati 900SS
dick1 24-6-2002?15:28 Print reply
Posts: 971
ik zou ook het blok checken, en meestal moet er een nieuw zuigertje in. vaak ook nieuwe drijfstang kit met big-end enkrukas lagers. en ketting en tandwielen checken, kost ook aardig wat, zuiger kost meer dan 200 gulden, ketting en tanwielen komen ook in die richting
 
Zeta-boy 24-6-2002?15:44 Print reply

Posts: 2066
Quote:
Originally posted by: dick1?

ik zou ook het blok checken, en meestal moet er een nieuw zuigertje in. vaak ook nieuwe drijfstang kit met big-end enkrukas lagers. en ketting en tandwielen checken, kost ook aardig wat, zuiger kost meer dan 200 gulden, ketting en tanwielen komen ook in die richting

Die man zei dat alles in orde was. En ik denk heus wel dat hij daar verstand heeft. Dus ik ga ervan uit dat alles in orde is. Er is volgens mij, zover ik er zicht op had, nooit echt wedstrijden mee gereden. Dus slijtage zal nooit hoog zijn geweest.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
de_koen 24-6-2002?15:36 Print reply

Posts: 5595
Ja zou ook toch eens overwegen hoor,zuiger zal wel ok zijn ,bij een 250 draai je bij hobby rijden minder toeren dan een 125,maar toch,alles slijt,ook checken of er geen water bij de olie komt en of de powerklep in de uitlaatpoort niet gescheurd is en blijft open staan ,want dan start hij slecht koud en heeft hij geen kracht in lage toeren.Een 89 heeft normaal ook schijfrem achter,het bouwjaat staat in de velg dus check dat even.Verder moet je toch even tellen wat je er voor over hebt
-aankoop 250
-kettingset 100
-remblokkjes (slijten harder dan je denkt 1 middag in het zand en water en je zit op het ijzer) 75
-zuiger+pakkingen 150
dan zit je toch aan +/- 600 euro daar heb je in Belgie al een Honda CR 250 van 91/92 voor als je wat rond kijkt.
Van een Suzuki kan je ook nooit aan een GVA komen
Is het trouwens een Slingshot of een gewone?
 
Honda 5-Bak te koop
Zeta-boy 24-6-2002?15:57 Print reply

Posts: 2066
Sjonge jonge. Het is gewoon voor de leut. Kettingset hoef ik niet te kopen. Motor start volgens de man heel erg goed. Hij zorgt ervoor dat alles schoon en netjes blijft. En ik ga toch echt niet alles checken. Als dat ding prut blijkt verkoop ik hem gewoon weer. KLaar.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Rudy 24-6-2002?16:00 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Sjonge jonge. Het is gewoon voor de leut. Kettingset hoef ik niet te kopen. Motor start volgens de man heel erg goed. Hij zorgt ervoor dat alles schoon en netjes blijft. En ik ga toch echt niet alles checken. Als dat ding prut blijkt verkoop ik hem gewoon weer. KLaar.



Oude suzuki,s lopen veel minder als b.v. honda,s
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
de_koen 24-6-2002?15:59 Print reply

Posts: 5595
ja je moet het zelf weten,als het om effe mee rond te rijde is is het te doen ,maar als je mee een enduro tochtje gaat doen ofzo ben je wel blij als je geen wrak gekocht hebt.
maar volgens mij spendeer je beter wat meer om iets nieuwer te kopen dat is ook gemakkelijker om later weer te verkopen.
 
Honda 5-Bak te koop
Rudy 24-6-2002?16:06 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: kawa-250?

ja je moet het zelf weten,als het om effe mee rond te rijde is is het te doen ,maar als je mee een enduro tochtje gaat doen ofzo ben je wel blij als je geen wrak gekocht hebt.
maar volgens mij spendeer je beter wat meer om iets nieuwer te kopen dat is ook gemakkelijker om later weer te verkopen.


Hij mag trouwens niet op een enduro rijden omdat die meer dan 25kw heeft.:p :p :p :a :a
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
de_koen 24-6-2002?16:09 Print reply

Posts: 5595
Als je met een groep weg bent moet je je daar toch niks van aantrekken? Mijn vader reed ook enduro met een full cross zelfs eens met een groep van 8 gewoon over de ring,nooit iets tegen gekomen.
 
Honda 5-Bak te koop
dick1 24-6-2002?16:36 Print reply
Posts: 971
heeft ie upsd vork?
 
Rudy 24-6-2002?17:06 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: dick1?

heeft ie upsd vork?


upsdvork is niet boeiend het ziet er wel mooi uit.


 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Blukaap 24-6-2002?17:17 Print reply

Posts: 10006
Is wel boeiend, verlaagt het onafgeveerde gewicht met als gevolg een betere wegligging.
Maar ik vraag me af dat niet meer noodzakelijk is voor een wegmotor....
 
Bastila is lief
dick1 24-6-2002?17:30 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: Blukaap?

Is wel boeiend, verlaagt het onafgeveerde gewicht met als gevolg een betere wegligging.
Maar ik vraag me af dat niet meer noodzakelijk is voor een wegmotor....


lijkt me meer noodzakelijk voor crossers, al die kleine hobbeltjes, dan is het toch mooi als je een beetje grip kan houden met je voorwiel. achterwiel maakt niet uit offie grip heeft of nie, zolang het voorwiel maar niet te ver weg glijd
 
Rudy 24-6-2002?17:35 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Blukaap?

Is wel boeiend, verlaagt het onafgeveerde gewicht met als gevolg een betere wegligging.
Maar ik vraag me af dat niet meer noodzakelijk is voor een wegmotor....


Klopt helemaal (wist ik zelf ook) maar ik heb liever een wp extrema normale voorvork dan een oude upsd.
En als amateur merk je er helemaal geen ZAK VAN
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 1572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved