Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - teveel witte rook

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 737 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #44048 - teveel witte rook
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 10-7-2007 12:03 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
Op den duur kan het niet, dus ik zou het niet doen als je dagelijks rijdt, en je buren zullen het ook niet op prijs stellen.



ik heb t ook over een testrit om te kijken wat er nou precies mis is
 
Woutjuh 10-7-2007 12:04 Print reply

Posts: 4422
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



ik heb t ook over een testrit om te kijken wat er nou precies mis is

en hij vraagt of je zo nog kunt rijden, ik zei dat het op den duur niet zo goed gaat.

laat ook maar, ik heb geen zin in een discussie, laten we deze jongen eerst maar helpen.

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 10-7-2007 om 12:05 uur.
 
veel MT spul te koop!
hc_soldier 10-7-2007 12:10 Print reply
Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
[...]

en hij vraagt of je zo nog kunt rijden, ik zei dat het op den duur niet zo goed gaat.

laat ook maar, ik heb geen zin in een discussie, laten we deze jongen eerst maar helpen.

Dit bericht is gewijzigd door Woutjuh op 10-7-2007 om 12:05 uur.


oke bedank ik ga vanmiddag dan eens een kwartiertje rijden dan laat ik het wel weten
 
hc_soldier 10-7-2007 14:31 Print reply
Posts: 195
Oke het is dus duidelijk blokolie dat hij verbrandt, ik heb mijn blok opengemaakt (koppelingdeksel eraf en ik zag dat de keerring scheef zat en niet diep genoeg. Ik heb ze me een dopsleutel op zijn plaats getikt. Zou het probleem nu opgelost zijn en aan de linkerkeerring kan het niet liggen he?
 
hc_soldier 10-7-2007 14:32 Print reply
Posts: 195
en voor een nieuwe keerring te steken moet het blok dan gesplitst worden? of kan ik gewoon de keerring eruithalen langs de koppelingskant? En kan je op een of andere manier testen of je keerring nog lekt vooraleer alles terug te monteren?

Dit bericht is gewijzigd door hc_soldier op 10-7-2007 om 15:18 uur.
 
MaartenGerlo 10-7-2007 17:04 Print reply
Posts: 556
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hc_soldier
en voor een nieuwe keerring te steken moet het blok dan gesplitst worden? of kan ik gewoon de keerring eruithalen langs de koppelingskant? En kan je op een of andere manier testen of je keerring nog lekt vooraleer alles terug te monteren?

Dit bericht is gewijzigd door hc_soldier op 10-7-2007 om 15:18 uur.



moet niet gesplitst worden, gewoon rechter carter eraf, koppeling enzo los, alle tandwileen eruit, die bout op de krukas los, tandwiel eronder eraf, en met wat geluk krijg je de keerring er mooit uit , en een nieuwe derin
neen, de keerring aan het vliegwiel, heeft hier niets met te maken

Mvg
 
Derbi Joris 10-7-2007 17:34 Print reply
Posts: 1165
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hc_soldier
en voor een nieuwe keerring te steken moet het blok dan gesplitst worden? of kan ik gewoon de keerring eruithalen langs de koppelingskant? En kan je op een of andere manier testen of je keerring nog lekt vooraleer alles terug te monteren?

Dit bericht is gewijzigd door hc_soldier op 10-7-2007 om 15:18 uur.

nee gewoon inmekaar, olie erin en kijken of ie het nog steeds heeft. Mss als de olie nog niet zo oud was kun je eerst die er opnieuw indoen, scheelt weer geld wanneer de kering nog steeds lek is.
 
Menu2t 10-7-2007 18:41 Print reply

Posts: 2815
gewoon via de koppelingskant een beetje kutten met een schroevendraaier erdoor steken en een tangetje ofzo, en een nieuwe derin. weet je teminste zeker dat het goed is
 
NSR Supersprint special!

Dit topic is 3114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved