Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - aux poorten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1171 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #44025 - aux poorten
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

VerteX 9-7-2007 11:48 Print topicpost

Posts: 1265
kan iemand hierover wat meer info geven ?
foto's en eventuele voordelen of nadelen.

bedankt,
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !

Suzuki-SLK Rijder 9-7-2007 11:50 Print reply

Posts: 3167
Wat wil je eigenlijk weten?
Stel je vraag eens duidelijk
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 9-7-2007 12:00 Print reply

Posts: 17929
aux poorten zitten op een versterker, das om een externe muziekbron aan te sluiten

ik snap ook wel dat je extra uitlaatpoorten bedoeld, maar leg je vraag eens duidelijk uit man
 
Leen 9-7-2007 12:01 Print reply

Posts: 26877
Auxilliary Exhaust

oftewel fluiters, oftewel boostpoorten

voordelen: je kan meer uitlaatpoortoppervlakte krijgen zonder een enorm gat in je wand te hebben, waar je zuigerveren in haken.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 9-7-2007 om 12:02 uur.
 
Scozzisa 9-7-2007 12:03 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
Auxilliary Exhaust

oftewel fluiters, oftewel boostpoorten

voordelen: je kan meer uitlaatpoortoppervlakte krijgen zonder een enorm gat in je wand te hebben, waar je zuigerveren in haken.

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 9-7-2007 om 12:02 uur.


hmm.. boost wordt ook wel gebruikt voor inlaat

fluit, fluister ( ) of triopoort zie je vaker
 
Leen 9-7-2007 12:06 Print reply

Posts: 26877
hm ja, van die boostpoorten weet ik idd niet zeker of die nou ook voor uitlaat waren.. lang geleden dat ik me bezighield met tuning :P

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 9-7-2007 om 12:07 uur.
 
THOMASJEUHHH 9-7-2007 12:12 Print reply

Posts: 4159
euhm bedoel je inlaat of uitlaat?

bij uitlaat is dat je grotere oppervlakte kan maken, zodat je zuigerveren niet mega hoeven te slijten.
en inlaat, dat is vanaf membraanhuis naar de spoelkanalen, wil ook winst opleveren, toevallig vande week nog geboort



inlaat dus.



uitlaat dus.

Dit bericht is gewijzigd door THOMASJEUHHH op 9-7-2007 om 12:14 uur.
 
bwoaahhppp,,..
Vuile Beunkoe 9-7-2007 12:17 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
euhm bedoel je inlaat of uitlaat?

bij uitlaat is dat je grotere oppervlakte kan maken, zodat je zuigerveren niet mega hoeven te slijten.
en inlaat, dat is vanaf membraanhuis naar de spoelkanalen, wil ook winst opleveren, toevallig vande week nog geboort


afbeelding
inlaat dus.

afbeelding

uitlaat dus.

Dit bericht is gewijzigd door THOMASJEUHHH op 9-7-2007 om 12:14 uur.


ik was te lui om men eigen pic op te zoeken Dat is idd bij mijn NSR Athena std al zo, en soms worden ze idd erbij geboord. Miss betere flow? En niet alleen afhankelijk van het gat in de zuiger...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
VerteX 9-7-2007 16:58 Print reply

Posts: 1265
oke weet genoeg. was idd wat onduidelijk. het ging over aux poorten in de cil bedankt voor de reacties
 
4 Takt Krijg De Tering ik Rij Mengsmering !

Dit topic is 766 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved