Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - zuiger overleden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1131 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4401 - zuiger overleden
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 24-6-2002?18:07 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: -Michiel-?

Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?


dat slaat nergens op dat zuinig afgesteld ik snap niet waar je het weghaalt want die mt is altijd rijk afgesteld en goed gesmeerd

en vind jij 9500rpm niet veel? dat is dan jou mening en als dan pas jou powerband begint heb jij een klote cilinder vind

en waar haal je ingodsnaam vandaan dat al mijn cilinder vastnaaien? dat is mij nog maar 1 keergebeurd van alle cilinders die ik al gehad heb

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 23-6-2002 22:36]


Ik kan me nog een toppic van jou herinneren van jou dat je je autisa had laten vastlopen, heel de zuiger vol met gare plekken enzo, en die had je 'zuinig afgesteld' geef maar toe.

pling fout, er zat geen olie in de benzine, daardoor was ie vastgelopen, dit heeft niks met zuinig afstellen te maken dus beter lezen ingevolg he



enne voor race doeleinden is het een perfekte cilinder dus niet zeuren, cross cilinders komen trouwens ook nog wel veel hoger in de toeren dan 9500.

nou mijn eurocilindro draait in de versnelling ook maar 9500rpm, en ik heb het niet over crosscilinder maar over gewone normale cilinders, en ik zei ook nog dat bij die toerentallen hij nog bezig was met versnellen dus wie zegt dat het zijn top was?

En je hebt het blok van pim ook al niet zo goed gefixt dus geef maar toe dat je een amateur bent
alweer fout, volgens de tekeningen van de koppeling die op internet zat heb ik het goed gedaan maar dat er net zo kut ringetje niet hoort wat er wel op staat kan ik er niks aan doen

dus wie moet er nu beter lezen??? jij in iedergeval




[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 24-6-2002 18:12]
 
He?
dick1 24-6-2002?18:23 Print reply
Posts: 971
wat heb jij een kut cilinder, zo laag toerig



 
Siepie Wokkel 24-6-2002?20:36 Print reply
Posts: 3888
was het maar een kut.....
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
barry 24-6-2002?20:39 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: dick1?

wat heb jij een kut cilinder, zo laag toerig





ik geef wel de voorkeur aan laag toerige cilinders, rijd veel fijner vind ik, maar dat is mijn mening, en hij is inderdaad niet hoogtoerig maar komt omdat de uitlaatpoort vooral erg breed is gemaakt en niet hoog, heb dus vooral veel kracht en het rijd heel lekker
edit: tot nu dan

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 24-6-2002 20:40]
 
He?
dick1 24-6-2002?21:15 Print reply
Posts: 971
haha, dat was een grapje hoor

maar ik heb de voorkeur aan hoog toerige ciliners omdat daar veel meer vermogen uit te halen valt. maar zolang ze maar goed koel blijven, met AC mt(8) kun je iid beter niet meer dan 10000 maken als het voor de cross is
 
-Michiel RS- 24-6-2002?22:30 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

Bliep, ping, fout fout, bliep ping, alweer fout..

blablalalalal



Ja je kan replyen wat je wil maar je veranderd mijn gedachten er toch niet mee.
 
barry 25-6-2002?16:30 Print reply

Posts: 7387
jah dat maakt mij ook niet uit maar ga geen foute opmerkingen maken die niet kloppen


 
He?
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-6-2002?19:48 Print reply

Posts: 7007
Gecondoleerd namens Nijmegen
 
nobody fuck with us!!
barry 29-6-2002?14:12 Print reply

Posts: 7387
nou ik heb hem los getrokken, cilinder is gelukkig intakt dus kan ik opnieuw gebruiken, nieuw zuigertje halen dus, maar er was een zuigerveer geknapt, en er zit toch een dikke kras in mijn zuiger :n 1 hele diepe van 5mm of zo en 1tje iets minder maar ook erg, maar ik heb mazzel gehad want de cilinder is ONDER de spoelpoorten beschadigt, 1 dikke streep dus het is gelukkig niet er boven anders had ik hem weg kunnen gooien

maar nieuw imi zuigertje er in en meteen doorverkopen die hap...
 
He?
Ralf 29-6-2002?18:20 Print reply

Posts: 9073
Ik heb nog nooit een zuiger gezien met een wand van 5mm dik , issie doormidden?

[This message is edited by Zildjian on 29-6-2002 18:24]
 
SIWWN 29-6-2002?18:23 Print reply
Posts: 7079
Quote:
Originally posted by: Zildjian?

Ik heb nog nooit een zuiger gezien van 5mm dik , issie doormidden?



EEN KRAS VAN 5MM DIEP
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 29-6-2002?18:33 Print reply

Posts: 5996
hebben die mensen met een gat in hun zuiger nog nooit gehoord van een te warme boegie? een maat van mij had een b6 in ze opgevoerde koffiemolen en daar brandde hij een gat mee in ze zuiger, een b9 gehaald en een nieuw zuigertje en nooit meer problemen gehad
 
ik haat mensen
Ralf 29-6-2002?18:38 Print reply

Posts: 9073
Snap ik ook wel, maar mijn zuiger wanden zijn nooit dikker dan 3 mm
 
SIWWN 29-6-2002?18:46 Print reply
Posts: 7079
Misschien wel bovenop zijn zuiger...dat is toch wel dikker dan 5mm?
 
barry 29-6-2002?18:59 Print reply

Posts: 7387
de kras is net zo diep als waar de zuigerveren invallen, zo van boven anar beneden dwars door de zuigerveren heen

maar 5mm is idd wel een beetje veel maar zoveel als ik nu beschrijf dus, dus best wel veel

maar voor de rest was de zuiger nog perfect, heft heeft dus niks met de afstelling te maken gehad...
 
He?

Dit topic is 1801 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved