Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - zuiger overleden

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4401 - zuiger overleden
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Markmt-5 23-6-2002?22:07 Print reply
Posts: 183
ik heb mijn ontsteking op zijn vroegst gezet. kan dat gewoon zonder dat mijn bougie een rondje probeerd te maken vh sterretje vd zuiger?
 
MT verkocht. Ik ga nu weer aan kreidlers werken
NSR JunK 23-6-2002?22:08 Print reply

Posts: 2339
nee helemaal niet wou alleen weten waarom die erzo uit zag maar dat die onder de zuigerveren bruin was kwam idd door de zuigerveren maar als je de zuiger zegmaar op de kop legde en er dan van de onderkant inkeek dan zag je dus dat die bruin was, dat hoort toch neit?
 
barry 23-6-2002?22:31 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: -Michiel-?

barry's cilinders lopen altijd vast, krep hehe

komt omdat hij ze zuinig afsteld, 9500 toeren is haast niets, dan begint net mijn powerband !



dat slaat nergens op dat zuinig afgesteld, want een 180sproeier er in is niet zuinig afgesteld als je bougie nog ietsjes zwart er bij is, ik snap niet waar je het weghaalt want die mt is altijd rijk afgesteld en goed gesmeerd

en vind jij 9500rpm niet veel? dat is dan jou mening en als dan pas jou powerband begint heb jij een klote cilinder vind ik want zo hoog in de toeren zitten vind ik niks, maar dat is mijn mening

en mijn ontsteking staat gewoon maximaal vervroegd van de orginele grondplaat

en waar haal je ingodsnaam vandaan dat al mijn cilinder vastnaaien? dat is mij nog maar 1 keergebeurd van alle cilinders die ik al gehad heb

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 23-6-2002 22:36]
 
He?
Sneks 23-6-2002?22:33 Print reply
Posts: 2499
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

toen ik mijn orginele cilinder eraf haalde was mn orginele zuiger behoorlijk bruin onder de zuigerveren en er zat een bruine smelt vlek leek het wel aan de binnen kant van de zuiger


bruin onder de zuigerveren komt door niet goed warmrijden
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
barry 23-6-2002?22:36 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

toen ik mijn orginele cilinder eraf haalde was mn orginele zuiger behoorlijk bruin onder de zuigerveren en er zat een bruine smelt vlek leek het wel aan de binnen kant van de zuiger


bruin onder de zuigerveren komt door niet goed warmrijden


nee dat komt omdat de zuigerveren niet meer goed zijn, daardoor verlies je compressie, niewe zuigerveren/zuiger is dan beter en krijg je wat meer compressie
 
He?
Sneks 23-6-2002?22:37 Print reply
Posts: 2499
kan idd ook daar op duiden, maar ook op niet goed warmrijden, omdat als de zuiger en cilinder nog koud zijn, de zuiger losser in de cilinder zit (gietijzer zet minder uit als het allu van je zuiger) en er dus meer "lekruimte" is
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SkaBla [Pim] 24-6-2002?01:57 Print reply

Posts: 4659
Vervolg van de rouw advertentie:
Het ging daar om deze rood met blauwe MT:

 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
blubber 24-6-2002?11:40 Print reply
Posts: 17
zoooooooow hej die is vet, dat kan ik niet bijbrengen met mijn gare kut xl die stinkt, maarja eerst ff afvallen met mijn varkenskop
 
barry 24-6-2002?11:51 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: blubber?booi

zoooooooow hej die is vet, dat kan ik niet bijbrengen met mijn gare kut xl die stinkt, maarja eerst ff afvallen met mijn varkenskop


jezus hey beginnen we weer, moet dit ook weer slaan op zeta boy, nou als nick terug is wordt je toch meteen gebannt, en als je weer broske bent jah dan heb je lekker je broer genaaid
 
He?
blubber 24-6-2002?11:53 Print reply
Posts: 17
geef me maar een ban, verander ik mn ip weer domme kankersukkel met je gare hoofd, kut forum hier
 
barry 24-6-2002?12:01 Print reply

Posts: 7387
haha jij denkt ook dat je er verstand van hebt he, haha
 
He?
blubber 24-6-2002?12:16 Print reply
Posts: 17
ja en jij hebt verstand met je moeders kut, en van wie is die opgevoerde koffiemolen op de foto haha? rijd dat geval nog, stumper ding
 
volgas 24-6-2002?13:17 Print reply
Posts: 170
shit he kindje ga ff een andere zandbak zoeken om in te spelen als je wat tegen zeta boy hebt dan zoek je dat maar met hem uit maar gan iet onzinnig zitten replyen in topics van mensen die gewoon serieus hun brommer weer op gang willen helpen dat jiij nou niks anders te doen heb dan de hele dag achter je computer zittten en domme dingen verzinnen nooit genoeg aandacht gehad van je moeder ofzo kleuter
 
be a hero be a man kill a scooter and join the clan ;)
HondaMiX 24-6-2002?14:01 Print reply
Posts: 246
Ja opzouten!!
 
-Michiel RS- 24-6-2002?16:30 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?


dat slaat nergens op dat zuinig afgesteld ik snap niet waar je het weghaalt want die mt is altijd rijk afgesteld en goed gesmeerd

en vind jij 9500rpm niet veel? dat is dan jou mening en als dan pas jou powerband begint heb jij een klote cilinder vind

en waar haal je ingodsnaam vandaan dat al mijn cilinder vastnaaien? dat is mij nog maar 1 keergebeurd van alle cilinders die ik al gehad heb

[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 23-6-2002 22:36]


Ik kan me nog een toppic van jou herinneren van jou dat je je autisa had laten vastlopen, heel de zuiger vol met gare plekken enzo, en die had je 'zuinig afgesteld' geef maar toe.

enne voor race doeleinden is het een perfekte cilinder dus niet zeuren, cross cilinders komen trouwens ook nog wel veel hoger in de toeren dan 9500.

En je hebt het blok van pim ook al niet zo goed gefixt dus geef maar toe dat je een amateur bent
 

Dit topic is 1804 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved