Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - kvs onder flinke druk

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43976 - kvs onder flinke druk
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ducatigpr 5-7-2007 21:39 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Woutjuh
gewoon ff paar keer kicken met dop open..(niet late lopen) zo heb ik het gedaan iig en werkt goed (bij honda nsr)


heb ik ook gedaan, maar helpt niks
 
barry 5-7-2007 22:09 Print reply

Posts: 7387
je cilinderkop kan ook lek zijn. dan komt er ook te veel druk op je kvs systeem te staan.

Als de kop lek is kun je dat vooral merken wanneer je je radiateur dop er af hebt, en met lopende motor gas geeft.
Wanneer de kop lek is. zal het water blijven borrelen, en misschien wel uit de radiateur komen.


 
He?
christianos 5-7-2007 22:11 Print reply

Posts: 20445
ja lijkt mij eerlijk gezegd ook een lekke kop(pakkng)

zeker als het borrelt..
 
Supermotania 5-7-2007 22:14 Print reply

Posts: 340
Jongens..vul gewoon je koelvloeistof bij..laat de dop eraf en laat hem 2 min stationair lopen.Dan is ie al voor 95% ontlucht.Dan ga je nog ff 10 min rijden met de dop losjes erop.Daarna dop vastdraaien en klaar!
 
Derbi Senda X-treme 80cc MHR..
Matthijsar50 6-7-2007 11:24 Print reply

Posts: 1029
wel opletten of de radiateur warm word..
 
Peugeot 106 rallye ph2!
Most Wanted Senda 6-7-2007 11:29 Print reply

Posts: 311
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja lijkt mij eerlijk gezegd ook een lekke kop(pakkng)

zeker als het borrelt..


als je een lekke koppakking hebt komt er tog vet veel rook uit je uitlaat
 
gerwin88 6-7-2007 11:54 Print reply

Posts: 5197
borrelen duid idd op lekke koppakking
 
VW rider for live
barry 6-7-2007 16:18 Print reply

Posts: 7387
hoeft niet altijd. het kan zijn dat ie niks naar binnen zuigt (kvs) maar wel naar buiten drukt je kvs systeem in
 
He?
christianos 6-7-2007 16:19 Print reply

Posts: 20445
inderdaad, zoals barry zegt.. ook als er niet genoeg naar binnen gata hoef je niks te zien door de kleine hoevelheid die dan verdampt.
 
ducatigpr 6-7-2007 16:41 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
inderdaad, zoals barry zegt.. ook als er niet genoeg naar binnen gata hoef je niks te zien door de kleine hoevelheid die dan verdampt.


al wat gedaan kevin ?
 
Hardstyle 7-7-2007 15:16 Print reply

Posts: 1077
Zoals bij nsr, is het kvs circuit luchtdicht..
Het kvs word warm gaat uit zetten en druk op bouwen omdat het kvs nergens heen kan.. wat gaat het kvs dan doen, door je cilkop naar buiten óf via de overloop bij je radiator dop eruit..
Maar het eerste wat die gaat doen is lekken..
Waarom zou je kvs circuit druk op moeten bouwen, is nergens voor nodig..
Ik heb dus in mijn radiator dop (zit dus die overdruk klep) kleine gaatjes in geboord zodat er geen druk meer opgebouwd kan worden en lekages voorkomt..
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
Blukaap2 7-7-2007 15:41 Print reply

Posts: 9953
Jij snapt het niet echt geloof ik..
Ooit van een snelkookpan gehoord ?
 
Stoere brommers
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-7-2007 16:51 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Zoals bij nsr, is het kvs circuit luchtdicht..
Het kvs word warm gaat uit zetten en druk op bouwen omdat het kvs nergens heen kan.. wat gaat het kvs dan doen, door je cilkop naar buiten óf via de overloop bij je radiator dop eruit..
Maar het eerste wat die gaat doen is lekken..
Waarom zou je kvs circuit druk op moeten bouwen, is nergens voor nodig..
Ik heb dus in mijn radiator dop (zit dus die overdruk klep) kleine gaatjes in geboord zodat er geen druk meer opgebouwd kan worden en lekages voorkomt..


jij moet je echt eens gaan verdiepen in het koelsysteem van een nsr voordat je overal gaatjes in gaat boren...
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Hardstyle 9-7-2007 16:46 Print reply

Posts: 1077
Is je cilinder een snelkookpan, wil je dat het een snelkookpan is?

En jozeff, ja ik weet hoe t werkt, maar die die druk is gewoon overbodig.. theoretisch leuk bedacht, maar praktisch is het gewoon gekloot..
Ik heb cilkop met oring, en vloeibare pakking aan de buiten kant.. 9 van de 10x gaat het lekken, waarom? omdat er druk op staat, en nu heb ik daar geen last meer van..
En weetje, het koelt er niet minder om..
 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
ducatigpr 9-7-2007 16:48 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
Is je cilinder een snelkookpan, wil je dat het een snelkookpan is?

En jozeff, ja ik weet hoe t werkt, maar die die druk is gewoon overbodig.. theoretisch leuk bedacht, maar praktisch is het gewoon gekloot..
Ik heb cilkop met oring, en vloeibare pakking aan de buiten kant.. 9 van de 10x gaat het lekken, waarom? omdat er druk op staat, en nu heb ik daar geen last meer van..
En weetje, het koelt er niet minder om..


nouja het is wss zn koppakking want gister kon ie echt niet meer rijden met lemmer meeting
 

Dit topic is 3383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved