Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gilera gsm zuipt te veel

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 894 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43958 - Gilera gsm zuipt te veel
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ikkejw 5-7-2007 0:29 Print reply

Posts: 9886
hier heb ik dus ook problemen mee, ik rijd 70cc met 18mm

mijn verbruik ligt ergens tussen de 1:8 en 1:15

uitlaat heb ik sinds kort pakking tussen , en tussen de uitlaat en demper zit nu teflontape, maar het helpt allemaal geen reet

ik rij altijd best laagtoerig, niet terugschakelen voor een bocht enzo, dat trekt ie toch wel

en gas hou ik vaak niet verder open dan kwartgas, dan rijd ik netjes 50/60



zuigerveer kon wel eens aan vervanging toe zijn, maar daar heb ik nog geen 500 km mee gereden, en met splinternieuwe zuiger verbruikte hij evenveel
 
Preserve nature - Always wear a helmet
falco 5-7-2007 0:31 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hier heb ik dus ook problemen mee, ik rijd 70cc met 18mm

mijn verbruik ligt ergens tussen de 1:8 en 1:15

uitlaat heb ik sinds kort pakking tussen , en tussen de uitlaat en demper zit nu teflontape, maar het helpt allemaal geen reet

ik rij altijd best laagtoerig, niet terugschakelen voor een bocht enzo, dat trekt ie toch wel

en gas hou ik vaak niet verder open dan kwartgas, dan rijd ik netjes 50/60



zuigerveer kon wel eens aan vervanging toe zijn, maar daar heb ik nog geen 500 km mee gereden, en met splinternieuwe zuiger verbruikte hij evenveel


met je krukas-speling

@ ghostrider
wat is je rijstijl? altijd volgas?

en heb je de brommer niet te licht vertand, dat je niet contstant overtoeren draait oid?


Dit bericht is gewijzigd door falco op 5-7-2007 om 0:32 uur.
 
ikkejw 5-7-2007 1:11 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]


met je krukas-speling




zou t daar aan liggen denk je?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
GhostRider_SM 5-7-2007 10:41 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
12mm carb, 50cc ontgrenst en een gia uitlaatje...



en dan 1:10? doe je de hele tijd overtoerend rijden? ( als ie dat al red op ene 12MM )




ja hij doet het goed met 12 mm

en heb geen overtoeren.

ik rijd opzich wel aardig rustig met soms ff planggas.



mar hij zuipt echt heel veel

 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
Firedogg 5-7-2007 11:01 Print reply

Posts: 231
rijstijl kan toch niet zoveel zuipen veroorzake?
ik rij hele tijd plank, met 17.5 mm en mk uitlaat en rij 1:19 ong.
1:10 is wel heel veel, meer voor extreme setups. Ik zou toch alles ff nakijken..
 
Jelmer MX 5-7-2007 11:06 Print reply

Posts: 13514
toen ik ori reed zoop die meer dan toen ik 70cc, 19mm en gianell had :P

dus kan ook liggen aan wat voor carb je hebt oid?
 
Makrolon 5-7-2007 12:38 Print reply

Posts: 6733
bij mij ook, ik rij met 70 cc zuiniger dan met 50 cc.
 
KTM 525 EXC Supermoto
r0bbin 5-7-2007 13:10 Print reply

Posts: 48
ik heb orginele carb, orginele cilinder, aleen metrakt uitlaat, looopt 1 op 8 ofsow :S maar loopt wel super

maar ben ook minimaal 20 euro benzine kwijt in de week
 
Kawaz 5-7-2007 13:53 Print reply

Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0bbin
ik heb orginele carb, orginele cilinder, aleen metrakt uitlaat, looopt 1 op 8 ofsow :S maar loopt wel super

maar ben ook minimaal 20 euro benzine kwijt in de week



Ik had zelfde setup en reed makkelijk 1 : 20
 
Handbuilt is just an other way of saying the door will come off.
Viertakt 5-7-2007 13:59 Print reply

Posts: 3586
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: r0bbin
ik heb orginele carb, orginele cilinder, aleen metrakt uitlaat, looopt 1 op 8 ofsow :S maar loopt wel super

maar ben ook minimaal 20 euro benzine kwijt in de week


Heilige stront, ik heb gewoon een standaard mtxje, die zuipt 1:25-1:35, tjah dat krijg je er van als je gaat opvoeren.
 
Viertakt uber alles.
GhostRider_SM 5-7-2007 17:09 Print reply

Posts: 2142
niemand weet echt waar het aan ligt of??
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
Yamaha-DTR 5-7-2007 18:07 Print reply

Posts: 268
Het lijkt me het meest logische dat er ergens een klein gaatje in de tank zit, of dat je carburateur blijft overlopen. Er moet gewoon ergens wat benzine weglopen, anders is een verbruik van 1 op 10 bijna niet mogelijk met jouwn setup...
 
GhostRider_SM 5-7-2007 18:34 Print reply

Posts: 2142
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-DTR
Het lijkt me het meest logische dat er ergens een klein gaatje in de tank zit, of dat je carburateur blijft overlopen. Er moet gewoon ergens wat benzine weglopen, anders is een verbruik van 1 op 10 bijna niet mogelijk met jouwn setup...



ik heb nergens een lek heb net alles door gelopen.
tank lekt niet carb loopt niet over.
heb nu de cilinder open om te kijken of daar dan iets mee is

 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
khaz 5-7-2007 18:41 Print reply

Posts: 1450
ik reed eerst 1:15 en toen bleek dat mijn tankonluchting kapot was (in mijn tankdop) en daar verdampte de benzine door
nu rijd ik 1:35 ofzo

maybe een tip

ohjah gsm is natuurlijk met vacuum , dan heb ik niks gezegd

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 5-7-2007 om 18:41 uur.
 
HPI |w00t
mtx-motard 5-7-2007 18:51 Print reply

Posts: 14947
kijk ff dat als je inlaat poort open staat, dat dan niet je uitlaatpoort ook (gedeeltelijk) open staat. anders waait het gas gewoon door naar je uitlaat
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 3000 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved