Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]
denk met reviseren ook aan een nieuwe koppelingsworm , drukstift en koppelingskabel en punt voor je weggaat je uitlaat even vast bij de cilinder .
en zorg voor frisse platen in je koppeling.
en ik zou ook nog een koppelingsworm drukstift en kabel meenemen voor de zekerheid (is klein relatief goedkoop spul)
en het mooiste is ook een cdi onsteking , omdat de std contactpunt onsteking "wel eens" problemen geeft . en je niet in frankrijk wil staan met een niet vonkende brommert
Ik heb het blok gister uit elkaar gehaalt, alles zag er als nieuw uit, keerringen waren brandschoon. Alleen de koppeling was verkeert gemonteerd, die liep aan tegen het carter. maar ik had er een nieuwe koppeling bijzitten. Nu de koppeling toch uit elkaar is, zet ik er idd gelijk nieuwe platen in.
Onsteking is ook nieuw, maar ik neem wel reserve onderdelen mee.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kawasaki racer
Je kan er mischien een logboek rond maken van wat de problemen waren en hoe je ze hebt opgelost. kan wel intressant worden voor anderen die met hun brommer op reis willen
Zal ik cker doen :P Ik heb er een project van gemaakt.
|