Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - MTX-sh terugvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43945 - MTX-sh terugvoeren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stuart_mtxSHs 4-7-2007 13:42 Print reply

Posts: 329
Bedankt voor jullie hulp!

Het blok is LC, is die krad cilinder dat ook?

Maar dan rijd ik wel nog met 80cc? dit merken ze niet als ik op de rollerbank ga?
Als ze me brommer checken bij een ongeluk heb ik wel een probleem met een 80cc blok?
 
Endymion 4-7-2007 13:46 Print reply

Posts: 1583
in principe niet
want het gaat om de constructie snelheid ..

krad is ook Lc

dan wil die 80 cc wil gewoon zeggen dat je een sterker krukasje hebt met een 50 cc krad niks aan de hand

Dit bericht is gewijzigd door Endymion op 4-7-2007 om 13:47 uur.
 
As your agent, I am beyond death
Jozeff - Forum en Sales Moderator 4-7-2007 13:51 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
Bedankt voor jullie hulp!

Het blok is LC, is die krad cilinder dat ook?

Maar dan rijd ik wel nog met 80cc? dit merken ze niet als ik op de rollerbank ga?
Als ze me brommer checken bij een ongeluk heb ik wel een probleem met een 80cc blok?


je rijd niet met 80 cc maar met 50 cc.

als ze het niet geloven dan laat je het ze maar nameten.

problemen ga je denk ik niet krijgen, hij loopt ten slotte ook niet te hard toch?
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
zundappchef 4-7-2007 21:39 Print reply

Posts: 4082
ge zet olling gay omdat ge uwe brommer terug voert dus


oling gay




maar wa wel goed werkt is een gat in de cilinderkop boren dan loopt ie wat slechter mischien dat het genoeg is
 
1000 v twin rotax biatch
stuart_mtxSHs 5-7-2007 18:33 Print reply

Posts: 329
hey..

Zaterdagmorgen ga ik even bellen voor die krad cilinder (hij was nu niet op z'n werk).
Maar is het niet 'slecht' ofzo een 50cc krad op een 80cc blok?
Verspild hij niet onnodig benzine oid, hoor net ook iets over dat het inlaattraject zich anders kan gaan gedragen?
Waar moet ik rekening mee houden als ik die krad erop ga zetten?

Dat 80cc blok is watergekoeld dus er zit een radiateur op.
Maar moet ik een recht of schuin spruitstuk nemen?? Ik weet namelijk niet hoe ik kan zien of die van me huidige 24mm schuin of recht is..

ik ben nog een noob.. maar ik doe me best hoor

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:35 uur.

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:36 uur.
 
vooruitnietachteruit 5-7-2007 18:43 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
hey..

Zaterdagmorgen ga ik even bellen voor die krad cilinder (hij was nu niet op z'n werk).
Maar is het niet 'slecht' ofzo een 50cc krad op een 80cc blok?
Verspild hij niet onnodig benzine oid, hoor net ook iets over dat het inlaattraject zich anders kan gaan gedragen?
Waar moet ik rekening mee houden als ik die krad erop ga zetten?

Dat 80cc blok is watergekoeld dus er zit een radiateur op.
Maar moet ik een recht of schuin spruitstuk nemen?? Ik weet namelijk niet hoe ik kan zien of die van me huidige 24mm schuin of recht is..

ik ben nog een noob.. maar ik doe me best hoor

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:35 uur.

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:36 uur.



Zo'n KRAD cilinder op een 80 blok zal echt heel leuk gaan lopen hoor. Sterk spul van het 80 blok maar wel 50cc dus geen gedonder met politie enzo. Natuurlijk moet je wel gaan afstellen zodra het in elkaar zit en loopt..
Neem het schuine spruitstuk, anders zit je achterveer in de weg voor je luchtslang! En radiateur+toebehoren houden omdat die krad dus ook lc is

 
mtx-motard 5-7-2007 18:45 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
hey..

Zaterdagmorgen ga ik even bellen voor die krad cilinder (hij was nu niet op z'n werk).
Maar is het niet 'slecht' ofzo een 50cc krad op een 80cc blok?
Verspild hij niet onnodig benzine oid, hoor net ook iets over dat het inlaattraject zich anders kan gaan gedragen?
Waar moet ik rekening mee houden als ik die krad erop ga zetten?

Dat 80cc blok is watergekoeld dus er zit een radiateur op.
Maar moet ik een recht of schuin spruitstuk nemen?? Ik weet namelijk niet hoe ik kan zien of die van me huidige 24mm schuin of recht is..

ik ben nog een noob.. maar ik doe me best hoor

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:35 uur.

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 18:36 uur.



als je naar je spruitstuk kijkt zie je of hij de ''bocht' omgaat of hij gaat kaarsrecht naar achter.

inlaat traject en alles zit wel goed.

de cilinder is verder wel aardig. zal gewoon rijden als een imitatie 50 cc denk ik.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
stuart_mtxSHs 5-7-2007 22:23 Print reply

Posts: 329
dus een 80cc blok + 50cc krad verbruikt evenveel als een 50cc blok met normale 50cc cilinder?
Dan weet ik wat me volgende aanschaf gaat worden waarschijnlijk
Yeey, kan niet wachten totdat ik zonder zorgen kan touren/rijden

Dit bericht is gewijzigd door stuart_mtxSHs op 5-7-2007 om 22:23 uur.
 
stuart_mtxSHs 11-7-2007 14:04 Print reply

Posts: 329
Hay,

Ik heb nog even een vraagje..
Past een simpele 13mm carb van keihin ofzo gewoon op die 50cc cilinder?

Ik heb ook slechte verhalen over motoimport gehoord waar ik hem dan dus waarschijnlijk moet kopen.
En toen ik vroeg of ik een soort van garantie had voor als ik het onderdeel niet vertrouwde (het is tenslotte niet meer nieuw allemaal) was hij meteen geirriteerd en zei hij dat het dan me eigen schult is.

Vind het best wel k*t, want hier rijd gewoon echt veel politie en zo'n boete is niet niks.. zeker niet met die setup die ik nu heb.
Vind het ook niet leuk om te rijden als ik het gevoel heb dat ik elk moment aangehouden kan worden, hij maakt nu ook al snel een pleurisherrie namelijk
 
vooruitnietachteruit 11-7-2007 14:21 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stuart_mtxSHs
Hay,

Ik heb nog even een vraagje..
Past een simpele 13mm carb van keihin ofzo gewoon op die 50cc cilinder?

Ik heb ook slechte verhalen over motoimport gehoord waar ik hem dan dus waarschijnlijk moet kopen.
En toen ik vroeg of ik een soort van garantie had voor als ik het onderdeel niet vertrouwde (het is tenslotte niet meer nieuw allemaal) was hij meteen geirriteerd en zei hij dat het dan me eigen schult is.

Vind het best wel k*t, want hier rijd gewoon echt veel politie en zo'n boete is niet niks.. zeker niet met die setup die ik nu heb.
Vind het ook niet leuk om te rijden als ik het gevoel heb dat ik elk moment aangehouden kan worden, hij maakt nu ook al snel een pleurisherrie namelijk



Ja, een 13 mm Keihin past (met het juiste spruitstuk) zo op een 50 cilinder. En het klopt wel dat het je eigen schuld is als de cilinder vastloopt, goed afstellen dus. Dan is de kans dat het misgaat veel kleiner..
Maare, das wel leuk, 50cc met 6 versnellingen
 
stuart_mtxSHs 11-7-2007 15:04 Print reply

Posts: 329
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vooruitnietachteruit
[...]



Ja, een 13 mm Keihin past (met het juiste spruitstuk) zo op een 50 cilinder. En het klopt wel dat het je eigen schuld is als de cilinder vastloopt, goed afstellen dus. Dan is de kans dat het misgaat veel kleiner..
Maare, das wel leuk, 50cc met 6 versnellingen


Oke, dan zal ik op het spruitstuk letten.
Ik begrijp het wel dat als ik er mee gereden heb enzo dat het dan mijn eigen schult is, maar stel dat ik een versleten of doorgebrande cilinder ofzo krijg met de post dan kan ik hem ook niet terugbrengen.
En met de slechte verhalen die ik op internet lees vertrouw ik het niet echt.
Ik denk dat ik ik er dan maar heenrijd zodat ik zie wat ik koop.

 

Dit topic is 3168 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved