Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vraag...wie heeft de SNELSTE BROMMER van het forum?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4394 - Vraag...wie heeft de SNELSTE BROMME...
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Steve_ZHC 24-6-2002?01:39 Print reply

Posts: 2716
ik heb zeker niet de snelste, en dat met dat "80cc en hoger doet niet mee, da's niet eerlijk" is bullshit, het hangt toch onder een brommerframe? En dan nog, een opgefokte 125 op een 80 blok trekt en rijdt een originele 125cc motor er toch niet uit, da's zeker.

Maar mijn set-up;
*45mm cilinder, imi, origineel
*45mm hogedrukkop
*18mm Keihin
*Tecno uitlaat, 'standaard' chromen ronde demper
*twv 14-45
*5 bak
*powerfilter + panty

dit moet op termijn worden;
*45mm cil. getuned
*twv 15-45

Maar nu lekt mijn krukas keerring en ik ga morgen ff een nieuwe set keerdingen halen, en nieuwe accu (14 pleurop 50)
Top wordt denk ik zo'n 90 of 95 ongetuned met 15-45, en lekker hard optrekken.
 
Sneks 24-6-2002?07:46 Print reply
Posts: 2499
ik denk dat het een stationair schroef is

en broske: mooie demper
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Woeter 24-6-2002?11:27 Print reply

Posts: 2832
erg vreemd dat siemen niks neerzet!! blijkbaar niet zo tevreden over de top van z'n brommer ofzo?!?!

ik heb er wel een keer op gereden, dat ding gaat echt wel hard, maar ik denk niet dat ie 135 haalt
 
jantjekoninck 24-6-2002?12:04 Print reply
Posts: 66
ik heb nsr tricolor
getunede 70cc malossie
6 bak
22 VLAKSCHUIF carb
Multie air
powerbox
Boss uitlaat
17-40
125km/h redelijk gemakkelijk

1 van de snelste van hier in omstreke....
hier rijde ongeveer zo'n 17 (ff snel geteld) nsr's rond!!
alleen die van broske kan ik nu met zijn 110 niet meer bij houde..maar meej zijn 80 makkelijk

verder nog witte wijzerplaten, en andere shit


 
only for the fastest
blubber 24-6-2002?12:17 Print reply
Posts: 17
ik ga niet zo snel, k vang veel wind, en door mij is mn brommer gelijk 250kilo zwaarder
 
verwijderd 24-6-2002?13:11 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Woeter?TS80x

erg vreemd dat siemen niks neerzet!! blijkbaar niet zo tevreden over de top van z'n brommer ofzo?!?!

ik heb er wel een keer op gereden, dat ding gaat echt wel hard, maar ik denk niet dat ie 135 haalt


nee, ik wachte eerst af wat er allemaal over mij gezegt werd, zoals dat van ids en siep...
was wel benieuwd wie de eerste was die m'n naam ging roepen in dit topic.

en wouter, dat was nog met de nsr waar jij op reed met std ontsteking... die cil zit nu op de ns1 en heeft binnenrotor en vertanding 16-37 ipv 16-42 en aangepaste tecno

maar ik wil wel wat setupjes van me hier neer zetten

honda NS-1
98cc eurocilindro, getuned!!!!
28mm mikuni (met rubber malossi spruitstuk)
binnenrotor ontsteking
6bak natuurlijk
4kleps eurocilindro membraan met carbon kleppen.
tecno uitlaat (4cm ingekort)
vertanding 16-37 en op top draait ie 12.200 toeren, kan iemand uit zoeken wat de snelheid dan is? m'n teller telt 132 ofzo in z'n 6, in z'n 5 rijdt ie 120 op teller.
ik zal eens bezig met digi teller of ff iemand met een auto vragen om achter me te rijden.
ohja, en hij trekt wel erg hard op op klinkers gaat ie spinnen (ook als ze droog zijn) en anders gaat ie op het achterwiel.
ik zou graag iemand willen ontmoeten die met zijn brommer sneller gaat. niet verkeerd bedoeld hoor! maar dan heb ik respect voor die gast en kunnen we mooi erover praten.

hona NSR-2
getuned 125cc CR crossmotor blok
34mm keihin.
bij behorend uitlaat omgelast voor onder langs.
6bak
groot 6kleps membraan. met carbon kleppen.
de prestaties zullen rond uit EXTREEM worden, ik ben bang dat de achterbrug krom trekt, maar dat zien we vanzelf wel

naja, verder heb ik nog 2 snelle motors, maar die tellen niet mee toch
is trouwens NSR-125 met 165cc gilardoni, en CR-125

en ik heb nog veel meer (snelle) brommers staan, maar ik heb geen zin om dat hier te typen
 
Kouwe Arie 24-6-2002?13:54 Print reply
Posts: 2065
Maak dan eens foto's simpele siem!!!!!!
lijkt me echt wreed die nsr met cr blok eronder
 
Rudy 24-6-2002?16:04 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek

Quote:
Originally posted by: Woeter?TS80x

erg vreemd dat siemen niks neerzet!! blijkbaar niet zo tevreden over de top van z'n brommer ofzo?!?!

ik heb er wel een keer op gereden, dat ding gaat echt wel hard, maar ik denk niet dat ie 135 haalt


nee, ik wachte eerst af wat er allemaal over mij gezegt werd, zoals dat van ids en siep...
was wel benieuwd wie de eerste was die m'n naam ging roepen in dit topic.

en wouter, dat was nog met de nsr waar jij op reed met std ontsteking... die cil zit nu op de ns1 en heeft binnenrotor en vertanding 16-37 ipv 16-42 en aangepaste tecno

maar ik wil wel wat setupjes van me hier neer zetten

honda NS-1
98cc eurocilindro, getuned!!!!
28mm mikuni (met rubber malossi spruitstuk)
binnenrotor ontsteking
6bak natuurlijk
4kleps eurocilindro membraan met carbon kleppen.
tecno uitlaat (4cm ingekort)
vertanding 16-37 en op top draait ie 12.200 toeren, kan iemand uit zoeken wat de snelheid dan is? m'n teller telt 132 ofzo in z'n 6, in z'n 5 rijdt ie 120 op teller.
ik zal eens bezig met digi teller of ff iemand met een auto vragen om achter me te rijden.
ohja, en hij trekt wel erg hard op op klinkers gaat ie spinnen (ook als ze droog zijn) en anders gaat ie op het achterwiel.
ik zou graag iemand willen ontmoeten die met zijn brommer sneller gaat. niet verkeerd bedoeld hoor! maar dan heb ik respect voor die gast en kunnen we mooi erover praten.

hona NSR-2
getuned 125cc CR crossmotor blok
34mm keihin.
bij behorend uitlaat omgelast voor onder langs.
6bak
groot 6kleps membraan. met carbon kleppen.
de prestaties zullen rond uit EXTREEM worden, ik ben bang dat de achterbrug krom trekt, maar dat zien we vanzelf wel

naja, verder heb ik nog 2 snelle motors, maar die tellen niet mee toch
is trouwens NSR-125 met 165cc gilardoni, en CR-125

en ik heb nog veel meer (snelle) brommers staan, maar ik heb geen zin om dat hier te typen


symen 125cc is geen brommer (helaas)
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
dick1 24-6-2002?16:37 Print reply
Posts: 971
ohnee?, vraag het frame nummer maar eens na bij honda nederland
 
Woeter 24-6-2002?17:24 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: symen?kalsbeek
ik zou graag iemand willen ontmoeten die met zijn brommer sneller gaat.

Heheh dit is geen dating forum
 
Nasic 24-6-2002?17:44 Print reply
Posts: 890
Quote:
Originally posted by: TS75X?

Quote:
Originally posted by: Nasic?

Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.

Quote:
Originally posted by: Nasic?

mijn rieju rr:
70cc airsal
17.5mm dellorto
std uitlaat
powerfilter
twv: 14-44
top: 95km/u



moet zon 70cc'tje niet harder kunnen?
of is die uitlaat niet ontgrenst




wil gewoon niet harder. keb de uitlaat ontgrenst. ik moet hem trouwens nog wel afstellen (nog geen zin in gehad) dan zal ie nog wel wat harder lopen. tis 95 op teller btw. verder trekt ie wel als een beer. en origineel liep mijn rieju 80km/u. veel lui gooien er dan een 13vtw op, maar om die 95 dan te halen moet je wel plat gaan liggen en het duurt een eeuw. toen mijne 80 liep trok ie daar in 1 streep naartoe

edit: zon airsal heeft nu natuurlijk geen super afwerking, en de ori uitlaat verneukt naar mijn id gewoon de hele setup. vandaar dat ik een andere wil.


[This message is edited by Nasic on 23-6-2002 21:06]


hier rijden ook zat rieju`s en die rijden toch echt wel 90 echte km`s (100 @ teller), helemaal ori
dus vind ik het een beetje raar dat die van jou zelfs met 70 en grotere carb maar 95 loopt!

ik heb btw een gilera gsm met 70 gilardoni en metrakit uitlaat + ori 14,5 mm carb twv 13-40 (wordt nog 14-40 voor meer speed!)
loopt 105 @ 9500 toeren
is ook nie zo hard maar ik heb ook ori carb en gare koppelingsplaten :(


Jah k, maar tis net wat ik zeg, ik cross met me machine, ik hoef niet zon hoge top te hebben. en 90 echte km's onbegrenst is toch egt wel het uiterste. Verder zei ik al de de ori uitlaat het hele zooitje verneukt, en ik moet hem ook nog afstellen (brommerboer heeft de goeie sproeiers nie). en mijn vertanding is in verhouding ook vrij licht, hij bleert nl. wel aardig op topsnelheid, en trekt er in 1 streep naartoe, niet dat het een minuut duurt.

Verder vind ik jouw vergelijking met je gsm totaal niet kloppen. ten eerste heb je wegbanden, een gilardoni cili (veel beter afgewerkt en cker ook sneller dan airsal). verder is het blok anders (gilera of derbi). en mijn vermogen verschilt niet zo heel veel als ik een 12mm monteer. de 17.5 rijd net wat lekkerder.

uiteindelijk heb ik deze cili alleen gekocht voor tussendoor. eerst haal ik nu een snelle pijp (bidalot hopelijk). daarna word me cilinder getuned, en dit ligt bij airsal nogal gunstig, omdat deze cilinders een vlinderpoort hebben. als tunen geen goede optie is zal dr een polini/malossi/hebo/gilardoni komen. Mij gaat het niet om de snelheid. het gaat erom hoe snel je op je topsnelheid zit. je hebt er uiteindelijk geen ruk aan als je optrekt en = van 100 tot 120 km/u een minuut doet.

 
Ducati 900SS
Nasic 24-6-2002?17:44 Print reply
Posts: 890
Quote:
Originally posted by: TS75X?

Quote:
Originally posted by: Nasic?

Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.

Quote:
Originally posted by: Nasic?

mijn rieju rr:
70cc airsal
17.5mm dellorto
std uitlaat
powerfilter
twv: 14-44
top: 95km/u



moet zon 70cc'tje niet harder kunnen?
of is die uitlaat niet ontgrenst




wil gewoon niet harder. keb de uitlaat ontgrenst. ik moet hem trouwens nog wel afstellen (nog geen zin in gehad) dan zal ie nog wel wat harder lopen. tis 95 op teller btw. verder trekt ie wel als een beer. en origineel liep mijn rieju 80km/u. veel lui gooien er dan een 13vtw op, maar om die 95 dan te halen moet je wel plat gaan liggen en het duurt een eeuw. toen mijne 80 liep trok ie daar in 1 streep naartoe

edit: zon airsal heeft nu natuurlijk geen super afwerking, en de ori uitlaat verneukt naar mijn id gewoon de hele setup. vandaar dat ik een andere wil.


[This message is edited by Nasic on 23-6-2002 21:06]


hier rijden ook zat rieju`s en die rijden toch echt wel 90 echte km`s (100 @ teller), helemaal ori
dus vind ik het een beetje raar dat die van jou zelfs met 70 en grotere carb maar 95 loopt!

ik heb btw een gilera gsm met 70 gilardoni en metrakit uitlaat + ori 14,5 mm carb twv 13-40 (wordt nog 14-40 voor meer speed!)
loopt 105 @ 9500 toeren
is ook nie zo hard maar ik heb ook ori carb en gare koppelingsplaten :(


Jah k, maar tis net wat ik zeg, ik cross met me machine, ik hoef niet zon hoge top te hebben. en 90 echte km's onbegrenst is toch egt wel het uiterste. Verder zei ik al de de ori uitlaat het hele zooitje verneukt, en ik moet hem ook nog afstellen (brommerboer heeft de goeie sproeiers nie). en mijn vertanding is in verhouding ook vrij licht, hij bleert nl. wel aardig op topsnelheid, en trekt er in 1 streep naartoe, niet dat het een minuut duurt.

Verder vind ik jouw vergelijking met je gsm totaal niet kloppen. ten eerste heb je wegbanden, een gilardoni cili (veel beter afgewerkt en cker ook sneller dan airsal). verder is het blok anders (gilera of derbi). en mijn vermogen verschilt niet zo heel veel als ik een 12mm monteer. de 17.5 rijd net wat lekkerder.

uiteindelijk heb ik deze cili alleen gekocht voor tussendoor. eerst haal ik nu een snelle pijp (bidalot hopelijk). daarna word me cilinder getuned, en dit ligt bij airsal nogal gunstig, omdat deze cilinders een vlinderpoort hebben. als tunen geen goede optie is zal dr een polini/malossi/hebo/gilardoni komen. Mij gaat het niet om de snelheid. het gaat erom hoe snel je op je topsnelheid zit. je hebt er uiteindelijk geen ruk aan als je optrekt en = van 100 tot 120 km/u een minuut doet.

 
Ducati 900SS
zundapp 24-6-2002?18:33 Print reply
Posts: 101
Zundapp KS50 Super Sport
50cc Breitwand 5.3
15 mm bing (spr. 82)
vertanding 17:43
'dikke' fluisterpijp
top: 75 km/h

binnenkort 17 mm bing (verst. spr.) en een 'hoge', duitse uitlaat

Honda MT5
70cc (merk weet ik niet)
20mm Mikuni
vertanding 11:47
Biturbo uitlaat
top (schatting): 65/70 km/h
 
-
Pingu 24-6-2002?19:09 Print reply
Posts: 1842
ikku 110/115:
70cc charmo
17-38
tecno verbouwd
20mm mik.
powerbox
multi-air
ennu wat jan koninck zei.... dat ding is echt snel maar van een andere vriend van ons nog iets sneller (denk ik) die heeft een 70cc mal. 20 en tecno en 6bak. gister ree ik er naast, ze zeggen altijd dat de mijne snel trekt, maar dieje trekt jan er denk ik uit. weet nie zkr... marja ff wachte op centjes voor een andere cil en een zesbak
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 24-6-2002?19:18 Print reply
Posts: 2499
last van autowheely?

Ik kan m'n snelheid hier niet neerzetten omdat m'n brommer op het moment niet rijd. Maar als m'n nsr gaat rijden is dat met:
-63cc daytona cilinder
-opmaat uitlaat
-24mm mikuni
-K&N of een ander goed filter
-kop opmaat met o-ring rand erin
-standaard membraan met carbon kleppen (of mischien standaard kleppen, kijken wat het beste rijd)
-4-bak :(
-standaard ontsteking :( met een onbegrensde (mps300) cdi (hij doet het eindelijk goed, stekkertjes schoongemaakt en hij prutteld niet meer bij de 6000 toeren )


verder:
racekuip
clipon stuur
mbx voorvork


het harst wat ik gereden heb is 110 digi (was 120 teller) met:
- licht aangepaste 70cc malossi
- aangepaste kop
- tecno uitlaat
- 24mm mikuni
- standaard filter met gaten in deksel
- 4 bak
- twv 16-38

[This message is edited by Hans F. on 24-6-2002 19:24]
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Dit topic is 18579 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved