Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vraag...wie heeft de SNELSTE BROMMER van het forum?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4394 - Vraag...wie heeft de SNELSTE BROMME...
Pagina 3 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 18626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nasic 23-6-2002?21:01 Print reply
Posts: 890
Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.

Quote:
Originally posted by: Nasic?

mijn rieju rr:
70cc airsal
17.5mm dellorto
std uitlaat
powerfilter
twv: 14-44
top: 95km/u



moet zon 70cc'tje niet harder kunnen?
of is die uitlaat niet ontgrenst




wil gewoon niet harder. keb de uitlaat ontgrenst. ik moet hem trouwens nog wel afstellen (nog geen zin in gehad) dan zal ie nog wel wat harder lopen. tis 95 op teller btw. verder trekt ie wel als een beer. en origineel liep mijn rieju 80km/u. veel lui gooien er dan een 13vtw op, maar om die 95 dan te halen moet je wel plat gaan liggen en het duurt een eeuw. toen mijne 80 liep trok ie daar in 1 streep naartoe

edit: zon airsal heeft nu natuurlijk geen super afwerking, en de ori uitlaat verneukt naar mijn id gewoon de hele setup. vandaar dat ik een andere wil.


[This message is edited by Nasic on 23-6-2002 21:06]
 
Ducati 900SS
Blorn 23-6-2002?21:16 Print reply

Posts: 13825
ik heb de snelste brommer (eigenlijk snorfiets ) een vespa met de prop uit de uitlaat, daarmee rij ik die mt van dick helemaal stront.. gegarandeerd

nou ff serieus:
nsr
-70 malossi
-ori gevlakte kop
-20mm
-4 kleps carbon membraam
-tecno uitlaat
-twv 15-40
volgens de vorige eigenaar liep ie 115.. ik heb alleen nog nooit op top gehad.. --> heb de behoefte niet echt.. trek m liever open in het middengebied
 
NSR JunK 23-6-2002?21:19 Print reply

Posts: 2339
bang? kan me niet voorstellen dat je nog nooit het uiterste van je brommer hebt gevraagt vooral niet als je niet eens weet wat de top is
 
Blorn 23-6-2002?21:26 Print reply

Posts: 13825
ik zeg niet dat ik bang ben.. maar wrom zou ik??? het is alleen maar slecht.. dat zegt iedereen.. en ik ga zo en zo al een STUK harder dan ik op mn mt ging

edit: toen ik wegreed voor de coppers (binne de bebouwde kom, ik weet het roekeloos blablabla) ree ik wel ff 95 in zn 3

[This message is edited by Honda NSR freak on 23-6-2002 21:28]
 
70malossi 23-6-2002?21:51 Print reply
Posts: 4176
omdat mn mt 125 is lul ik daarover niet mee,maar mijn maaier is dus echt wel sneller dan dat mietjes ding op die foto.
sissy bak.
ik daag m uit voorn challenge.
en als ie wil ook nog voor een wedstrijd : wie krijgd de hardste bass uit zn gazonmaaier.

k'plaah

 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Blorn 23-6-2002?21:56 Print reply

Posts: 13825
haha dacht dat je het over die nsr had
 
greengoat3 23-6-2002?21:58 Print reply
Posts: 31
ok mijn oud type mtx
-50cc snel
-16 mm ori carb
-ori twv(weet nie precies moe ff kijken ga andere halen als ik geld heb oiit...... welke kan ik beste nemen eigenlijk, voor snel trekken en hard gaan?)
- snelle uitlaat (merk onbekend)
top 85 km/h

en dan een mt5 van een maat van mij
-70cc
-16mm carb
-malossi powerfilter(vandaag gevonden!op straatt helemaal perfect eg aso!)
-malossi uitlaat
weet nie wat voor twv
top (is gemeten enzo maar weet nie zeker hij gaat zich aanmelden op forum moet je maar vragen) 130! perfect afgesteld door een mat van hem gaat mijne ook doen
DUS!
 
training to become capoeira-mestre
Arjanus 23-6-2002?22:11 Print reply

Posts: 9073
sorry reply te veel :n

[This message is edited by TS75X on 23-6-2002 22:30]
 
lieber nurburgring als ehering
Arjanus 23-6-2002?22:11 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Originally posted by: Nasic?

Quote:
Originally posted by: -[inferno]-?.

Quote:
Originally posted by: Nasic?

mijn rieju rr:
70cc airsal
17.5mm dellorto
std uitlaat
powerfilter
twv: 14-44
top: 95km/u



moet zon 70cc'tje niet harder kunnen?
of is die uitlaat niet ontgrenst




wil gewoon niet harder. keb de uitlaat ontgrenst. ik moet hem trouwens nog wel afstellen (nog geen zin in gehad) dan zal ie nog wel wat harder lopen. tis 95 op teller btw. verder trekt ie wel als een beer. en origineel liep mijn rieju 80km/u. veel lui gooien er dan een 13vtw op, maar om die 95 dan te halen moet je wel plat gaan liggen en het duurt een eeuw. toen mijne 80 liep trok ie daar in 1 streep naartoe

edit: zon airsal heeft nu natuurlijk geen super afwerking, en de ori uitlaat verneukt naar mijn id gewoon de hele setup. vandaar dat ik een andere wil.


[This message is edited by Nasic on 23-6-2002 21:06]


hier rijden ook zat rieju`s en die rijden toch echt wel 90 echte km`s (100 @ teller), helemaal ori
dus vind ik het een beetje raar dat die van jou zelfs met 70 en grotere carb maar 95 loopt!

ik heb btw een gilera gsm met 70 gilardoni en metrakit uitlaat + ori 14,5 mm carb twv 13-40 (wordt nog 14-40 voor meer speed!)
loopt 105 @ 9500 toeren
is ook nie zo hard maar ik heb ook ori carb en gare koppelingsplaten :(
 
lieber nurburgring als ehering
boerjef 23-6-2002?22:43 Print reply
Posts: 265
Ik heb een MT-5
met een ?zeta? 70cc
20 mikumi karbu (zonder ralenti vijs)
Proma uitlaat
een kromme losse achteras :n
90 km/u (op mijn teller )(hoe snel zou dat in het echt zijn?)
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
Superfunk 23-6-2002?22:47 Print reply

Posts: 1442
Ik heb een nsr.Helemaal standaard, 50cc is paar keer uitgehoond, standaard 13mm carb,enigste wat is veranderd is de uitlaat dat is nu een proma + nog snelle luchtslangen erop.Loopt ongeveer 70 maar ja mag toch nog niet rijden.(ng 2 maand en dan ben ik eindelijk 16 .
 
Superfunk, it\\\'s not a dream.
NSRacing 23-6-2002?23:09 Print reply
Posts: 88
Setup NSR80

-80cc watergekoelt.
-6 versnelingen (17/42).
-28mm keihin carberateur.
-standaart onsteking met MPS-300 cdi.
-getunede cilinder,kop,uitlaat.
-luchtfilter box van een crosmotor.

Topsnelheid 135km/u op meerdere auto tellers.


zal nu wel iets lager zijn want toen was alles nog nieuwe, en in top staat. maar de 125km haalt hij zeker nog wel.....

 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s
Rens 23-6-2002?23:36 Print reply

Posts: 6863
IK
 
achter de maan is alles beter
Broske 24-6-2002?00:04 Print reply
Posts: 532
nsr met 110 autisa, 28mm, powerbox, 6bak, tecno, 16-38 130km/h op teller, met versleten zuiger, eerst trok hij in 6 door tot 12000 maar nou maar mee moeite 11000....en 110 op mijn teller is 115 op auto teller(golf)....met nieuwe zuiger zaltie nog wel harder lopen, hij heeft met deze zuiger echt weinig compressie.....


nu zitte er gewoon kappen op en honda stickers.....
 
wepp
Martijn 24-6-2002?00:10 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Originally posted by: Boer Jef (mt-5)?


20 mikumi karbu (zonder ralenti vijs)



WTF is dat nou weer?? een vijs is dus blijkbaar een schroeffie...maar wat is een ralenti???


owja...en die flep die denkt dat die mt 130 loopt...moet toch es naar de dokter gaan met zn teller...

130 KAN gewoon niet met 70cc, en een mt die niet aangepast is kan die snelheid niet aan...

met alle respect, maar dat KAN gewoon niet.

een mt (hoge luchtweerstand) helemaal niet...een nsr met 80 of 125 cc kan misschien nog maar geen crosser met 70. hoe perfect je hem ook afstelt.
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***

Dit topic is 18626 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved