Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
condensator kan je eigenlijk niet testen behalve in een ontsteking drukken die het doet, maar volgens mij is het een heeeel gekloot om je hele brommer om te bouwen naar 12 volt, volgens mij kan je dan het best een 12 volt ontsteking erop zetten, heeft dtr geen 12 volt? want dan ben je gelijk van je contactpuntjes af
knipperlichten zou ik gewoon helemaal doormeten, alle kabels en kijken of er stroom op de kabels komt te staan naar de relais toe en als dat allemaal het geval is zijn je relais door
ah oke,de onsteking hoef je niet compleet over te zetten volgens mj, want elke speol creert veel meer dan twaalf volt is afhankelijk van je toeren, en je spanningsregelaar reduceerd dit naar 12 volt of 6volt toch. alleen wat ik dan wil weten ivm aansluiten en vermogen e.d welke spanningsregelaar het beste is
en een dtr onsteking 2e hands compleet en goed is, kost ook nog het nodige dacht ik zo.
over de knipperlachten was iig het door te meten, maar je kan dus niet simpel zien of je klingelateur kaduk is ??? En volgesn mij werkt dt niet met relais, die he ik er nog niet opgezien
het is het oude type he, vandaar 6volt
|