Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - yamaha dt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43879 - yamaha dt
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cnorretje 30-6-2007 19:23 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Mss is je vertanding te zwaar, probeer eens een kleiner tandwiel voor (1 tandje kleiner)

nee juist niet hij staat al te licht eigenlijk. hij kan maar 65 ofzo.
 
cnorretje 30-6-2007 19:24 Print reply

Posts: 851
owja, ik was vergeten: de eerste versnelling werkt niet perfect. die gebruik ik bijna niet, gewoon in zn 2 optrekken
 
Royal Club 30-6-2007 19:25 Print reply

Posts: 60390
misschien is het voortaan handiger om ALLES maar dan ook ALLES wat afwijkt te noteren in je startpost. dan blijft het overzichtelijk
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
van bussel 30-6-2007 19:26 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cnorretje
owja, ik was vergeten: de eerste versnelling werkt niet perfect. die gebruik ik bijna niet, gewoon in zn 2 optrekken


ja vind je het gek dat ie dan onderin niet zo goed trekt

dat doet bijna geen enkele brommer(als je dat vergelijkt als je in de 1 weg rijdt)
 
Bruuns 30-6-2007 19:35 Print reply

Posts: 2213
erg zinloos dit,

een standaart brommer trekt al niet zo hard. die van jou rijd 65 kom ik achter

mist een eerste versnelling,

nou. lijkt me zo niks mis mee.

kzou zeggen snellere uitlaat ofzo

maar 65 voor een 90 cc? is dan wel wel apart.

grotere carb dus.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
van bussel 30-6-2007 19:39 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
erg zinloos dit,

een standaart brommer trekt al niet zo hard. die van jou rijd 65 kom ik achter

mist een eerste versnelling,

nou. lijkt me zo niks mis mee.

kzou zeggen snellere uitlaat ofzo

maar 65 voor een 90 cc? is dan wel wel apart.

grotere carb dus.




carb groote heeft weinig met snelheid te maken
 
cnorretje 30-6-2007 19:40 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
misschien is het voortaan handiger om ALLES maar dan ook ALLES wat afwijkt te noteren in je startpost. dan blijft het overzichtelijk

ja dat is zo, maar ik ben ook maar een mens en zie wel eens wat over het hoofd
 
cnorretje 30-6-2007 19:42 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bruuns
erg zinloos dit,

een standaart brommer trekt al niet zo hard. die van jou rijd 65 kom ik achter

mist een eerste versnelling,

nou. lijkt me zo niks mis mee.

kzou zeggen snellere uitlaat ofzo

maar 65 voor een 90 cc? is dan wel wel apart.

grotere carb dus.



maakt die uilaat dan veel uit? er zit nog een standaard uitlaat onder

Dit bericht is gewijzigd door cnorretje op 30-6-2007 om 19:44 uur.
 
cnorretje 30-6-2007 19:59 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: van bussel
[...]


ja vind je het gek dat ie dan onderin niet zo goed trekt

dat doet bijna geen enkele brommer(als je dat vergelijkt als je in de 1 weg rijdt)

dat vind ik niet echt gek (te kleine carb), maar voor een 90cc trekt hij egt niet goed. ik bedoel trouwens niet in zn eertste versnelling ofzo, maar onderin zn toeren.
 
Royal Club 30-6-2007 20:00 Print reply

Posts: 60390
tuurlijk trekt een brommer minder goed onderin dan bovenin

en edit potverdeurie nou eens een keertje


EN VERTEL ALLES NOU EENS DUIDELIJK, NIET DAT JE DE HELFT WEGLAAT OM HALFVERWEGE HET TOPIC NEER TE KWAKKEN

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 30-6-2007 om 20:04 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
mark bruins 30-6-2007 21:42 Print reply

Posts: 501
mischien je contactpunten is bij schuren met korrel 500
 
-Bassie- 30-6-2007 21:45 Print reply

Posts: 6617
beter ix je een andere versnelings bak en een cdi ontsteking dat werkt een stuk beter.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Makrolon 30-6-2007 21:48 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
beter ix je een andere versnelings bak en een cdi ontsteking dat werkt een stuk beter.


cdi ontsteking is nergens voor nodig, puntjes kan ook goed lopen. en een andere bak lost zn probleem toch niet op? hij vraagt hier iets. en mensen gaan gelijk zeuren over andere dingen die misschien wel beter zijn. beantwoord zn vraag gewoon als je dat kan, zo niet hou je klep dicht.

als je bougie donkerbruin is zou ik een iets kleinere sproeier er in doen als ik jou was. is je cylinderwand nog wel helemaal gaaf? en heb je een goede koppakking?
je hebt dus een standaart 50 cc uitlaat? dan kan dit het probleem ook nog zijn. die begrenzen like hell.
 
KTM 525 EXC Supermoto
-Bassie- 30-6-2007 22:00 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


cdi ontsteking is nergens voor nodig, puntjes kan ook goed lopen. en een andere bak lost zn probleem toch niet op? hij vraagt hier iets. en mensen gaan gelijk zeuren over andere dingen die misschien wel beter zijn. beantwoord zn vraag gewoon als je dat kan, zo niet hou je klep dicht.

als je bougie donkerbruin is zou ik een iets kleinere sproeier er in doen als ik jou was. is je cylinderwand nog wel helemaal gaaf? en heb je een goede koppakking?
je hebt dus een standaart 50 cc uitlaat? dan kan dit het probleem ook nog zijn. die begrenzen like hell.


ok

koop een 80cc uitlaat en trek je cilinder er eens af.

wss is deze versleten.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
cnorretje 3-7-2007 18:40 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
[...]


ok

koop een 80cc uitlaat en trek je cilinder er eens af.

wss is deze versleten.


de cilinder is nog goed, alleen onderin wat kleine krasjes
 

Dit topic is 2180 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved