Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - leovinci v6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43867 - leovinci v6
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

plof 4 ever 29-6-2007 18:45 Print reply

Posts: 295
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

met de prop erin is 70 denk ik te groot, maar moet je ff kijken hoe het loopt, en kijk ff naar je bougie. zwart = te groot, wit = te arm


met mijn standaard sproeier loopt die 65 moet alleen de kleur van de bougie ff bekijken
 
| Front tegen skoeters | DERBI !! het nieuwe rijden : 80 in zn 4
VluggeJaapie 30-6-2007 0:32 Print reply
Posts: 1087
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erik 39
[...]

Als het goed is niet, ik had het wel.
Ff klemtang op benzineslang zetten.

Als je de prop eruit haal zal hij de 90 halen.


Frank, 98 is veelste groot man. ik rijd met 76

Dit bericht is gewijzigd door Erik 39 op 29-6-2007 om 18:38 uur.


ik had 100 erin zittenmet v6 pijp.

nu zelf 170 met 32mm ^^
 
Auto RBW :)
Gilera Gsm 30-6-2007 10:32 Print reply

Posts: 2376
Gilera rcr met technigas pijp. twv 14/52. 80/85 km/h Sproeier maat 75 dellorto groot. Luchtschroef 1,5 a 2 slagen uit.
 
-simon- 30-6-2007 18:07 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH-RX-PR
[...]


ik had 100 erin zittenmet v6 pijp.

nu zelf 170 met 32mm ^^


dat is het verschil tussen derbi en am 6.
in am 6 moet je rond de 100 zitte met andere pijp en bij derbi rond de 80 met andere pijp.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 2067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved