Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - cross mrx te heet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 932 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43799 - cross mrx te heet
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

hades123 27-6-2007 12:47 Print reply
Posts: 13
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
wat gebeurd ermee als je er gewoon tijdje mee op de weg rijd..? krijg je dan ook problemen?


de brommer is niet verzekerd oid dus lange afstanden kan ik er niet mee over de weg rijden.

Ik heb hem laatst wel uitgetest op een zandweg, en daar werd ie ook vrij snel heet. Maar ik heb toen wel redelijk hoog in toeren gereden, dat moet normaal ook kunnen lijkt me.

Ik denk niet dat het in het koelsysteem zit afgezien van dat er misschien te weinig capaciteit is.
 
dt50rcrosser 27-6-2007 12:49 Print reply

Posts: 6252
wat zijn hoge toerentallen bij jou ??

het is natuurlijk niet raar dat je broem warm wordt als je met je vervangingscilindertje 13000 toeren gaat brullen in ze 3 of 4
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
hades123 27-6-2007 13:07 Print reply
Posts: 13
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
wat zijn hoge toerentallen bij jou ??

het is natuurlijk niet raar dat je broem warm wordt als je met je vervangingscilindertje 13000 toeren gaat brullen in ze 3 of 4


ik heb er geen toerenteller op zitten maar zo ongeveer vol gas in de 2e , 3e en 4e versnelling is gebruikelijk tijdens een cross.

stel ik koop een snelle cilinder, heb ik dan nog hetzelfde probleem, omdat het max toerental gewoon verschuift of heb ik dan nog gewoon hetzelfde max toerental als nu en wordt de zuiger niet zo heet?

Dit bericht is gewijzigd door hades123 op 27-6-2007 om 13:24 uur.
 
-simon- 27-6-2007 13:34 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hades123
[...]


de brommer is niet verzekerd oid dus lange afstanden kan ik er niet mee over de weg rijden.

Ik heb hem laatst wel uitgetest op een zandweg, en daar werd ie ook vrij snel heet. Maar ik heb toen wel redelijk hoog in toeren gereden, dat moet normaal ook kunnen lijkt me.

Ik denk niet dat het in het koelsysteem zit afgezien van dat er misschien te weinig capaciteit is.


is de termostaat nog wel goed?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 27-6-2007 13:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


is de termostaat nog wel goed?


iddd, blijftie niet halfdicht ofzo?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 27-6-2007 13:37 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


iddd, blijftie niet halfdicht ofzo?


las net dat hij die er al uit had gehaald nadat ik gepost had. dus dat is het niet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Royal Club 27-6-2007 13:38 Print reply

Posts: 60390
smeer je wel genoeg?

oliepomp kapot?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
RS_70_power 27-6-2007 13:40 Print reply

Posts: 1990
afstellen misschien ,
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
hades123 27-6-2007 13:40 Print reply
Posts: 13
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
smeer je wel genoeg?

oliepomp kapot?

ik rij op mengsmering
 
-simon- 27-6-2007 13:42 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hades123
[...]

ik rij op mengsmering


1:hoeveel.
gewoon uit de pomp bij het tankstation of zelf mengen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sr eunt Wo0t 27-6-2007 13:42 Print reply

Posts: 413
t is heel simpel, als je al je kvs verliest moet er ergens een lek zijn uitwendig of inwendig. heb je geen kapotte koppakking?
 
Did u poop a virgin, cuz man that shit is tight!
-simon- 27-6-2007 13:43 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sr eunt Wo0t
t is heel simpel, als je al je kvs verliest moet er ergens een lek zijn uitwendig of inwendig. heb je geen kapotte koppakking?


hij kwam toch boven uit de radiateur. dus hij wordt te heet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Sr eunt Wo0t 27-6-2007 13:45 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


hij kwam toch boven uit de radiateur. dus hij wordt te heet.



srry, overheen gelezen.

Zit er geen lucht in je koelsysteem?
 
Did u poop a virgin, cuz man that shit is tight!
hades123 27-6-2007 13:52 Print reply
Posts: 13
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: simon16
[...]


1:hoeveel.
gewoon uit de pomp bij het tankstation of zelf mengen?

gewoon uit de pomp op het tankstation. Ik weet niet precies welke verhouding die altijd aanhouden.

lucht zit er ook niet in. De vuldop is het hoogste punt in het systeem en ik kijk meestal even of hij goed doorloopt (dat er stroming is in het systeem). De radiator wordt ook loeiheet dus ik denk dat dat systeem opzich wel goed werkt.
 
Sr eunt Wo0t 27-6-2007 13:53 Print reply

Posts: 413
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hades123
[...]

gewoon uit de pomp op het tankstation. Ik weet niet precies welke verhouding die altijd aanhouden.

lucht zit er ook niet in. De vuldop is het hoogste punt in het systeem en ik kijk meestal even of hij goed doorloopt (dat er stroming is in het systeem). De radiator wordt ook loeiheet dus ik denk dat dat systeem opzich wel goed werkt.


Dan kan er nog steeds lucht in je systeem zitten, heb je geen ontlucht nippel op je cil zitten?
 
Did u poop a virgin, cuz man that shit is tight!

Dit topic is 3402 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved