Quote: Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
[...]
Kreng als hij 80cc koopt en die std laat ontgrenzen.
Kost het hem nog minder....
Weet niet hoe die krukassen zijn maar toch.
Dit bericht is gewijzigd door Furiuzz op 26-6-2007 om 17:37 uur.
Ik krijg het idee dat jij zowiezo vrijwel geen ene reet ervan weet.
80cc cil op std pijp komt ook amper voorruit, je gaat wsch net zohard, of 5kmpu harder oid dan met je ori cil, aangezien toeren/vermogens gebied van mhr cil ongv gelijk ligt aan de ori cil. (en je ook nog met ori pijp rijd, dus zelfde toeren range.)
en als je goeie 100 wilt rijden met 50cctje, erg hard optrekken doet het niet, wind heeft veel invloed op je top en het rijd gewoon kut.
dat je brommer gaat zuipen omdat je een grotere cil en carb erop hebt is tevens ook onzin, als jij beetje normaal doet met je gas kan je ook 1:25 a 1:30 icm een mhr 80 met 26mm carb bij vb.
als je goeie 100 wilt rijden, nog beetje lekker optrekken etc..
regel een mhr80 cilindertje (200 eu) kwa uitlaat, geen idee welke betaalbare pijp nbeetje fatsoenlijk is op zo'n gpr. en een 21mm carb. (wil je nog een beetje koppel hebben ook..) je kan gewoon met de oliepomp en ori kruk blijven rijden, zolang je het spul gewoon netjes warm rijd, kan je er lang plezier van hebben
|