Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Set up GPR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43783 - Set up GPR
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jordy 26-6-2007 17:44 Print reply
Posts: 90
oke en dan een powerfiltertje er opzetten?
 
Royal Club 26-6-2007 17:45 Print reply

Posts: 60390
neuh, geeft alleen maar veel herrie, in jou geval is het niet echt van toepassing, tenzij je zelf een ander geluid verkiest
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jordy 26-6-2007 17:46 Print reply
Posts: 90
ow oke bedankt voor jullie reacties!
 
StefanB 26-6-2007 18:04 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Furiuzz
[...]

Kreng als hij 80cc koopt en die std laat ontgrenzen.
Kost het hem nog minder....
Weet niet hoe die krukassen zijn maar toch.

Dit bericht is gewijzigd door Furiuzz op 26-6-2007 om 17:37 uur.


Ik krijg het idee dat jij zowiezo vrijwel geen ene reet ervan weet.

80cc cil op std pijp komt ook amper voorruit, je gaat wsch net zohard, of 5kmpu harder oid dan met je ori cil, aangezien toeren/vermogens gebied van mhr cil ongv gelijk ligt aan de ori cil. (en je ook nog met ori pijp rijd, dus zelfde toeren range.)

en als je goeie 100 wilt rijden met 50cctje, erg hard optrekken doet het niet, wind heeft veel invloed op je top en het rijd gewoon kut.

dat je brommer gaat zuipen omdat je een grotere cil en carb erop hebt is tevens ook onzin, als jij beetje normaal doet met je gas kan je ook 1:25 a 1:30 icm een mhr 80 met 26mm carb bij vb.

als je goeie 100 wilt rijden, nog beetje lekker optrekken etc..

regel een mhr80 cilindertje (200 eu) kwa uitlaat, geen idee welke betaalbare pijp nbeetje fatsoenlijk is op zo'n gpr. en een 21mm carb. (wil je nog een beetje koppel hebben ook..) je kan gewoon met de oliepomp en ori kruk blijven rijden, zolang je het spul gewoon netjes warm rijd, kan je er lang plezier van hebben
 
E24 M30b35@GT3576
mtlover 26-6-2007 18:26 Print reply

Posts: 2372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT Project
pak je ori uitlaat en maak je die helemala kaal en mooi.

of laat je opmaat uitlaat makne
Straal die ori pijp dan en brand m in met olie..
 
drd erik 27-6-2007 13:28 Print reply
Posts: 363
idd mhr 80 pakken en niet een toerennaaiende 50 die ook best hard slijt

uitlaat zou ik een spr3 pakken van bidalot of yasuni

enne carbje 21mm das wat makkelijker ivm dwarsbalk op een gpr..
 
-simon- 27-6-2007 13:29 Print reply

Posts: 8211
als je 50cc wil houden doppler 50 die zijn niet zo duur maar ook snel met een goede uitlaat gianelli ofzo.

en anders dr80 is ook goedkoop en laagtoerig 21mm en een leuke uitlaat.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 2605 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved