Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - uitlaat voor rieju rs2

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1177 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43767 - uitlaat voor rieju rs2
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FIEND 25-6-2007 21:36 Print topicpost
Posts: 8
goeden dag mensen!!

ik ben zins kort trotse bezitter van een rieju rs2

nou ben ik dus opzoek naar een snelle uitlaat en twijfel ik tussen 2 uitlaten, en die twijfel komt dan weer door dat ik niet weet wat de maximale snelheid zal zijn van de uitlaten. en hoeveel decidbel die produceert.

het gaat om de

turbokit lacado. die vanwege zijn lowprofile uiterlijk ( wil zo min mogelijk opvallen qua politie)

en de yasuni r1. en die vanwege de snelheid.

maar nou vraag ik me juist af hoeveel verscheel zit er tussen die 2.

mijn rs2 is standaard. alleen de voorste tandwiel is aangepast voor hogere snelheden.

hoop dat jullie me kunnen helpen met deze keuze,

alvast bedankt!!
 

BIET 25-6-2007 22:21 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FIEND
goeden dag mensen!!

ik ben zins kort trotse bezitter van een rieju rs2

nou ben ik dus opzoek naar een snelle uitlaat en twijfel ik tussen 2 uitlaten, en die twijfel komt dan weer door dat ik niet weet wat de maximale snelheid zal zijn van de uitlaten. en hoeveel decidbel die produceert.

het gaat om de

turbokit lacado. die vanwege zijn lowprofile uiterlijk ( wil zo min mogelijk opvallen qua politie)

en de yasuni r1. en die vanwege de snelheid.

maar nou vraag ik me juist af hoeveel verscheel zit er tussen die 2.

mijn rs2 is standaard. alleen de voorste tandwiel is aangepast voor hogere snelheden.

hoop dat jullie me kunnen helpen met deze keuze,

alvast bedankt!!

als je die turbokut overweegt om niet op te vallen kan je hem wel schrappen want die dingen maken een kut herrie.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
FIEND 25-6-2007 22:26 Print reply
Posts: 8
@ rick.

ah kijk dat zijn nog is mooie tips

weet jij toevallig een site waar op staat waar precies de proppen zitten en begrenzers?

en hoe je het dan aan kan passen?

dan is dat cker mooi om even te proberen, kan me een hoop geld besparen.

alvast bedankt voor je hulp!
 
daanmtx 25-6-2007 22:33 Print reply

Posts: 3759
Wat je kunt overwegen is een Gianelli kopen, of de yasuni en daar de originele (evt. RS) demper op vastzetten. Ziet er origineel uit en is stil, met de goede prestaties. Bovendien zijn uitlaten zonder demper een stuk goedkoper
turbokit is imo gewoon geen optie.

Dit bericht is gewijzigd door daanmtx op 25-6-2007 om 22:33 uur.
 
Honda VFR400R
Frysk 25-6-2007 22:33 Print reply

Posts: 34928
Turbokit lacado valt wel mee kwa kabaal



wat dacht je van de leovince V6
 
giggitybyte
FIEND 25-6-2007 22:39 Print reply
Posts: 8
ah heb al wat gevonden!!

dit had ik zelf kunnen bedenken.

mjah ik neem dus aan dat de mensen die ene uitlaat kopen uhm toch stukie harder willen laten lopen dan dan 90+ :P

mjah dit weekend lekker knutselen en dan kijken wat die doet.

maby beetje domme vraag maar vraag het toch maar.

er staat bij da als je de prop eruit hebt, je niet moet vergeten je brommer af te stellen. wat bedoelen ze daar precies mee?
 
daanmtx 25-6-2007 22:41 Print reply

Posts: 3759
je blok zal meer toeren draaien en zal op top derhalve meer benzine nodig hebben, dit kun je realiseren door een iets grotere sproeier in je carburateur te plaatsen, hoeveel groter is lastig te zeggen, wordt even proberen.
 
Honda VFR400R
Royal Club 25-6-2007 22:42 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FIEND
ah heb al wat gevonden!!

dit had ik zelf kunnen bedenken.

mjah ik neem dus aan dat de mensen die ene uitlaat kopen uhm toch stukie harder willen laten lopen dan dan 90+ :P

mjah dit weekend lekker knutselen en dan kijken wat die doet.

maby beetje domme vraag maar vraag het toch maar.

er staat bij da als je de prop eruit hebt, je niet moet vergeten je brommer af te stellen. wat bedoelen ze daar precies mee?


bezine/luchtverhouding aanpassen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 25-6-2007 22:46 Print reply

Posts: 22355
even een vriend bellen die wel weet wat da is en zorgen dat ie je apparaat stelt
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
FIEND 25-6-2007 22:49 Print reply
Posts: 8
howkeej, is dat makkelijk zelf te doen?

het lijkt mij namelijk dat je toch wel echt meot weten waar je mee bezig bent om dat te doen, ik kan me stationair regelen maar daar blijft het ook dan weer bij:P.

hebben jullie een tip voor me om mijn lucht/benzine verhouding, aan te passen op een hogere snelheid enzz,

of raden jullie het dan toch aan om het te laten doen.

@ biet, dat wordt een duur grapje dan cker:P

Dit bericht is gewijzigd door FIEND op 25-6-2007 om 22:50 uur.
 
Frysk 25-6-2007 22:50 Print reply

Posts: 34928
tsja

Giannelli uitlaatje is ook altijd leuk scheelt erg en prijs valt wel mee.
 
giggitybyte
BIET 25-6-2007 22:53 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FIEND
howkeej, is dat makkelijk zelf te doen?

het lijkt mij namelijk dat je toch wel echt meot weten waar je mee bezig bent om dat te doen, ik kan me stationair regelen maar daar blijft het ook dan weer bij:P.

hebben jullie een tip voor me om mijn lucht/benzine verhouding, aan te passen op een hogere snelheid enzz,

of raden jullie het dan toch aan om het te laten doen.

@ biet, dat wordt een duur grapje dan cker:P

Dit bericht is gewijzigd door FIEND op 25-6-2007 om 22:50 uur.

sproeiers kosten mar 2 euro p stuk. Je moet er al1 ff tijd in steken. met zown setupje ist meestal zo gedaan.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
FIEND 25-6-2007 23:02 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
tsja

Giannelli uitlaatje is ook altijd leuk scheelt erg en prijs valt wel mee.


mjah nieuwe uitlaat kost behoorlijk wat pleuro''s en hoor net dat hij redelijk snel loop als ik de orginele aanpas.

@biet.

dus wat ik begrijp hier is:

als de prop eruit is, moet de carbarateur aangepast worden.
moet er dan niet verder iets aan de koeling gedaan worden?



Dit bericht is gewijzigd door FIEND op 25-6-2007 om 23:06 uur.
 
Royal Club 25-6-2007 23:05 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FIEND
[...]


mjah nieuwe uitlaat kost behoorlijk wat pleuro''s en hoor net dat hij redelijk snel loop als ik de orginele aanpas.

@biet.

dus wat ik begrijp hier is:

als de prop eruit is, moet de koeling aangepast worden.
maar hoe zit het dan met het benzine verhouding moet die cker rijker worden gezet?


koeling niet

benzine/olieverhouding ook niet

dat doe je eigenlijk pas bij 70cc
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
FIEND 25-6-2007 23:08 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


koeling niet

benzine/olieverhouding ook niet

dat doe je eigenlijk pas bij 70cc



bedoel je heir mee te zeggen dat inprincipe er niks veranderd hoeft te worden?

want volgens mij in spanje rijden ze zo standaard zonder die prop.
 
Royal Club 25-6-2007 23:11 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FIEND
[...]



bedoel je heir mee te zeggen dat inprincipe er niks veranderd hoeft te worden?

want volgens mij in spanje rijden ze zo standaard zonder die prop.


nee, luister

als je een andere uitlaat dr op zet

gaatie harder

ja?

en om harder te gaan,

heb je meer mengsel nodig

ja?

dus, wat je moet doen is:

je mengsel aanpassen op de vraag van je blok

ja?

dat doe je doormiddel van een grotere hoofdsproeier en je luchtschroef

ja??

je koeling en olieverhouding pas je pas aan, als je een extreme setup heb

ja?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 4262 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved