Dimitri |
22-6-2007 18:46 |
Posts: 1951 |
Beter laat je het andodiseren, is stuk mooier.
|
|
|
|
Derbi Joris |
22-6-2007 18:48 |
Posts: 1165 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Beter laat je het goud anodiseren, is stuk mooier.
Precies, en spaalvelgen zijn bijna nooit tubeles dankzij de spaken bijna niet luchtdicht te krijgen of teveel moeite voor fabrikant...
|
|
|
|
knastercrosser |
22-6-2007 20:04 |
Posts: 76 |
wat moet dat nu eigelijk kosten het laten coaten van je 2 velgen? exl nieuwe spaken en lagers? is het laten andodiseren duurder dan coaten??
|
|
|
|
Tombrom |
22-6-2007 20:09 |
Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: knastercrosser
wat moet dat nu eigelijk kosten het laten coaten van je 2 velgen? exl nieuwe spaken en lagers? is het laten andodiseren duurder dan coaten??
anodiseren is duurder ja
|
|
|
|
rubbert |
22-6-2007 20:17 |
Posts: 8825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RM-rr
[...]
op mij band om me derbi staat ook tubeles. maar er zit degelijk wel ene binnenband in. je velg is pas tubeles wanneer het op je velg staat.
ja maar dan is die buitenband gewoon geschikt om als tubeless te gebruiken maar allard heeft ook gewoon een binnenbandje hoor
wat kost het btw ongeveer om een velgje te laten anodiseren?
Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 22-6-2007 om 20:18 uur.
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
knastercrosser |
22-6-2007 20:18 |
Posts: 76 |
hoeveel kost het dan ongeveer? coaten en andodiseren ben namelijk aant denken om de velgen van mijn suzuki rm 125 te laten doen maar moet niet te duur worden he
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
22-6-2007 20:19 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DimitriSMT
Beter laat je het andodiseren, is stuk mooier.
velg coaten is wel vet.
naaf moet je laten anodiseren (in goud of kleur vd kappen)
en dan rvs spaken
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
ktmstyled |
22-6-2007 23:12 |
Posts: 1806 |
hee ik heb besloten tog me velgen maar helemaal uit elkaar te halen.. dat de band er af moest wis ik al wel.. maar nu gaat tie dus helemaal uit elkaar en de naaf en velgen worden zwart gecoat en de spaken worden orange gespoten mvg allard
|
|
going sideways! |
|
mtlover |
22-6-2007 23:15 |
Posts: 2372 |
Beter laat je die spaken dat anodiseren.. spuiten blijft nooit behoorlijk zitten denk..
|
|
|
|
ktmstyled |
22-6-2007 23:19 |
Posts: 1806 |
anodiseren gaat denk ik niet met spaken spaken zijn geloof ik staal dus gaat dat niet
|
|
going sideways! |
|
Japs |
22-6-2007 23:24 |
Posts: 1285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ktmstyled
anodiseren gaat denk ik niet met spaken spaken zijn geloof ik staal dus gaat dat niet
anders laat je ze verzinken, denk dat oranje te oranje word, je hebt alle kappen al oranje maar ja jou brommer, maybe zit ik er wel naast hoor en staat het harstikke vet..
|
|
FF5 - Family Force 5 |
|
Frysk |
22-6-2007 23:46 |
Posts: 34928 |
Zelfde naaf als derbi ? zoja
www.opvoeren.nl
dan derbi
en dan acceciores (oid)
staan geanodiseerde velgn
|
|
giggitybyte |
|
ktmstyled |
23-6-2007 9:19 |
Posts: 1806 |
worden gepoedercoat omdat poedercoating veel steviger is dan anodiseren op poedercoating zie je niet zo snel krassen en me spaken worden gewoon orange en verzinken gaat ook niet echt omdat de draad van de spaken dan vol zit met zink
|
|
going sideways! |
|
Sypie_Honda |
23-6-2007 9:59 |
Posts: 13830 |
electrisch verzinken?
met thermisch verzinken gaat de draad volzitten met zink, maar met electronisch verzinken is het laagje veel kleiner. dus het kan gewoon over je draad heen.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
gerwin88 |
23-6-2007 10:14 |
Posts: 5197 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
electrisch verzinken?
met thermisch verzinken gaat de draad volzitten met zink, maar met electronisch verzinken is het laagje veel kleiner. dus het kan gewoon over je draad heen.
electrolitisch...
|
|
VW rider for live |
|