Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Raar probleem GT50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 824 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43658 - Raar probleem GT50
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Renovator 19-6-2007 20:36 Print topicpost
Posts: 244
Ik heb hier een GT50-K staan die vrij raar doet.
Als ik hem aan kick ga ik tot 3000toere, soms stijgt hij effe naar 6000-7000toere en dan terug naar 3000.
Als ik dan maar een beetje gas geef valt ie gewoon uit.
Wat kan hier het probleem zijn?
heb al vanalles geprobeert maar geraak er niet meer aan uit

Dit bericht is gewijzigd door Renovator op 19-6-2007 om 20:36 uur.
 

- Han - 19-6-2007 20:36 Print reply

Posts: 9667
valse lucht?
 
<10.000 posts
fietsie 19-6-2007 20:37 Print reply

Posts: 1438
krijgt geen brandstof maak ff je carb schoon anders valse lucht
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
Renovator 19-6-2007 20:43 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
krijgt geen brandstof maak ff je carb schoon anders valse lucht


carbu is al 3 keer gekuist maar verandert niets
 
Suzuki-SLK Rijder 19-6-2007 21:29 Print reply

Posts: 3167
Check je gaskabel ff of die niet blijft hangen.

 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
thijs 19-6-2007 22:15 Print reply
Posts: 448
Ik had altijd last van valse lucht door een kromgetrokken carburatoraansluiting. Dan trekt hij naar het midden toe wat weg van je inlaat.
Heb je ook een 16mm Mikuni? Zijn ook wel kutcarbs, zoek maar eens op "valse lucht".

en ik heb nog een vraag gesteld in je profiel
 
Master 1.0 19-6-2007 22:35 Print reply

Posts: 152
is je carb wel goed afgestelt? luchtschroef enzo.
 
Kennis vermenigvuldigt zich door het te delen!
123456 19-6-2007 23:28 Print reply

Posts: 178
3000-3500toeren is normaal draait mijn norm stationair ook. als zuiger niet gebroken was

maar als hij draait zet dan de choke op en geef dan eens gas gaat hij dan wel grotere sproeier steken anders kleinere proberen als hij standaard is moet er een 62-66 in ongeveer.

d8 ik toch.

Dit bericht is gewijzigd door 123456 op 19-6-2007 om 23:28 uur.
 
owned 19-6-2007 23:29 Print reply
Posts: 223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Renovator
Ik heb hier een GT50-K staan die vrij raar doet.
Als ik hem aan kick ga ik tot 3000toere, soms stijgt hij effe naar 6000-7000toere en dan terug naar 3000.
Als ik dan maar een beetje gas geef valt ie gewoon uit.
Wat kan hier het probleem zijn?
heb al vanalles geprobeert maar geraak er niet meer aan uit

Dit bericht is gewijzigd door Renovator op 19-6-2007 om 20:36 uur.


valse lucht
 
Renovator 20-6-2007 16:26 Print reply
Posts: 244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thijs
Ik had altijd last van valse lucht door een kromgetrokken carburatoraansluiting. Dan trekt hij naar het midden toe wat weg van je inlaat.
Heb je ook een 16mm Mikuni? Zijn ook wel kutcarbs, zoek maar eens op "valse lucht".

en ik heb nog een vraag gesteld in je profiel


heb er net een antwoord opgegeven
 
Renovator 20-6-2007 16:27 Print reply
Posts: 244
het probleem is eindelijk opgelost
de verbinding van de luchtfilter naar de carbu is net te kort en houd niet zo goed vast
effe gefixt met een stukje rubber en hij reed weer zoals het hoort
toch bedankt
 
Tommyofzo 20-6-2007 16:29 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Renovator
het probleem is eindelijk opgelost
de verbinding van de luchtfilter naar de carbu is net te kort en houd niet zo goed vast
effe gefixt met een stukje rubber en hij reed weer zoals het hoort
toch bedankt

dat valt ook onder de categorie valse lucht
 

Dit topic is 636 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved