Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 768 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 6 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 77335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Karlmt5 20-6-2007 15:29 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
luchtsleutel is toch een ding met een compressor ook..? want mense zeggen welis leen een luchtsleutel (bv van eeen garage) maar dat kan toch niet echt



luchtsleutel is idd een soort boormachine waar je een dop op kunt zetten. en word aangedreve door een compressor ja
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Tommyofzo 20-6-2007 15:30 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
luchtsleutel is toch een ding met een compressor ook..? want mense zeggen welis leen een luchtsleutel (bv van eeen garage) maar dat kan toch niet echt


dan ga je er heen en gebruik je hem daar ff, als dat een mogenlijkheid is

edit: en ja dat is zoon ding, maar dat was al vermeld door persoon boven mij

Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 20-6-2007 om 15:30 uur.
 
Royal Club 20-6-2007 15:35 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
klopt het dat je bij een am6 krukas altijd 2 verschillende maten krukaslagers nodig heb??

dat de binnendiameter van de linker krukaslager groter is dan rechts?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
NSR-Brian 20-6-2007 15:56 Print reply

Posts: 364
Mijn vraag is:
wat is het verschil en hoeveel verschil zit er tussen een:
18mm model Keihin
en een
20mm model Mikuni

want ze zijn allebij 40E dus daarom wil ik het verschil kwa perestaties en het verbruik

voor een honda nsr
met de setup:
70cc mallosie
techno uitlaat

ik hoor het wel

edit: 24mm model Mikuni hebben ze ook voor 40E maar dat vind ik wel erg groot

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 20-6-2007 om 15:57 uur.
 
ARWIN_honda 20-6-2007 16:15 Print reply

Posts: 3534
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
Mijn vraag is:
wat is het verschil en hoeveel verschil zit er tussen een:
18mm model Keihin
en een
20mm model Mikuni

want ze zijn allebij 40E dus daarom wil ik het verschil kwa perestaties en het verbruik

voor een honda nsr
met de setup:
70cc mallosie
techno uitlaat

ik hoor het wel

edit: 24mm model Mikuni hebben ze ook voor 40E maar dat vind ik wel erg groot

Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 20-6-2007 om 15:57 uur.
20mm is beter af te stellen met 70cc dan 18mm

 
Suzuki GSX-R600 K4
senda80cc 20-6-2007 16:16 Print reply

Posts: 3434
zijn allebei goede cabrateurs.. heb altijd het idee gehad of de 18mm keihin iets minder toeren draait en daarom ok wat zuinig is in het verbruik. dit kwam na mijn idee omdat de mikuni een heel wat grotere luchtinlaat heeft, ook is de mikuni kwa afstellen wat makelijker omdat deze een externe sproeier heeft.
 
Keep on rockin' in a free world
NSR_rijder 20-6-2007 16:47 Print reply

Posts: 510
Heey ik heb een nsr met de volgende setup:

70cc malossi
24mm mikuni
ori filter
fasmen pijp

welke sproeier zal ik er ongeveer in doen om mee te beginne?


Mzzl.
 
steyn123 20-6-2007 17:10 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]




nieuwe filters hale voor in je ori box


dus gewoon nieuw schuim halen voor m'n ori filter?
En nog een vraagje, ga ik harder met een powerfilter? Of verschilt het niet echt veel?

 
NSR_rijder 20-6-2007 17:15 Print reply

Posts: 510
scheelt bijna niks.. merk je ook niet eens en laat alleen maar meer troep door
 
Royal Club 20-6-2007 17:18 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
scheelt bijna niks.. merk je ook niet eens en laat alleen maar meer troep door


lol

als je een goeie powerfilter haalt
zoals twin air, of een vergelijkbare meerderelaags schuimfilters, en die inolieied, dan kan je dr best wel veel winst uit halen, je krijgt immers meer lucht, waardoor je een groter mengsel de cilinder in kan blazen, waardoor je dus harder optrekt
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
T_S_X_ 20-6-2007 17:20 Print reply

Posts: 1214
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
Heey ik heb een nsr met de volgende setup:

70cc malossi
24mm mikuni
ori filter
fasmen pijp

welke sproeier zal ik er ongeveer in doen om mee te beginne?


Mzzl.



probeer eens 130.. Vriend van mij heeft met ongeveer zelfde setup op honda 130 (dacht ik)
 
geert-nsr 20-6-2007 17:44 Print reply

Posts: 6438
Mijn nsr stottert helemaal bovenin in toeren.
sproeier is ongeveer wel goed.

is dit dat mijn onteking het dan niet meer trekt? gaat hij dan overslaan enzo?
 
Tommyofzo 20-6-2007 17:49 Print reply

Posts: 6934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Mijn nsr stottert helemaal bovenin in toeren.
sproeier is ongeveer wel goed.

is dit dat mijn onteking het dan niet meer trekt? gaat hij dan overslaan enzo?

is het telkens precies bij het zelfde toeren tal?
 
ArvidW 20-6-2007 17:53 Print reply

Posts: 201
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



eerst de keerring monteren en daarna pas de bus
t kan btw ook zonder bus met keerring 28*40*8 ( uit men hoofd)

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 19-6-2007 om 19:56 uur.



Helaas moets het toch andersom, het tandwiel van de waterpomp heeft zich nu lekker in de bus gevreten, gelukkig niet te veel andere schade.

Maar hoe bedoelde jij het nou? nu is bij mij de volgorde:
- Krukas
- Bus
- Keering
- tandwiel
- Ring
- moer


 
RM-sm 20-6-2007 18:03 Print reply

Posts: 3908
eventjes vraagje.

heeft iemand ervaring met de koppeling setj van doppler @ opvoeren.nl

aangezien ik op de foto maar 4 druk veren zie, en er bij mij 5 in moeten...





@ opvoeren.nl zijn doppler koppeling platen 47.50

en

@ 50cc.nl zijn doppler clutch set 65.74
 
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared

Dit topic is 77335 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved