Karlmt5 |
20-6-2007 15:29 |
Posts: 2296 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
luchtsleutel is toch een ding met een compressor ook..? want mense zeggen welis leen een luchtsleutel (bv van eeen garage) maar dat kan toch niet echt
luchtsleutel is idd een soort boormachine waar je een dop op kunt zetten. en word aangedreve door een compressor ja
|
|
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin |
|
Tommyofzo |
20-6-2007 15:30 |
Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -XyS-
luchtsleutel is toch een ding met een compressor ook..? want mense zeggen welis leen een luchtsleutel (bv van eeen garage) maar dat kan toch niet echt
dan ga je er heen en gebruik je hem daar ff, als dat een mogenlijkheid is
edit: en ja dat is zoon ding, maar dat was al vermeld door persoon boven mij
Dit bericht is gewijzigd door Tommy2win op 20-6-2007 om 15:30 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
20-6-2007 15:35 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
klopt het dat je bij een am6 krukas altijd 2 verschillende maten krukaslagers nodig heb??
dat de binnendiameter van de linker krukaslager groter is dan rechts?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
NSR-Brian |
20-6-2007 15:56 |
Posts: 364 |
Mijn vraag is:
wat is het verschil en hoeveel verschil zit er tussen een:
18mm model Keihin
en een
20mm model Mikuni
want ze zijn allebij 40E dus daarom wil ik het verschil kwa perestaties en het verbruik
voor een honda nsr
met de setup:
70cc mallosie
techno uitlaat
ik hoor het wel
edit: 24mm model Mikuni hebben ze ook voor 40E maar dat vind ik wel erg groot
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 20-6-2007 om 15:57 uur.
|
|
|
|
ARWIN_honda |
20-6-2007 16:15 |
Posts: 3534 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
Mijn vraag is:
wat is het verschil en hoeveel verschil zit er tussen een:
18mm model Keihin
en een
20mm model Mikuni
want ze zijn allebij 40E dus daarom wil ik het verschil kwa perestaties en het verbruik
voor een honda nsr
met de setup:
70cc mallosie
techno uitlaat
ik hoor het wel
edit: 24mm model Mikuni hebben ze ook voor 40E maar dat vind ik wel erg groot
Dit bericht is gewijzigd door NSR-Brian op 20-6-2007 om 15:57 uur.
20mm is beter af te stellen met 70cc dan 18mm
|
|
Suzuki GSX-R600 K4 |
|
senda80cc |
20-6-2007 16:16 |
Posts: 3434 |
zijn allebei goede cabrateurs.. heb altijd het idee gehad of de 18mm keihin iets minder toeren draait en daarom ok wat zuinig is in het verbruik. dit kwam na mijn idee omdat de mikuni een heel wat grotere luchtinlaat heeft, ook is de mikuni kwa afstellen wat makelijker omdat deze een externe sproeier heeft.
|
|
Keep on rockin' in a free world |
|
NSR_rijder |
20-6-2007 16:47 |
Posts: 510 |
Heey ik heb een nsr met de volgende setup:
70cc malossi
24mm mikuni
ori filter
fasmen pijp
welke sproeier zal ik er ongeveer in doen om mee te beginne?
Mzzl.
|
|
|
|
steyn123 |
20-6-2007 17:10 |
Posts: 135 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]
nieuwe filters hale voor in je ori box
dus gewoon nieuw schuim halen voor m'n ori filter?
En nog een vraagje, ga ik harder met een powerfilter? Of verschilt het niet echt veel?
|
|
|
|
NSR_rijder |
20-6-2007 17:15 |
Posts: 510 |
scheelt bijna niks.. merk je ook niet eens en laat alleen maar meer troep door
|
|
|
|
Royal Club |
20-6-2007 17:18 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
scheelt bijna niks.. merk je ook niet eens en laat alleen maar meer troep door
lol
als je een goeie powerfilter haalt
zoals twin air, of een vergelijkbare meerderelaags schuimfilters, en die inolieied, dan kan je dr best wel veel winst uit halen, je krijgt immers meer lucht, waardoor je een groter mengsel de cilinder in kan blazen, waardoor je dus harder optrekt
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
T_S_X_ |
20-6-2007 17:20 |
Posts: 1214 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
Heey ik heb een nsr met de volgende setup:
70cc malossi
24mm mikuni
ori filter
fasmen pijp
welke sproeier zal ik er ongeveer in doen om mee te beginne?
Mzzl.
probeer eens 130.. Vriend van mij heeft met ongeveer zelfde setup op honda 130 (dacht ik)
|
|
|
|
geert-nsr |
20-6-2007 17:44 |
Posts: 6438 |
Mijn nsr stottert helemaal bovenin in toeren.
sproeier is ongeveer wel goed.
is dit dat mijn onteking het dan niet meer trekt? gaat hij dan overslaan enzo?
|
|
|
|
Tommyofzo |
20-6-2007 17:49 |
Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Mijn nsr stottert helemaal bovenin in toeren.
sproeier is ongeveer wel goed.
is dit dat mijn onteking het dan niet meer trekt? gaat hij dan overslaan enzo?
is het telkens precies bij het zelfde toeren tal?
|
|
|
|
ArvidW |
20-6-2007 17:53 |
Posts: 201 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]
eerst de keerring monteren en daarna pas de bus
t kan btw ook zonder bus met keerring 28*40*8 ( uit men hoofd)
Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 19-6-2007 om 19:56 uur.
Helaas moets het toch andersom, het tandwiel van de waterpomp heeft zich nu lekker in de bus gevreten, gelukkig niet te veel andere schade.
Maar hoe bedoelde jij het nou? nu is bij mij de volgorde:
- Krukas
- Bus
- Keering
- tandwiel
- Ring
- moer
|
|
|
|
RM-sm |
20-6-2007 18:03 |
Posts: 3908 |
eventjes vraagje.
heeft iemand ervaring met de koppeling setj van doppler @ opvoeren.nl
aangezien ik op de foto maar 4 druk veren zie, en er bij mij 5 in moeten...
@ opvoeren.nl zijn doppler koppeling platen 47.50
en
@ 50cc.nl zijn doppler clutch set 65.74
|
|
Over steer is when the passengers are scared, under steer is when the driver is scared |
|