Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "kleine vragen" topic - deel 25

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #43655 - "kleine vragen" topic - deel 25
Pagina 4 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 77011 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 20-6-2007 0:51 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dvh
Kan je een 80 cc cilinder op een orgineel 50 cc Nsr blok zetten of moet je daarvoor iets aanpassen zo ja wat


past niet, past nooit

je moet een speciaal 80 blok kopen (vaak van mbx af) of een ns1 blok

50 cc blok kan maximaal 70 cc erop.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
NSR_rijder 20-6-2007 8:16 Print reply

Posts: 510
Ik heb een nsr met 70cc malossi en 24mm carb en een fasmen uitlaatje..

Nu is mijn vraag welke sproeier zal ik ongeveer nodig hebben?

Mzzl
 
steyn123 20-6-2007 11:07 Print reply
Posts: 135
setup van m'n Gilera Citta:

50 cc (standaard)
Standaard carb
Proma CC uitlaat
Powerfilter
Poulie 60MM
Sproeier 54

Hij haalt ongeveer een top van 50, maar trekt echt te traag. Hoe kan ik de top iets verhogen, maar vooral de trekkracht verhogen? Ik zat zelf te denken aan een 13/13 carb + uitveilen? Zou dit veel helpen?
Of zijn er betere oplossingen?

edit: Ik hoorde dat een powerfilter slecht is voor je brommer, bij 50 cc icm standaard carb? klopt dit?

Dit bericht is gewijzigd door steyn123 op 20-6-2007 om 11:10 uur.
 
- Han - 20-6-2007 11:08 Print reply

Posts: 9667
iig grotere poulie achter, dan trekt die harder
 
<10.000 posts
steyn123 20-6-2007 11:09 Print reply
Posts: 135
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
iig grotere poulie achter, dan trekt die harder


Maar met een grotere poulie achter, trekt ik sneller maar ga ik minder hard.. :(

 
ikkejw 20-6-2007 11:22 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steyn123
edit: Ik hoorde dat een powerfilter slecht is voor je brommer, bij 50 cc icm standaard carb? klopt dit?




powerfilter is altijd slecht voor je brommer
die dingen houden namelijk bijna geen zand tegen en dat vliegt dus allemaal je cilinder in
 
Preserve nature - Always wear a helmet
- Han - 20-6-2007 13:27 Print reply

Posts: 9667
weeet iemand erges een faq/how to blok reviseren van een derbi senda?
 
<10.000 posts
NSR_rijder 20-6-2007 13:58 Print reply

Posts: 510
Ik heb een nsr met 70cc malossi en 24mm carb en een fasmen uitlaatje..

Nu is mijn vraag welke sproeier zal ik ongeveer nodig hebben?

Mzzl
 
BIET 20-6-2007 14:00 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR_rijder
Ik heb een nsr met 70cc malossi en 24mm carb en een fasmen uitlaatje..

Nu is mijn vraag welke sproeier zal ik ongeveer nodig hebben?

Mzzl

Misch ff handig om te zeggen van welk type de carb is
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
NSR_rijder 20-6-2007 14:03 Print reply

Posts: 510
24mm mikuni ( die nog een beetje lekt )met externe sproeier
 
Karlmt5 20-6-2007 14:26 Print reply

Posts: 2296
oke mensen... omdat er nogal wat onduidelijk is en het van groot belang is om goed te weten: hoe zit het nu met de nieuwe rollerbank en de inbeslagname van de brommers.

klopt het dat het is:

-de 3e keer na 70 km/h te hard inbeslagname

en

-harder dan 80 km/h in 1 keer inbeslagname

(laatste lijkt mij wat vreemd maargoed)



want ik neem aan dat de meeste mensen of iedereen hier niet wil dat zijn brommer zonder pardon de schredder in gaat
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
mtlover 20-6-2007 14:30 Print reply

Posts: 2372
Inbox Christianos, die heeft het er pas nog met een agent over gehad zei ie..
 
derbi-tuner 20-6-2007 14:32 Print reply

Posts: 2605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
oke mensen... omdat er nogal wat onduidelijk is en het van groot belang is om goed te weten: hoe zit het nu met de nieuwe rollerbank en de inbeslagname van de brommers.

klopt het dat het is:

-de 3e keer na 70 km/h te hard inbeslagname

en

-harder dan 80 km/h in 1 keer inbeslagname

(laatste lijkt mij wat vreemd maargoed)



want ik neem aan dat de meeste mensen of iedereen hier niet wil dat zijn brommer zonder pardon de schredder in gaat



3e keer 60 is in beslag nemen d8 ik

 
gezocht: honda xr 250, honda nx250, ktm lc4 400 oid
mtlover 20-6-2007 14:32 Print reply

Posts: 2372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]



3e keer 60 is in beslag nemen d8 ik

Dat is onzin die via SchagenFM ter sprake is gekomen, onzin...

 
spoorlijncrosser 20-6-2007 14:33 Print reply

Posts: 2687
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: loekyhendriksen
[...]



3e keer 60 is in beslag nemen d8 ik



jah dag or, standaard brommers en scooters rijden soms al 60
ma idd er is veel onduidelijkheid over
 

Dit topic is 77011 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved