Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - versleten/kapotte zuiger? (honda mt)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1177 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #43653 - versleten/kapotte zuiger? (honda mt...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 10523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 19-6-2007 22:50 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin-senda-sm
[...]


euhh.. witte rook is water/kvs lek


knap op een mt

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]


je hele blok reviceren als je kurkaskering lek is?


als het goed is kun je er via de rechter carterkap juist wel of juist net niet bij.
indien wel: 2 parkertjes erindraaien en eruittrekken en nieuwe plaatsen
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
fietsie 19-6-2007 22:52 Print reply

Posts: 1438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
[...]


knap op een mt

[...]


als het goed is kun je er via de rechter carterkap juist wel of juist net niet bij.
indien wel: 2 parkertjes erindraaien en eruittrekken en nieuwe plaatsen



er zit nog een lager voor dus hoe kan je die kering eruit halen met 2 parkers?

Dit bericht is gewijzigd door fietsie op 19-6-2007 om 22:52 uur.
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
super freak 19-6-2007 23:08 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
[...]



er zit nog een lager voor dus hoe kan je die kering eruit halen met 2 parkers?

Dit bericht is gewijzigd door fietsie op 19-6-2007 om 22:52 uur.

je moet je blok splitsen
 
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=61121 mijn scooter
Scorp 20-6-2007 10:14 Print reply

Posts: 271
hmh hele operatie dus..

wat zou je eigenlijk met het blote oog kunnen zien wanneer je de kop eraf haalt, ik bedoel, je ziet wel wanneer de zuiger versleten is
maar hoe weet je of er iets mis is of niet.. de zuiger kan iets hebben wat het oog niet kan zien
hij verliest geen compressie, anders zou hij niet goed rijden zoals hij dat nu nog doet..

ik vind het op dit mom alleen nog een beetje riskant om er zoals gewoonlijk veel km mee te gaan rijden..
voor de rest maakt hoge of lage touren niet uit voor de "bevordering" van probleem? of wel soms?
 

Dit topic is 10523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved